** NOD-lijst vanaf Juni 2019 ** Door tot iedereen op roze!! NOD DECEMBER * Gandy - 37 jaar - 3e kindje- ronde 9 - NOD 5/6 december * SD6 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 10 - NOD 19 december * Amy1989 - 30 jaar - 2de kindje - ronde 10 (ronde 6 na mk) - NOD 20 december *xxFrummel - 33 jaar - 1e kindje - ronde 13 - NOD 21 dec * Goudvis555 - 35 jaar -1e kindje - ronde 16 - NOD 24 december * Gliss - 31 jaar - 1ste kindje - ronde 17 - NOD 26 december * Gandy - 37 jaar - 3e kindje- ronde 10 - NOD 30 december * Tabbey - 36 jaar - 2e kindje - ronde 10 - NOD 29 december NOD JANUARI * Evi92 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 14 (2020 start MMM) - NOD 1 januari AFSPRAKEN * Rond kerst - Gliss - follikelmeting/ uitgangsecho IUI 1 * Eind januari - Evi92 - Bloeduitslagen + bespreken wanneer start ICSI Zwanger in Juni (9): • Schorpioen1981 - 38 jaar - 3e kindje - ronde 2 • Besjes - 32 jaar - 3e kindje - ronde 2 • (Schnitzel - 32 jaar - 3e kindje - ronde 0)*mk • Kanoet - 28 jaar - 1e kindje - ronde 8 • Nena90 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 2 • Mirremuis - 28 jaar - 1e kindje - ronde 1 • Leni - 34 jaar - 1 miskraam - 4e kindje - ronde 5 • Coconut25 - 29 jaar - 2de kindje - ronde 2 (• Gandy - 37 jaar - 3e kindje - ronde 5) *mk Zwanger in Juli (4): • Mandytje - 26 jaar - 1ste kindje - ronde 3 • (Amy1989 - 29 jaar - 2de kindje - ronde 3)*mk • Schnitzel - 32 jaar - 3e kindje - ronde 0 • Wensbabynr2 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 11 Zwanger in oktober (2): *Vame - 30 jaar - 3e kindje - ronde 5 - kindje verwacht op 22-06-2020 *(Dana92 - 27 jaar - 1e kindje -ronde 9) *ma Zwanger in december (1): Amy1989 - 30 jaar - 2de kindje - ronde 10 - kindje verwacht op 27-08-2020 Legenda: Wachtbankje Zwanger Ongesteld MMM Negatieve Test Twijfel-/Tuurtest WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje, hoeveelste ronde en NOD (niet ongesteld dag). Let op de volgorde van de verwachte NOD datum. Je kunt de lijst kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen.
He meis, wat verdrietig! Positieve zijde: met ICSI kunnen ze heel veel. Dame uit mijn andere groepje was heel vlot zwanger ondanks de slechte zaadkwaliteit en hoeveelheid. Hoop dat je het voor jou ook goed uitpakt en zwanger raakt in 2020. Laat je wel weten hoe het gaat af en toe? Ik ga starten met IUI maar vind t toch wel leuk om van jullie te horen
Lief van je! Dat geeft in ieder geval hoop! Tegelijkertijd wil ik ook niet teveel hoop hebben, ik weet dat het heel lang kan duren en dat het een slopend traject kan worden dus ik ga niet teveel hoop vestigen op de eerste poging! Al doe je dat natuurlijk stiekem altijd wel.... Ja ik zal jullie op de hoogte houden! En ik vind het ook fijn om mee te blijven lezen met jullie dus misschien ben ik niet zo actief, ik blijf wel hihi... Spannend dat we nu allebei dus gaan starten in de MMM! Hopelijk is dit voor ons allebei een uitkomst en kunnen we hier in 2020 een positief bericht plaatsen!
Wat super goed zeg!! Zo fijn om te zien!! Ahh lieverd!! Dat zal vast wel even pittig worden, maar jullie kunnen dit echt!! Ik ga zo hard voor jullie duimen dat het snel mag lukken allemaal!! Hier helaas slecht nieuws, ik ben zojuist inderdaad ongesteld geworden. Wel hebben wij besloten om het de komende tijd een beetje rustiger aan te doen en er even niet meer op te focussen, ik zal dan ook hier helaas wat minder actief zijn en ik ga ook proberen om niet meer te testen voor NOD om teleurstelling te voorkomen steeds. Wel zal ik mezelf nog even verplaatsen op de lijst en uiteindelijk even laten weten hoe het volgende maand loopt en natuurlijk lees ik tussendoor wel een beetje mee.
** NOD-lijst vanaf Juni 2019 ** Door tot iedereen op roze!! NOD DECEMBER * Gandy - 37 jaar - 3e kindje- ronde 9 - NOD 5/6 december * Amy1989 - 30 jaar - 2de kindje - ronde 10 (ronde 6 na mk) - NOD 20 december *xxFrummel - 33 jaar - 1e kindje - ronde 13 - NOD 21 dec * Goudvis555 - 35 jaar -1e kindje - ronde 16 - NOD 24 december * Gliss - 31 jaar - 1ste kindje - ronde 17 - NOD 26 december * Gandy - 37 jaar - 3e kindje- ronde 10 - NOD 30 december * Tabbey - 36 jaar - 2e kindje - ronde 10 - NOD 29 december NOD JANUARI * Evi92 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 14 (2020 start MMM) - NOD 1 januari * SD6 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 11 - NOD 14 januari AFSPRAKEN * Rond kerst - Gliss - follikelmeting/ uitgangsecho IUI 1 * Eind januari - Evi92 - Bloeduitslagen + bespreken wanneer start ICSI Zwanger in Juni (9): • Schorpioen1981 - 38 jaar - 3e kindje - ronde 2 • Besjes - 32 jaar - 3e kindje - ronde 2 • (Schnitzel - 32 jaar - 3e kindje - ronde 0)*mk • Kanoet - 28 jaar - 1e kindje - ronde 8 • Nena90 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 2 • Mirremuis - 28 jaar - 1e kindje - ronde 1 • Leni - 34 jaar - 1 miskraam - 4e kindje - ronde 5 • Coconut25 - 29 jaar - 2de kindje - ronde 2 (• Gandy - 37 jaar - 3e kindje - ronde 5) *mk Zwanger in Juli (4): • Mandytje - 26 jaar - 1ste kindje - ronde 3 • (Amy1989 - 29 jaar - 2de kindje - ronde 3)*mk • Schnitzel - 32 jaar - 3e kindje - ronde 0 • Wensbabynr2 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 11 Zwanger in oktober (2): *Vame - 30 jaar - 3e kindje - ronde 5 - kindje verwacht op 22-06-2020 *(Dana92 - 27 jaar - 1e kindje -ronde 9) *ma Zwanger in december (1): Amy1989 - 30 jaar - 2de kindje - ronde 10 - kindje verwacht op 27-08-2020 Legenda: Wachtbankje Zwanger Ongesteld MMM Negatieve Test Twijfel-/Tuurtest WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje, hoeveelste ronde en NOD (niet ongesteld dag). Let op de volgorde van de verwachte NOD datum. Je kunt de lijst kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen.
Ja dat had ik ook. Eerst liep het af, toen op (dacht eisprong) Maar daarna dus nog een keer weer oploop... heel raar.
Nu sinds vanavond ineens roze verlies? Ik begrijp er werkelijk niks meer van.. Vruchtbaar slijm, donkerdere zw test en roze verlies.. Allemaal tekenen van ovulatie? Vruchtbaar slijm vandaag niet meer gezien overigens
Ach, dat is naar om te horen Gelukkig kunnen ze tegenwoordig veel, dus ik heb goede hoop voor je! Veel succes en een dikke knuffel!
Wat jammer zeg Snap dat je niet meer wil testen voor NOD ja. Ik hoop dat 2020 een goed jaar wordt voor je en je zwanger raakt!
