** NOD-lijst vanaf Juni 2019 ** Door tot iedereen op roze!! NOD APRIL * Evi92 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 17 - IVF-ICSI * Tabbey - 36 jaar - 2e kindje - ronde 13 - NOD 13 april * Gliss - 31 jaar - 1e kindje - ronde 21 - ronde 1 na vmk maart 2020 na iui-2 - IUI pauze ivm corona - nod onbekend * Goudvisje555 - 35 jaar -1e kindje - ronde 20 - ronde 5 IUI onbekend ivm corona - NOD 18 april * Dana92 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 14 (ronde 4 na ma) - NOD 23 april AFSPRAKEN * 13 maart - 1e follikel meting - Evi92 * ? - 1e afspraak huisarts - xxFrummel * 7 april - echo na vmk - Gliss Zwanger in Juni (9): • Schorpioen1981 - 38 jaar - 3e kindje - ronde 2 • Besjes - 32 jaar - 3e kindje - ronde 2 • (Schnitzel - 32 jaar - 3e kindje - ronde 0)*mk • Kanoet - 28 jaar - 1e kindje - ronde 8 • Nena90 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 2 • Mirremuis - 28 jaar - 1e kindje - ronde 1 • Leni - 34 jaar - 1 miskraam - 4e kindje - ronde 5 • Coconut25 - 29 jaar - 2de kindje - ronde 2 (• Gandy - 37 jaar - 3e kindje - ronde 5) *mk Zwanger in Juli (4): • Mandytje - 26 jaar - 1ste kindje - ronde 3 • (Amy1989 - 29 jaar - 2de kindje - ronde 3)*mk • Schnitzel - 32 jaar - 3e kindje - ronde 0 • Wensbabynr2 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 11 Zwanger in oktober (2): *Vame - 30 jaar - 3e kindje - ronde 5 - kindje verwacht op 22-06-2020 *(Dana92 - 27 jaar - 1e kindje -ronde 9) *ma Zwanger in december (1): Amy1989 - 30 jaar - 2de kindje - ronde 10 - kindje verwacht op 24-08-2020 Zwanger in januari (1): (Tabbey - 36 jaar - 2de kindje - ronde 11) *vmk Zwanger in februari (1): Gandy - 37 jaar - 3e kindje - ronde 11 - verw. 27-10-2020 Zwanger in maart (1) ( Gliss - 31 jaar - 1e kindje - ronde 20 - IUI2 *vmk ) Bevallen *Besjes - derde kindje - 14-02-2020 - T.ess *Mirremuis - eerste kindje - 7-02-2020 - S.terre *Mandytje - eerste kindje - 13-03-2020 - Dochtertje Legenda: Wachtbankje Zwanger Ongesteld MMM Negatieve Test Twijfel-/Tuurtest WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje, hoeveelste ronde en NOD (niet ongesteld dag). Let op de volgorde van de verwachte NOD datum. Je kunt de lijst kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen.
Klopt zijn nu ook bijna anderhalf jaar verder en nu mag het wel eens gaan gebeuren! Ja echt super balen.. Hebben ze een indicatie gegeven Hoelang het duurt voor ze weer beginnen met iui? Privefertiliteitsklinieken dan, blijven die wel open? Heb er gister nog naar gekeken en zag dat je daar met huisarts verwijzing gewoon naartoe kunt. Geen idee of dat meer geld kost.. als ik de tarieven zag schrok ik me rot, maar dat zijn de bedragen zonder vergoeding van de zorgverzekeraar dus daar gaat neem ik aan nog veel vanaf.. Als het bij ons nog heel lang gaat duren en 't ziekenhuis wil bijv nog niks doen dan houd ik dat ook in gedachten. Hoop natuurlijk dat dat niet nodig zal zijn. En zelfinseminatie heb ik me ook in verdiept..ik dacht ja misschien komen de zaadjes gewoon niet goed binnen, of goed de baarmoeder in of iets. En kan ik ze zo een beetje gaan sturen met zo'n slangetje? Maar lijkt me zo ingewikkeld!! Misschien voor jullie ook iets om over na te denken? Ik bedenk maar iets hoor!
Ik ben erg tevreden met ons ziekenhuis dus blijf daar voorlopig. Heb 3-4 een echo dus hoop dat ze dan misschien een indicatie geven. Maar verwacht t eigenlijk nog niet. Zit weinig op helaas. Ik heb ook al info opgezocht over zelf inseminatie. Mijn man is daar nog niet aan toe. Ik weet t niet zo goed. Vrijen gaat prima eigenlijk, dus of we daar iets mee oplossen geen idee. Omdat de IUI bij ons lukte denk ik, het lijkt mis te gaan bij het stukje dat ze door de baarmoedermond moeten (en dat los je met zelfinseminatie ook niet op). Maar snap dus dat je het overweegt!
Ja idd precies, maar de hebben ook van die spuitjes waar je zo'n slangetje aan kan zetten toch? Zou alleen zelf niet weten hoe ik dat in me baarmoedermond zou moeten doen, dat voel je niet echt goed denk ik
Nee dat kan ook niet, je spuit het tegen de baarmoedermond aan. Slangetje is om wat verder te komen. Eigenlijk simuleer je de natuurlijke situatie. Je kunt het niet direct in de baarmoeder spuiten want in de baarmoedermond gebeurd er iets met de zaadcellen (omhulsel eraf ofzo?), daarom wordt zaad bij IUI ook bewerkt.
Ahh oké! Nee dan begin ik daar niet aan idd haha dacht dat je het net als met iui wat verder dan kon doen
Hier voor de derde cyclusdag teunisbloemolie geslikt 2 capsules per dag. Maar m'n menstruatie is vandaag al bijna over lijkt het? Kan het kloppen dat teunisbloemolie dit kan doen? Vond 't wat overdreven om hier een heel topic voor te openen
@Gliss wat erg meid het was jullie zo gegund... en dan door dat corona ook even geen vervolg het is veel allemaal. Zeker als je al zo lang hoopt
Ik lees nog altijd alles mee al bijna 9 maanden lang!! Soms iedere dag, soms 1x in de week.. vaak weet ik niet zo goed wat ik moet zeggen dus like ik een berichtje! Vind het moeilijk te zien dat er nog een aantal op een wonder zitten te wachten.. en al zo'n lange tijd!! Wij hebben zelf ook 11 maanden over ons 2e kindje gedaan en uit ervaring weet ik dat dat wachten echt vreselijk is. Maar om jullie op de hoogte te stellen.. Ik ben bijna 38weken zwanger van onze baby boy Hij zit nog veilig in mn buik! Succes lieve meiden en veel liefs xx
Net gebeld dat de controle echo mk niet doorgaat. Wel een goed gesprek gehad met de arts ass gynaecologie, adequate dame. Omdat mn zwangerschapstest vorige week en gisteren wit was en bloeden normaal is verlopen en nu gestopt, lijkt alles ongecompliceerd verlopen. De echo doen we dus niet. Mag altijd bellen als er wat is. Bij volgende menstruaties steeds bellen of de fertiliteit weer gaat starten, maar ze verwacht dat dat nog wel even gaat duren. Ik ben er oké mee. Vindt het wel jammer dat ik niet even naar de eierstokken kan kijken, want zou bij de echo cd 14 zijn, als ik eerste dag mk bloeding als dag 1 neem. Maargoed, we gaan weer met ovulatietesten aan de gang!
He wat jammer... maar dat corona, dat alles zo on hold komt... Hopelijk is het allemaal niet nodig en lukt het jullie zo !!
Slik dus nu vanaf cd 1 teunisbloemolie, omdat m'n ei zo laat was afgelopen ronde. Ik dacht ik begin dus maar wat eerder met testen, stel dat hij veel eerder komt.. Vandaag cd 7 en vind 'm al best donker, zijn wel de 10miu testen, die heb ik altijd. Deze knallen heel erg dus kan ook maar zo zijn dat het nog weer 10 dagen duurt voor hij echt positief is
Gaat de goede kant op zou ik zeggen, maar hij is nog niet positief inderdaad. Ik gebruik altijd de 25 miu van 2besure (ofzoiets) en die geven pas echt in de aanloop naar de ovulatie een kleurtje en op dag ovulatie een knalpositieve, dus voor mij heel duidelijk. Ik zit inmiddels op cd 10 als ik eerste dag mk-bloeding als cd 1 tel. Ovulatietest was omowit, dus dat klopt daarbij. Ben zo benieuwd of m'n cyclus het oppakt. Weer eens een anders soort spannend haha
@Dana92 Leuk dat je er weer bent! Zo, die ovulatietest is al donker zeg! Ben benieuwd wanneer je eisprong is met teunisbloemolie heb ik geen ervaring, maar wel gehoord dat het veel kan veranderen in je cyclus dus wie weet is je menstruatie daardoor wel korter ja. Ik duim weer voor je deze maand!
@Gliss Zo stom dat er van alles nu niet doorgaat door Corona Gelukkig is je bloedverlies normaal verlopen. Dan kan je er wel vanuit gaan dat alles schoon is. Ik hoop ook dat je cyclus zich snel weer oppakt en je straks een mooi eitje hebt!
@Gandy Hoe gaat het met jou? Heb je inmiddels weer een echo gehad? Ik had gisteren de 20 weken echo en alles was goed, alleen haar hoofdje is wat aan de kleine kant. Alles werd op 19+1 weken gemeten, alleen haar hoofdje op 18+4. Ik hoefde me geen zorgen te maken, misschien heeft ze gewoon een klein hoofdje. Maar moet voor de zekerheid over 3 weken terugkomen. En doordat ik terug moet komen maak ik me natuurlijk wel zorgen pff. Gelukkig was verder alles goed en de baby bewoog erg veel! Ik voel haar af en toe heel lichtjes. De placenta zit voor, dus is nog niet zo duidelijk.
Hier gaat alles redelijk. Ben nog erg gespannen ... morgen 14 uur kan ik bij de verloskundige voor de termijnecho. Het ziekenhuis schuift steeds de afspraken op dus ben blij dat ik nu bij hen terecht kan. Sinds dit weekend ben ik een stuk minder misselijk... daar maak ik me dan weer erg zorgen over.... Nog even... @Amy1989 Snap dat jij je ook zorgen maakt, al moet je er maar op vertrouwen dat als zij zeggen dat het vast meevalt, het dat ook zal doen!