NOD Lijst 6 t/m 12 juni 2019 door tot allemaal op roze

Discussie in 'NOD forum' gestart door Evi92, 3 mei 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SD6

SD6 Bekend lid

15 nov 2011
    598
    243
    43
    Vrouw
    Amsterdam
    Goedemorgen lieve dames! Zijn er al resultaten van testers? Ik heb nog niet getest dus jullie horen het zo nog van mij! Moet trouwens wel zeggen dat ik het super leuk vind dat dit forum nog zo actief gebruikt word!! Was een beetje bang dat tegenwoordig alles over was gegaan op social media, maar dat blijkt niet het geval gelukkig :D

Ruaa, schorpioen1981, besjes en 2 anderen vinden dit leuk.
  2. angela22

angela22 Bekend lid

7 apr 2016
    782
    572
    93
    Sorry dat ik zo weinig mee klets.. ik lees elke dag wel eventjes mee.

Ik ga alleen dood van de zenuwen... normaal heb ik 11 juni mri met contrast.. je raad het al op mijn nod.. morgen moet ik na de gynaecoloog voor genetisch onderzoek de uitslag en een stollingsonderzoek... en vrijdag prikken op hcg ivm de scan! Heel raar idee dat ik vrijdag dus gebeld word... Je bent wel of niet zwanger, zo Anders dan als ik gewoon thuis een negatieve test in handen heb!

Ik hoop op een prachtige roze lijst!!!

Ruaa en Gandy vinden dit leuk.
  3. angela22

angela22 Bekend lid

7 apr 2016
    782
    572
    93
    Spannend! :rolleyes::rolleyes:

4. Marjo88

Marjo88 Fanatiek lid

9 mrt 2014
    1.160
    514
    113
    Ahhh zoooo veeel berichten!! Haha sorry ik weeet niet eens meer wat er allemaal is geschreven :eek:

Ik zag wel een positieve test, gefeliciteerd!!

Hebben jullie ook dat wanneer het zo lang duurt met zwanger worden. Dat de teleurstelling je op een gegeven moment minder veel doet?
    Ben er soort van klaar mee en denk, als het zo moet, laat dan maar zitten :confused:

Hier overigens vandaag 6dpo en sinds gisteravond rommelende darmen en erg winderig. Maar heb ik wel eens eerder gehad, dus verwacht er niks van:rolleyes:

Ruaa, Gandy en schorpioen1981 vinden dit leuk.
  5. Feem

Feem Fanatiek lid

13 aug 2015
    1.784
    899
    113
    Vrouw
    #705 Feem, 4 jun 2019
    Laatst bewerkt: 4 jun 2019
    Hier niet getest en ga zo naar werk. Temp zelfde als gister. Twijfel nog sterk over of ei wel gesprongen is. Temp is twijfelachtig. Had wel duidelijk ovulatietest. En alle symptomen die erbij horen (hoog libido gevoelige borsten).

Ook nu duidelijke symptomen die je hebt na je eisprong (vreetbuien, sago gevoel) dus waar ga je dan vanuit? Je twijfelachtige temp (die wel iets omhoog is) of de symptomen! Lastig!

Vandaag dan 8dpo. Dus of ik word snel ongesteld of er gebeurt niks omdat of mn ei niet is gesprongen of ik zwanger ben....

6. angela22

angela22 Bekend lid

7 apr 2016
    782
    572
    93
    Hmm nee zo ervaar ik het niet... de teleurstelling wordt juist groter... vooral omdat geloof ik 3 kwart van Nederland zwanger is als ik zo om mij heen kijk.. haha.. en dat vind ik erg lastig! En het is toch nog vaak hier in huis anders was ik nu .. weken zwanger geweest..

Positief blijven hoor het komt allemaal goed! X

7. Leni4

Leni4 Bekend lid

27 mrt 2019
    527
    362
    63
    Vrouw
    Kon mezelf niet inhouden had er nog 1 liggen.. helemaal wit... maargoed heb pas over 6 dagen mijn nod.. alleen heb zon ongesteldheids gevoel .. dus misschien breekt de ellende zo wel door...

8. schorpioen1981

schorpioen1981 Actief lid

7 jan 2019
    391
    478
    63
    Vrouw
    Spannend!!!

9. schorpioen1981

7 jan 2019
    391
    478
    63
    Vrouw
    Kan alle kanten nog op he.. welke test?

10. schorpioen1981

7 jan 2019
    391
    478
    63
    Vrouw
    Test van vanmorgen nog niet heel duidelijk.. echt minimale oploop tov gisteren maar maar las ook dat het om de 48 uur verdubbeld.. morgen nog maar keer.. temp loopt wel op...

