NOD Lijst 6 t/m 12 juni 2019 door tot allemaal op roze

Discussie in 'NOD forum' gestart door Evi92, 3 mei 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Feem

Feem Fanatiek lid

13 aug 2015
    1.784
    899
    113
    Vrouw
    Mehh dames ik ben zo chagrijnig vandaag! En mijn mond zit vol met aften..... herkenbaar voor iemand? Of ben ik de enige? Vandaag 6/7 dpo...

2. schorpioen1981

schorpioen1981 Actief lid

7 jan 2019
    391
    478
    63
    Vrouw
    Waar halen jullke de testen? Die mevrouw van de etos ziet me weer aankomen deze week:rolleyes:

3. Feem

Feem Fanatiek lid

13 aug 2015
    1.784
    899
    113
    Vrouw
    Ja ik ben ook wel benieuwd naar de dames die -net zoals ik- vroeg gaan testen, welke test gebruiken jullie?

Predictor is natuurlijk mega betrouwbaar om vroeg mee te testen maar zo duur! Dus ik zoek naar een alternatief!!!

Wensvoorbabynr2 vindt dit leuk.
  4. besjes

besjes Fanatiek lid

3 mei 2013
    2.001
    365
    83
    NULL
    NULL
    Ik heb nu testen van zwanger en kids geen idee of het wat is...
    Bij mijn dochter testen is met kv test maar toen was ik al ruim 6 weken
    Bij mijn zoontje gebruikte ik testen van sensitest testen toen 11 dpo een aardige streep.
    Bij de ma met action test maar toen was ik al een tijdje zwanger, ook een knaller (wist ik toen niet)

Ruaa vindt dit leuk.
  5. Ws91

Ws91 Actief lid

28 sep 2017
    484
    441
    63
    Vrouw
    Kruidvat zwangerschapstesten zijn verandert?? Ik zag vanmorgen ook zon lijntje waar dan eigenlijk het roze streepje zou moeten staan maar dan gewoon wit, dat hadden ze voorheen toch nooit?

6. Hartediefje1988

Hartediefje1988 VIP lid

19 apr 2009
    7.238
    570
    113
    Vrouw
    Gastouder zzp
    Nena90 gefeliciteerd!

nena90 vindt dit leuk.
  7. Leni4

Leni4 Bekend lid

27 mrt 2019
    527
    362
    63
    Vrouw

Wel met tandenpoetsen ineens bloedend tandvlees

8. Ruaa

Ruaa Actief lid

9 mei 2019
    261
    120
    43
    Vrouw
    @ingii89
    Wat vervelend zeg! Snap dat je daar chagie van wordt. Heb het zelf nooit gehad.

@Leni4
    Hea bah. Dat lijkt me ook vervelend.

Hoe is jullie zonnige dag voor de rest verlopen? Beetje je gedachte van dit hele gedoe af kunne halen?

9. Evi92

Evi92 Bekend lid

7 jan 2019
    629
    957
    93
    Vrouw
    Gefeliciteerd!!:D:D

nena90 vindt dit leuk.
  10. Schnitzel

Schnitzel Actief lid

28 mrt 2019
    347
    426
    63
    Vrouw
    Wondfo!

11. Mirremuis

Mirremuis Actief lid

30 apr 2019
    333
    451
    63
    Vrouw
    Ik voel me helemaal prima, heb ook helemaal geen klachten. Denk dat het nog niet raak is, dus ik wacht rustig komend weekend mijn menstruatie af.

Zometeen krijgen we de sleutel van ons huis! Dus druk aan de klus en zaterdag gaan we verhuizen. Spannend en leuk :D 5 maanden ter overbrugging bij mijn schoonouders in wonen was gezellig, maar nu fijn om weer een eigen huis te hebben.

12. nena90

nena90 Actief lid

26 apr 2014
    187
    87
    28
    NULL
    NULL
    Dat is jammer!
    Maar de sleutel van je nieuwe huis, wat leuk!
    En zaterdag al verhuizen, dat is snel! Genoeg afleiding op het moment dus!

13. Mirremuis

Mirremuis Actief lid

30 apr 2019
    333
    451
    63
    Vrouw
    Ja absoluut genoeg afleiding.

En ach, het is ronde 1. De kans is wel zo klein dat het de 1e keer raak is.

14. Leni4

Leni4 Bekend lid

27 mrt 2019
    527
    362
    63
    Vrouw
    Ja ene keer denk ik het is raak volgende moment denk ik, ik ga ongesteld worden kan alleen maar afwachten, hopelijk gaat de week een beetje snel.

15. SD6

SD6 Bekend lid

15 nov 2011
    598
    243
    43
    Vrouw
    Amsterdam
    Goedemorgen dames!
    Ik heb zojuist een Predictor Early gedaan en ik weet niet wat ik ervan moet denken. Heeft iemand hier wel eens een ultra vaag lijntje gehad die je echt amper ziet en ook niet op de foto kunt krijgen? Ik zie het zelf wel echt, maar met veel moeite en de camera pakt hem sowieso niet op. Ik kan er ook niet echt uit ophalen of hij nou roze of grijzig is... Ik ga voor nu maar uit van negatief en twijfel of ik het later op de dag nog een keer ga proberen of dat ik nu even wacht tot woensdag

Feem vindt dit leuk.
  16. Gandy

Gandy Fanatiek lid

6 nov 2007
    1.080
    789
    113
    Leuk! Veel geluk in het nieuwe huis! Fijne afleiding ook ;)

Mirremuis vindt dit leuk.
  17. Feem

Feem Fanatiek lid

13 aug 2015
    1.784
    899
    113
    Vrouw
    Nee geen ervaring mee met predictor. Wel bij andere testen maar dit waren vaak wel indrogers. Stond ie er binnen een paar minuten? Elke zwangerschap begint met en ultra vaag lijntje. Dus hopelijk is dit gewoon het begin van :) hoeveel dpo ben je?

SD6 vindt dit leuk.
  18. nena90

nena90 Actief lid

26 apr 2014
    187
    87
    28
    NULL
    NULL
    Wat spannend zeg! Hopelijk heb je over een paar dagen een overduidelijke test!
    Ik gebruik zelf ook de predictor, maar ben nu ook weer geen enorme ervaringsdeskundige..
    De verhalen die ik hier heb gelezen is dat de predictor eigenlijk nooit vals positief geeft en dat ze er heel erg tevreden over zijn..
    Ik zou morgen of over twee dagen nog eens testen. Hcg heeft de tijd nodig om te verdubbelen.

Ik had zelf bijv op de sensitest een vaag streepje en de predictor was overduidelijk..

SD6 vindt dit leuk.
  19. SD6

SD6 Bekend lid

15 nov 2011
    598
    243
    43
    Vrouw
    Amsterdam
    @ingii89 @nena90
    Het lijntje stond er na 3 minuten! Ik weet dat deze eerst een spierwit lijntje geeft bij het doorlopen en daar ben ik naar blijven kijken en zag dat langzaam veranderen in iets vaags maar donkerders dan wit. Heb de test niet opengemaakt want dat schijnt bij deze niet te mogen, normaal doe ik dat bij elke andere test wel hahaha. De reden waarom ik hier zo bang voor ben is dat ik dat vorige maand ook had, maar die waren zelfs nog ietsje duidelijker dan die van vandaag, en toen kreeg ik ineens 3 dagen eerder een vage spotting die ik normaal nooit heb en de dag erna brak het licht door maar stopte het in de avond weer en toen de dag daarna werd ik het echt pas. Dit is voor mij echt heel ongebruikelijk, ik word het altijd gewoon in 1 keer en over het algemeen altijd stipt op tijd of anders uiterlijk 2 dagen later.... Ik ben vandaag hoogstwaarschijnlijk 8 of 9dpo en in het aller ergste geval 7, maar daar ga ik niet van uit. Ik had een positieve ovulatietest op 25 en 26 mei, maar ik voel hem meestal dezelfde dag al als de eerste positieve test, maar deze maand heb ik hem dus niet gevoeld.... misschien in de nacht gesprongen hahaha. Ik vind dit zo spannend!! Ik hoop zo dat hij oploopt en ik niet weer teleurgesteld word.... Voor nu beschouw ik hem maar als negatief om dat een beetje te voorkomen.

20. SD6

SD6 Bekend lid

15 nov 2011
    598
    243
    43
    Vrouw
    Amsterdam
    Wat ontzettend leuk!!! Dat is zeker wel even een mooie afleiding! Wel ontzettend fijn dat jullie bij je schoonouders terecht konden. Heb je een koop of huurwoning gekregen?

Deel Deze Pagina