Brandend maagzuur, misselijk met vlagen, geen eetlust en heel moe. Bizar, als je bekijkt dat het nog zo vroeg is.
Ja ik dus ook! Altijd even zeker weten of het klopt! Ik kijk morgen wel even wat het dan is en als die dan ook rond die temp is dan zal het wel kloppen en anders pas ik hem wel aan!
@Hartediefje1988 balen succes met de volgende ronde Ja ik, ik test vaak in de avond duidelijker dan smorgens @Leni4 ik heb eigenlijk met alle testen wel goede ervaring de predictor was wel het duidelijkste maar ook de laatste Mooie test weer schnitzel
Wat leuk om echt al mooie positieve testen te zien zeg!! @angela22 balen dat de bloedtest negatief was Hopelijk dan ook gewoon snel door naar de volgende ronde.. Hier nog helemaal niks kwa symptomen of wat dan ook.. Nou heb ik ook nog een ruim een week voor mn nod dus het zou ook wel vroeg zijn natuurlijk. Maar vorige keren dat ik zwanger was (naast de drie zwangerschappen die tot kindjes geleid hebben heb ik ook zes miskramen gehad) had ik consequent hele levendige dromen over babys binnen enkele dagen na de conceptie. Dus ik vermoed dat ik niet zwanger ben. Maar ik wacht nog even rustig af en we zien het wel.. Ook veel dames op vakantie zie ik! Heel veel plezier vakantiegangers Ik merk dat ik het vele kletsen niet echt bij kan houden (misschien gewoon even inkomen) Maar ik kom in elk geval met regelmaat even gluren of er nog positieve testen bijgekomen zijn!
Nou 2 testjes geprobeerd, een Express en een KV 2v5. De Express is hartstikke negatief, en de 2v5 geeft een vaag lijntje (voorgedrukt denk ik?) We zien het morgen ochtend wel weer! Dat word in elk geval voor de zekerheid geen vrijdagavond wijntje