NOD Lijst 6 t/m 12 juni 2019 door tot allemaal op roze

Discussie in 'NOD forum' gestart door Evi92, 3 mei 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ruaa

Ruaa Actief lid

9 mei 2019
    261
    120
    43
    Vrouw

Wat vervelend zeg. Is er nog iets veranderd in je ovu test,

2. Ruaa

Ruaa Actief lid

9 mei 2019
    261
    120
    43
    Vrouw
    Nog eventjes hea. Ik heb vandaag de HA gebeld om doorverwijzing te krijgen naar de fertiliteitskliniek. Ik vind zelf indd ook dat het lang genoeg heeft geduurd. Ik begin er steeds meer en meer mee te zitten. Het neemt zowat al mn gedachtes. Iedereen om me heen krijgt ook kinderen of is zwanger. Gisteren alleen al 2.. pff. Ik heb nog hoop maar eerlijk gezegd zie ik hey allemaal wel nu. Probeer me minder op te focussen met al die testjes enzo.

Evi92 en Marjo88 vinden dit leuk.
  3. schorpioen1981

schorpioen1981 Actief lid

7 jan 2019
    391
    478
    63
    Vrouw
    Hier ook eipijn vruchtbaar slijm en een temp daling.. nu even ovutest maar denk morgen mn ei

Leni4 en Ruaa vinden dit leuk.
  4. Mirremuis

Mirremuis Actief lid

30 apr 2019
    333
    451
    63
    Vrouw
    Mag ik vragen wat de meerwaarde is van testen als je voelt wanneer je ovu is?

Ik test namelijk niet, voel ook eipijn, heb een regelmatige cyclus en zie aan mijn afscheiding wanneer de ovu ongeveer is. Gewoon rond die dagen klussen is dan toch genoeg? Of heb je dan echt die zekerheid van die piek nodig?

Ruaa vindt dit leuk.
  5. Dana

Dana Fanatiek lid

9 mrt 2019
    1.616
    1.007
    113
    Vrouw
    Hallo dames,
    Ik merk dat ik deze ronde weinig mee klets en op het forum zit.. Probeer deze ronde er niet zo veel meer mee bezig te zijn behave met ovulatietesten..
    Ovu testen hebben al oploop, hoop één deze dagen een piek te vinden.. Laatste keer geen menstruatie gehad alleen een week roze en bruin verlies met afvegen dus misschien ook wel geen ei gehad.
    Kom er deze ronde wel achter dat ik de donkerste strepen krijg om 12:00 en na het werk zijn ze lichter. dus ik test nu maar stiekem op werk elke dag.. Haha je moet wat he :roflmao:

Bijgevoegde bestanden:

6. schorpioen1981

schorpioen1981 Actief lid

7 jan 2019
    391
    478
    63
    Vrouw
    Dat is ook zo.. maar ik wilde even zekerheid hebben maar krijg maar geen positieve ovu test...

Mirremuis vindt dit leuk.
  7. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.853
    9.368
    113
    Gelderland
    @Mirremuis Op het begin had ik cyclussen van tussen de 29 en 45 dus dan is het wel heel handig.
    Het geeft ook net dat beetje geruststelling dat we goed gezeten hebben met vrijen.

jolien 1986 vindt dit leuk.
  8. xxFrummel

xxFrummel Bekend lid

15 dec 2018
    587
    281
    63
    Vrouw
    Dat is ook geen meerwaarde. Dat is alleen een bevestiging van je eisprong. Is handig als je geen regelmatige cyclus hebt. Als jij ei pijn hebt heb je dat ook niet nodig. Vooral genieten van het klussen Hihi

9. Mirremuis

Mirremuis Actief lid

30 apr 2019
    333
    451
    63
    Vrouw
    Ah oké! Dan mag ik blij zijn met mijn cyclus en eipijn haha (raar woord eigenlijk, eipijn...)
    Ja het klussen is wel leuk. Ik vind het extra intens nu, spannend ook wel.
    Maar man wat kruipt de tijd voorbij nu het raak mag zijn.

Ruaa, Wensvoorbabynr2 en xxFrummel vinden dit leuk.
  10. Leni4

Leni4 Bekend lid

27 mrt 2019
    527
    362
    63
    Vrouw
    Voor mij zou deze maand ovulatie testen wel handig zijn omdat ik 2 week geleden een miskraam heb gehad maar wil er minder mee bezig zijn, dus bewust deze maand even geen testen .. heb zoiets als ik over3 week niet ongi ben dan even testen.. hebben genoeg sex daar kan het niet aan liggen

Wensvoorbabynr2 vindt dit leuk.
  11. jolien 1986

jolien 1986 Niet meer actief

@Dana92 mooie oploop al

Ik ben ook wat minder actief soms.

Ik gebruik ovulatietesten omdat mijn cyclus gewoon heel vaag is. 2 weken voor ovulatie al rekbaar slijm.

En soms is klaarkomen een dingetje.. Dus met lichte streepjes is het goed zo en anders proberen we zelfde dag later nog eens. :)
    Dat op zijn beloop laten is niet voor mij weggelegd...

12. Leni4

Leni4 Bekend lid

27 mrt 2019
    527
    362
    63
    Vrouw
    Ik wil het het liefste ook weten hoor, maar merkte dat het echt alles beheerste en toen was ik zwanger en ging het alsnog mis.. en denk dat mijn cycles nu helemaal in de war is maar het zo er mee bezig zijn is niet goed voor mij, heb nog drie kinderen :)

13. jolien 1986

Meer dames die misselijk worden van foliumzuur? Net weer op maar heb echt braak gevoel.
    Bah...

*nee, ik ben niet zwanger

14. Leni4

Leni4 Bekend lid

27 mrt 2019
    527
    362
    63
    Vrouw
    Ik gebruik dat zwanger worden van Etos...

15. Ruaa

Ruaa Actief lid

9 mei 2019
    261
    120
    43
    Vrouw

Jaa. Heb ik ook! Daarnaast ook misselijk vlak voor ovulatie. Heb je dat ook?
    Ben nu ietsjes minder misselijk, maar gisteren... poepoe. Ik kon amper eten joh.

Hebben jullie ook dat je extra emotioneel bent rondom je ovu? Ik kan echt om alles huilen dan...

16. jolien 1986

Ja volgens mij zat daar visolie in, of die van davitamon. Daar kan ik niet tegen.

@Ruaa idd. Met moeite kreeg ik rijstwafel weg. Gaat nu weer prima. Gelukkig

Rond ovulatie ben ik niet emotioneel oid

Ruaa vindt dit leuk.
  17. Ruaa

Ruaa Actief lid

9 mei 2019
    261
    120
    43
    Vrouw
    Jaa. Ik heb die van davitamon. Die zwanger worden mama pillen. Ik had het wel pas na 2 maanden.

Fijn!! Lekker weer goed eten! Doe ik vandaag ook. Alhoewel met dat warme weer wil ik alleen groente en fruit eten. Al dat warme eten hoeft niet van me.

Oh haha. Dats alleen maar fijn. Mn man wordt elke maand dus 2 keer lastig gevallen met mijn emo tijden

jolien 1986 vindt dit leuk.
  18. jolien 1986

Ik eet graag salades met dit weer of lauw warm zoals couscous :)

Ruaa vindt dit leuk.
  19. Leni4

Leni4 Bekend lid

27 mrt 2019
    527
    362
    63
    Vrouw
    Heb altijd last rond ei van borsten en emo chaga haha net als zwangerschap..

Ruaa vindt dit leuk.
  20. Marjo88

Marjo88 Fanatiek lid

9 mrt 2014
    1.160
    514
    113
    Ja snap ik.. Ook omdat je nog geen kinderen hebt, gaat er in je hoofd om of je überhaupt wel zwanger kan worden.. En heb je een afspraak kunnen maken?

Ruaa vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina