Ja dat lijntje was er wel echt al binnen de 5 minuten... En ik had zo'n 4 uur niet geplast en amper gedronken! Maar ik kan gewoon niet zien of het gekleurd is of niet.... maar de Express test officieel pas vanaf 25 toch? Wauw!! Gefeliciteerd!!!
Ja maar de kruidvat ook vanaf 25 toch? Naja morgenochtend moet het dan wel goed zichtbaar zijn denk ik. Want je hebt nu al een paar dagen vage lijntjes toch? Wil je er een foto van proberen te maken? Misschien wat bewerken op je telefoon?
** NOD-lijst 6 t/m 12 juni 2019 ** 6 juni (3) Ruaa - 24 jaar - 1e kindje - ronde 10 Luna86 - 32 jaar - 3e kindje - ronde 18 Ws91 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 2 7 juni (2) BdvKdvM - 29 jaar - 1e kindje - ronde 7 Hartediefje1988 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 1 8 juni (5) Schorpioen1981 - 38 jaar - 3e kindje - ronde 2 Mirremuis - 27 jaar - 1e kindje - ronde 1 Besjes - 32 jaar - 3e kindje - ronde 2 Anoniempie - 34 jaar - 4e kindje - ronde 1 SD6 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 3 9 juni (7) Coconut25 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 2 Goudvisje555 - 34 jaar- 1e kindje-ronde 9 Lola3 - 33 jaar - 2e kindje - ronde 13 Schnitzel - 32 jaar - 3e kindje - ronde 0 Kanoet - 28 jaar - 1e kindje - ronde 8 Leni - 34 jaar - 1 miskraam - 4e kindje - ronde 5 Gliss - 31 jaar - 1e kindje - ronde 10 10 juni (1) Ingii89 - 30 jaar - 3e kindje - ronde 1 11 juni (5) xxFrummel - 32 jaar - 1e kindje - ronde 6 Nena90 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 2 Wensvoorbabynr2 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 10 Amy1989 - 29 jaar - 2de kindje - ronde 2 na mk Angela - 26jaar - 2e kindje - 3e ronde na mk 12 juni (5) Marjo88 - 30 jaar - 4e kindje - ronde 11 Jolien 1986 - 32 jaar - 2de kindje - ronde 6 Tabbey - 35 jaar - 2e kindje - ronde 4 Evi92 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 8 Silke27 - 28 jaar - 5e kindje - ronde 1 23 Juni (1) Dana92 - 26 jaar - 1e kindje - ronde 4 28 Juni (1) Gandy - 37 jaar - 3e kindje - ronde 5 Totaal (30) Wachtbankje (19) Zwanger (4) Ongesteld (2) MMM (1) Negatieve Test (0) Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen.
Ja ik blijf hier mee kletsen tot ik op roze mag en op roze mag blijven! Op t moment denk ik echt pff waarom is het ons niet gegund.... inmiddels 3 kleine sterretjes... was nu anders rond de 20 week geweest.. het is zo oneerlijk soms.... Alle zwangeren gefeliciteerd!!! Het is jullie allemaal zo gegund!
Klopt! Maar ze zijn allemaal even vaag en echt niet op de foto te krijgen, ik denk dat die van Predictor toch ook voorgedrukt zijn hoor.... Je moet mega goed kijken voor je überhaupt iets ziet. Op het eerste oog lijkt hij gewoon spierwit tot je er echt met je neus op gaat zitten en hem in alle hoeken van het licht kantelt en dan moet je nog heeeeeel goed kijken, al leek die van vanmorgen wel echt veel duidelijker maar nu ik er weer naar kijk zie ik amper nog iets. Kruidvat is volgens mij 25 of zelfs 50, maar schijnt wel al heel snel een lijntje te geven. Ik ga denk ik maar op tijd slapen en dan morgen weer kijken hahaha.
@angela22 je mag best ff flink balen hoor! Is ook niet niks! Sterkte en veel geluk in de volgende ronde
Nou ik heb hem wel HEEL sterk moeten bewerken, maar jullie zien nu in elk geval wat ik zie.... vraag alleen niet hoeveel moeite ik ervoor moet doen om hem te zien
Klopt.. je wil het zo graag en mannen praten toch een stuk minder... en dan mis je wel iemand met wie je het erover kan hebben vooral omdat we dit aan niemand verteld hebben ivm onze vorige miskraam die opgewekt is..
Ik hoop het echt! In het echt is het wel echt zoeken hoor hahaha. Ik durf het ook echt niet te zeggen! Heb er nog 1 bij gezet die iets minder sterk bewerkt is en duidelijker was haha. Maar het blijft een tuurstreepje
Hier heb ik hem nog 1 tintje meer bewerkt voor het geval de kwaliteit van de vorige ernstig achteruit gegaan is door het uploaden haha