** NOD-lijst vanaf Juni 2019 ** Door tot iedereen op roze!! NOD DECEMBER * Gandy - 37 jaar - 3e kindje- ronde 9 - NOD 5/6 december *xxFrummel - 33 jaar - 1e kindje - ronde 13 - NOD 21 dec * Goudvis555 - 35 jaar -1e kindje - ronde 16 - NOD 24 december * Gliss - 31 jaar - 1ste kindje - ronde 17 - NOD 26 december * Gandy - 37 jaar - 3e kindje- ronde 10 - NOD 30 december * Tabbey - 36 jaar - 2e kindje - ronde 10 - NOD 29 december NOD JANUARI * Evi92 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 14 (2020 start MMM) - NOD 1 januari * SD6 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 11 - NOD 14 januari AFSPRAKEN * Rond kerst - Gliss - follikelmeting/ uitgangsecho IUI 1 * Eind januari - Evi92 - Bloeduitslagen + bespreken wanneer start ICSI Zwanger in Juni (9): • Schorpioen1981 - 38 jaar - 3e kindje - ronde 2 • Besjes - 32 jaar - 3e kindje - ronde 2 • (Schnitzel - 32 jaar - 3e kindje - ronde 0)*mk • Kanoet - 28 jaar - 1e kindje - ronde 8 • Nena90 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 2 • Mirremuis - 28 jaar - 1e kindje - ronde 1 • Leni - 34 jaar - 1 miskraam - 4e kindje - ronde 5 • Coconut25 - 29 jaar - 2de kindje - ronde 2 (• Gandy - 37 jaar - 3e kindje - ronde 5) *mk Zwanger in Juli (4): • Mandytje - 26 jaar - 1ste kindje - ronde 3 • (Amy1989 - 29 jaar - 2de kindje - ronde 3)*mk • Schnitzel - 32 jaar - 3e kindje - ronde 0 • Wensbabynr2 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 11 Zwanger in oktober (2): *Vame - 30 jaar - 3e kindje - ronde 5 - kindje verwacht op 22-06-2020 *(Dana92 - 27 jaar - 1e kindje -ronde 9) *ma Zwanger in december (1): Amy1989 - 30 jaar - 2de kindje - ronde 10 - kindje verwacht op 27-08-2020 Legenda: Wachtbankje Zwanger Ongesteld MMM Negatieve Test Twijfel-/Tuurtest WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje, hoeveelste ronde en NOD (niet ongesteld dag). Let op de volgorde van de verwachte NOD datum. Je kunt de lijst kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen.[/QUOTE]
Vandaag NOD en de test is opgelopen tot een knaltest nu, dus ik denk dat ik nu niet meer ga testen. Heb de verloskundige gebeld, maar dat was nou niet echt een gezellig gesprek. Ze vond dat ik wel heel vroeg al belde en dat het wel spannend is hoor na twee miskramen. Lekker opbeurend. Tuurlijk is het spannend, maar gewoon de manier waar ze op het zei voelde ik gelijk een knoop in mijn maag. En toen wilde ze de eerste echo ook nog eens pas in februari inplannen. Ik zei dat ik liever eerder wilde, omdat ik ook die missed abortion had in maart. Het duurde 4 weken voordat mijn lichaam het vruchtje afstootte, dus heb gewoon veel liever al eerder een echo. Nou uiteindelijk heeft ze het met 8 weken ingepland. En toen ze zei dat ik wel vroeg belde vroeg ze ook nog of ik een positieve test had. Naahh ik vond het zo’n ongezellig gesprek. Denk dat ik een andere verloskundige zoek. Ik heb daar ook eigenlijk alleen maar nare herinneringen aan door die echo’s die niet goed waren. Dus misschien maar een andere zoeken. Sorry, ik moest dit even van me afschrijven Weet dat ik niet moet zeuren omdat ik wel zwanger ben, maar ik vind het al zo spannend en dan krijg ik zo’n stom mens aan de telefoon.
Nou zeg! Wat een stom mens! Ik zou inderdaad ook een andere zoeken. Iedereen belt toch al zo vroeg? En juist na een miskraam wil je toch eerder weten of het goed zit.
Wou net zeggen, zou direct een andere zoeken!! Belachelijke reactie! Zeker na 2 miskramen!! Zeker een andere zoeken die zich beter kan inleven Gelukkig had ik een hele lieve verloskundige die me 2 weken na de miskraam nog eens belde en ik ga daar wel weer terug volgende keer Oja nee nog niet getest haha
Vandaag trouwens 11 dpo. Vanmiddag getest en weer negatief. Ik geloof niet dat het ons nog gaat lukken ofzo. Ma goed geen bloed geeft moed toch