Bijgevoegde bestanden:

Ruaa en angela22 vinden dit leuk.
  11. angela22

angela22 Bekend lid

7 apr 2016
    782
    572
    93
    Klopt. Hcg verdubbeld iedere 48uur

schorpioen1981 vindt dit leuk.
  12. Feem

Feem Fanatiek lid

13 aug 2015
    1.784
    899
    113
    Vrouw
    Kun jij de 2 testen onder elkaar zetten? De foto’s? Je moet maar zo denken: er is sowieso iets gaande! Super spannend! Je moet nu op je lichaam vertrouwen :)

13. schorpioen1981

7 jan 2019
    391
    478
    63
    Vrouw
    Bovenste gisteren onderste vandaag.. de predictor van gisteren zet ik er niet bij

Bijgevoegde bestanden:

Evi92, Ruaa en Wensvoorbabynr2 vinden dit leuk.
  14. Feem

Feem Fanatiek lid

13 aug 2015
    1.784
    899
    113
    Vrouw
    Volgens mij is die van vandaag wel iets duidelijker hoor!

15. schorpioen1981

7 jan 2019
    391
    478
    63
    Vrouw
    Ja wel iets he!! Duimen!!

Feem vindt dit leuk.
  16. Marjo88

Marjo88 Fanatiek lid

9 mrt 2014
    1.160
    514
    113
    Ja snap ik! Jij hebt ook een rot tijd achter de rug.. Dat doet ook echt veel pijn :( en dan denk je dat toch vaak.

17. SD6

SD6 Bekend lid

15 nov 2011
    598
    243
    43
    Vrouw
    Amsterdam
    Ik snap echt dat je heel zenuwachtig bent maar het komt goed! Ik heb hem ook gehad en het voelt echt wel even vervelend maar niet extreem heftig. Voor mij voelde het als sterke ongesteldheidskrampen! Je baarmoeder probeert het er natuurlijk uit te krijgen en dat lukt niet dus dat zul je voelen, maar het is gelukkig niet zo dat je echt door de grond gaat van de pijn. Zodra dat kapje eraf gaat is het ook gelijk over!

Ik heb net 2 testen gedaan! Eerst de Early en dacht daar wederom iets te zien wat iets duidelijker leek dan gisteren (maar nog steeds extreem turen) en daarna toch een Express met dezelfde urine gedaan omdat ik gisteren het gevoel had dat die duidelijker was dan de Early en..... Ik zie daar ook weer een streepje!! Hij is echt te verwaarlozen maar het kost me minder moeite om hem te zien dan gisteren dus ik ben toch een klein beetje hoopvol! Hij is wel nog steeds zo licht dat de camera hem wederom niet oppakt, maar ik zie hem wel! En ik durf er niet mijn hand voor in het vuur te steken maar ik lijk toch een hintje van roze te zien en niet grijs! Dus als het zo is dan is mijn ervaring dat de Express het beter doet dan de Early!
    Daarnaast had ik de afgelopen dagen giga last van mijn borsten en dat is opeens verdwenen? Ook had ik net opeens diarree (sorry voor de info). Dat voelde ik totaal niet aankomen en heb voor zover ik weet niks anders gegeten dan dat ik normaal ook doe. En heb zo nu en dan wat lichte krampjes, maar dat kan natuurlijk ook daardoor komen, al voelt het wel alsof het heel laag zit. Ik houd jullie op de hoogte!! :D duim maar voor me!!

Ruaa, Gandy en Wensvoorbabynr2 vinden dit leuk.
  18. Schnitzel

Schnitzel Actief lid

28 mrt 2019
    347
    426
    63
    Vrouw
    Ik vind em zeker wel een heel stuk duidelijker!

schorpioen1981 vindt dit leuk.
  19. Schnitzel

Schnitzel Actief lid

28 mrt 2019
    347
    426
    63
    Vrouw
    Ik vind de express ook veel fijner dan de early. Mooiere strepen, duidelijker en scherper.

20. Feem

Feem Fanatiek lid

13 aug 2015
    1.784
    899
    113
    Vrouw
    Spannend meis!!! Zegt denk wel wat dat je er nu minder moeite voor hoeft te doen om hem te zien! Heb je een foto?

Expres dus beter dan early? Kun je ze allebei uploaden? Ik heb hier zelf alleen een expres liggen voor morgen. Ben morgen 9dpo.

Deel Deze Pagina