Wat balen weer meis! IUI dien ze eigenlijk nergens meer helaas. Wel fijn dat de gyn je terug gaat bellen. Laat je weten wat eruit kwam?
Ja, zal ik doen. Ben benieuwd of ze misschien verder nog tips heeft en ook wat eventueel wachttijd gaat zijn als behandelingen weer worden opgestart, want kan me goed voorstellen dat lopende trajecten voorrang krijgen. Heb er inmiddels weinig geloof meer in dat het zonder (extra) medische hulp wel gaat lukken.
Ja ik hoop eigenlijk voorrang te krijgen idd maar dat is eigenbelang. Hoop eigenlijk dat ze een systeem bedenken waarmee ze de achterstanden kunnen inhalen. Hopelijk duurt het niet te lang voor ons allemaal! Hier ook weinig hoop op een spontane zwangerschap..
Wat balen... Klopt, voor de eerste keer deze ronde! Mijn eisprong was idd eerder dan anders, hij is deze maand netjes op cd14 al gesprongen en al positieve ovutesten op cd 10, 11 en 12. (extra gevoelige daarom zo lang) Normaal altijd cyclus van 30 en soms 31 dagen. En vorige ronde zelfs 33/34 dagen. Deze maand als goed is 26 dagen! Dus ik ben tevreden.. Ik heb ze gewoon bij de kruidvat gekocht! Vanaf cd 1 elke dag 2 bij de maaltijd ingenomen tot net voor m'n eisprong
Wow dat is een mooi resultaat. Mijn cyclus was deze ronde weer 33 dagen, zou het erg fijn vinden als dit terug te brengen valt naar onder de 30 dagen. Ben meteen even naar de stad gefietst zodat ik vandaag nog kan starten met de teunisbloem. Ben benieuwd!.
@Kanoet gefeliciteerd onze kids schelen maar 3 daagjes. Fijn dat alles goed gaat @Gliss fijn dat je wel veel support heb om je heen. Lijkt me wel mega frustrerend dat je nu niet door kunt net iui. Voor alle meiden hier. Hopelijk kan het voor jullie snel worden opgepakt en krijgen we dit jaar een helemaal roze lijst
Zojuist belde de gyn. Ik kom nu op de wachtlijst te staan voor IUI. Zodra ze weer kunnen starten met de behandelingen dan wordt gebeld om een afspraak in te plannen met gyn over IUI behandeling, voor uitleg hoe de behandeling werkt en vervolgens meteen afspraak voor prikinstructies zodat ik dan ik de cyclus die start na die afspraak kan starten met de behandelingen. Nav persconferentie van gisteren hoopt de gynaecoloog dat de behandelingen wel binnenkort weer van start kunnen gaan, maar dit is tevens afhankelijk van de drukte op de IC en de capaciteit van het lab. Eerst zullen de 'lopende' trajecten worden opgepakt en vervolgens wordt de wachtlijst gebeld voor afspraken. Ik begreep dat er momenteel al wel nieuwe afspraken ingepland worden. Waarschijnlijk niet voor concrete behandelingen, maar wel voor uitleg over vervolgtrajecten. Normaliter is er in ons ziekenhuis geen wachtlijst, dus ik hoop stiekem dat ik over twee cyclussen (half juni) kan starten met de eerste IUI behandeling.
Toch het ziekenhuis maar gebelt. In november zei de gyn kijk het nog maar weer een half jaar aan. We gaan nu de 6e maand weer in. Had niet verwacht dat het eigenlijk kon via direct naar de poli bellen maar ze hebben een intake voor ons ingepland begin mei bij de fertiliteit . (ook omdat we eigenlijk nov ook een intake zouden hebben en omdat we bijna 1,5 jaar verder zijn ) Voelt echt even als een opluchting.. Als de situatie het nog niet toeliet dan werd het een telefonische afspraak
Ja had het ook niet verwacht dat het eigenlijk op deze manier kon, maar dacht niet geschoten is altijd mis.. En dan ook over 3 weken al. Hebben we weer een beetje iets om naar vooruit te kijken. Voelt nou zo uitzichtloos
ik kreeg geen berichten meer ... maar hoop dat alles goed gaat met iedereen... en dat er toch snel weer wat meer roze bij komt! Ik ben vandaag 12 weken. maandag weer controle in het ziekenhuis, vind het toch wel weer spannend, nu die datum weer dichterbijkomt... 3x mk is toch wat trauma...
** NOD-lijst vanaf Juni 2019 ** Door tot iedereen op roze!! NOD APRIL * Evi92 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 17 - IVF-ICSI * Dana92 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 14 (ronde 4 na ma) - NOD 19 april * Gliss - 31 jaar - 1e kindje - ronde 21 - ronde 1 na vmk maart 2020 na iui-2 - nod 19/20 april NOD MEI * Tabbey - 36 jaar - 2e kindje - ronde 14 - NOD 17 mei * Goudvisje555 - 35 jaar -1e kindje - ronde 21 - NOD 17 mei AFSPRAKEN * 13 maart - 1e follikel meting - Evi92 * ? - 1e afspraak huisarts - xxFrummel * april bellen naar gyn ivm vervolgsafspraak (6mnd na hsg) - Tabbey Zwanger in Juni (9): • Schorpioen1981 - 38 jaar - 3e kindje - ronde 2 • Besjes - 32 jaar - 3e kindje - ronde 2 • (Schnitzel - 32 jaar - 3e kindje - ronde 0)*mk • Kanoet - 28 jaar - 1e kindje - ronde 8 • Nena90 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 2 • Mirremuis - 28 jaar - 1e kindje - ronde 1 • Leni - 34 jaar - 1 miskraam - 4e kindje - ronde 5 • Coconut25 - 29 jaar - 2de kindje - ronde 2 (• Gandy - 37 jaar - 3e kindje - ronde 5) *mk Zwanger in Juli (4): • Mandytje - 26 jaar - 1ste kindje - ronde 3 • (Amy1989 - 29 jaar - 2de kindje - ronde 3)*mk • Schnitzel - 32 jaar - 3e kindje - ronde 0 • Wensbabynr2 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 11 Zwanger in oktober (2): *Vame - 30 jaar - 3e kindje - ronde 5 - kindje verwacht op 22-06-2020 *(Dana92 - 27 jaar - 1e kindje -ronde 9) *ma Zwanger in december (1): Amy1989 - 30 jaar - 2de kindje - ronde 10 - kindje verwacht op 24-08-2020 Zwanger in januari (1): (Tabbey - 36 jaar - 2de kindje - ronde 11) *vmk Zwanger in februari (1): Gandy - 37 jaar - 3e kindje - ronde 11 - verw. 27-10-2020 Zwanger in maart (1) ( Gliss - 31 jaar - 1e kindje - ronde 20 - IUI2 *vmk ) Bevallen *Besjes - derde kindje - 14-02-2020 - T.ess *Mirremuis - eerste kindje - 7-02-2020 - S.terre *Mandytje - eerste kindje - 13-03-2020 - Dochtertje *Kanoet - eerste kindje - 11-02-2020 - zoon Legenda: Wachtbankje Zwanger Ongesteld MMM Negatieve Test Twijfel-/Tuurtest WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje, hoeveelste ronde en NOD (niet ongesteld dag). Let op de volgorde van de verwachte NOD datum. Je kunt de lijst kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen.
** NOD-lijst vanaf Juni 2019 ** Door tot iedereen op roze!! NOD APRIL * Evi92 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 17 - IVF-ICSI * Gliss - 31 jaar - 1e kindje - ronde 21 - ronde 1 na vmk maart 2020 na iui-2 - nod 19/20 april NOD MEI * Dana92 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 15 (ronde 5 na ma) - NOD 13/14 mei * Tabbey - 36 jaar - 2e kindje - ronde 14 - NOD 17 mei * Goudvisje555 - 35 jaar -1e kindje - ronde 21 - NOD 17 mei AFSPRAKEN * 13 maart - 1e follikel meting - Evi92 * ? - 1e afspraak huisarts - xxFrummel * april bellen naar gyn ivm vervolgsafspraak (6mnd na hsg) - Tabbey *mei intake fertiliteit - dana92 Zwanger in Juni (9): • Schorpioen1981 - 38 jaar - 3e kindje - ronde 2 • Besjes - 32 jaar - 3e kindje - ronde 2 • (Schnitzel - 32 jaar - 3e kindje - ronde 0)*mk • Kanoet - 28 jaar - 1e kindje - ronde 8 • Nena90 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 2 • Mirremuis - 28 jaar - 1e kindje - ronde 1 • Leni - 34 jaar - 1 miskraam - 4e kindje - ronde 5 • Coconut25 - 29 jaar - 2de kindje - ronde 2 (• Gandy - 37 jaar - 3e kindje - ronde 5) *mk Zwanger in Juli (4): • Mandytje - 26 jaar - 1ste kindje - ronde 3 • (Amy1989 - 29 jaar - 2de kindje - ronde 3)*mk • Schnitzel - 32 jaar - 3e kindje - ronde 0 • Wensbabynr2 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 11 Zwanger in oktober (2): *Vame - 30 jaar - 3e kindje - ronde 5 - kindje verwacht op 22-06-2020 *(Dana92 - 27 jaar - 1e kindje -ronde 9- uitgerekend 28-06-2020) *missed abortion Zwanger in december (1): Amy1989 - 30 jaar - 2de kindje - ronde 10 - kindje verwacht op 24-08-2020 Zwanger in januari (1): (Tabbey - 36 jaar - 2de kindje - ronde 11) *vmk Zwanger in februari (1): Gandy - 37 jaar - 3e kindje - ronde 11 - verw. 27-10-2020 Zwanger in maart (1) ( Gliss - 31 jaar - 1e kindje - ronde 20 - IUI2 *vmk ) Bevallen *Besjes - derde kindje - 14-02-2020 - T.ess *Mirremuis - eerste kindje - 7-02-2020 - S.terre *Mandytje - eerste kindje - 13-03-2020 - Dochtertje *Kanoet - eerste kindje - 11-02-2020 - zoon Legenda: Wachtbankje Zwanger Ongesteld MMM Negatieve Test Twijfel-/Tuurtest WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje, hoeveelste ronde en NOD (niet ongesteld dag). Let op de volgorde van de verwachte NOD datum. Je kunt de lijst kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen.