Nou na mijn miskraam van 6 weken en die van vorige maand was mijn cyclus gelijk anders. Maar dit hangt heel erg af van op welk termijn je miskraam gehad hebt, of deze spontaan is, hoe hoog je HCG momenteel nog is etc.... Maar heb je rond je eisprong niet vruchtbaar slijm of pijn waar je op af kan gaan? Alternatief is ovu testen gebruiken als je HCG weer laag is/0 is. Ik gok dus dat deze maand na mijn miskraam mn cyclus gelijk is maar ik ga dit zien aan de hand van het slijm/ei pijn.
Hoi, Ik was juist 5weken toen het miskraam kwam.. vorige week maandag 9/10 zat mijn hcg al terug op 6 dus dat was al bijna terug negatief.. tgoh ja die ovulatietesten wil ik nog vermijden.. Ik ben al te hard gefocust erop dat ik daar liefst nog niet mee begin.. Groetjes
Ja dat snap ik. Nou als je al Vorige week maandag al bijna negatief was dan kan je best al een eisprong eraan hebben komen. Hoe lang is normaal je cyclus en wanneer had je je miskraam... verdrietig he zon miskraam...
Hoihoi Jazeker verdrietig.. soms denk ik alle die niet flauw het was nig pril tov andere verhalen wat ik lees, maar het was zo welkom en dan zo voor de eerste... 8 oktober had ik mijn miskraam.. dit duurde wel niet zo lang.. normaal zit ik robd de 29dagen, maar dat is nu misschien helemaal anders natuurlijk.. weet je die gedachtes maken het je vaak moeilijk.. dan denk ik oh zo snel mogelijk terug zwanger worden.. maar wat als dat lukt .. dan ga ik super hard stressen en schrik hebben dat het weer fout loopt of dat ik het zal haten omdat het niet het eerste is.. alle zo heel veel gedachte die je niet kan plaatsten.. daarom heb ik me gosteren hierop ingeschreven.. allemaal dezelfde gedachten gevoelens vanalles meegemaakt de mooie droom van een baby
Dat zou kunnen ... normaal zit ik op 29dagen, maar ik las op internet dat na een mk er veel kan veranderen dus wie weet..
Nou na mijn eerste miskraam werd ik ik in ronde 2 zwanger van mn zoontje (ronde 1 ovulatie gemist). En ik voelde me zo anders die zwangerschap. Had mooi oplopende testjes die me ook erg gerust stelde en een dikke 3+ op de CB ook na 1.5 week. Ik ben nu zo blij met mn zoontje en accepteer dat mn lichaam juist handelt als er een zwangerschap is met een vruchtje waar iets mis mee is. Dus ik heb eigenlijk een vrij onbezorgde zwangerschap gehad. Natuurlijk wat onzeker in begin en was super blij toen ik m vanaf 17 weken elke dag voelde schoppen. Nu dus 2 vroege miskramen achtereen die ik beide, net als de eerste, voelde aankomen. Bovendien liepen mn testen niet goed op net als bij mn eerste zwangerschap (CB bleef op 2-3 weken hangen). Na mijn eerste miskraam kan ik opeens mn eisprong voelen (herkende dit wel pas vanaf ronde 2 toen ik ovulatietesten had gedaan). Maar hou hoop het komt goed. En heb vertrouwen in je lichaam dat als het een gezond vruchtje is je lichaam het ook lekker zal vasthouden
.. En als je er twee hebt, gaan ze er hier in de omgeving vanuit dat het daarbij blijft, zeker als je al een jongen en een meisje hebt.. (Net of dat wat uitmaakt..)
Welkom aan alle nieuwe meiden die in de afgelopen dagen zijn aangesloten! Hopen op een mooie roze lijst deze maand! Hier net ongie voorbij, hormonaal zit ik ook altijd weer lekker in mn vel deze weken, stuk gezelliger in huis Appje geeft vanaf zaterdag mogelijk vruchtbare dagen aan, maar kon wel eens later zijn met mn uitschieter van afgelopen keer!
Haha ja klopt. Dus mocht het ons nog gegeven zijn hoop ik dat mensen minder op me letten de eerste paar weken. Zal vast het gemekker krijgen ‘jullie hopen zeker op een jochie?’. Nee we hopen op een gezond kindje!
Hoi dames! Morgenmiddag vertrek ik naar Parijs met manlief, mijn broertje en ouders als verrassing voor mijn ouders (30jaar getrouwd). De ovulatietesten gaan natuurlijk trouw mee Ik ben erg benieuwd, zit deze maand erg goed in mijn vel Zal dit een teken zijn? Ik hoop het hihi Vooralsnog hier op de ovutesten nog niks boeiends te zien.
NOD-lijst 6 t/m 12 November 2017 6 November Vrouw1982, 35, 2e kindje, ronde zoveel Chanbee, 26 jaar, ronde 13 Cinsam, 41 jaar, 2e kindje, ronde 15 7 November BlueEyedSoul88, 29 jaar, 1e kindje, ronde 5 Lerena, 27 jaar, 2e kindje, ronde 1 Manana 31 jaar, 2e kindje, ronde 5 Monatoetje30, 30 jaar, 1e kindje, ronde 2 Bloemetje1993, 24 jaar, 1e kindje, ronde 13 (MMM) 8 November Haakmuts1988, 29 jaar, 2e kindje, ronde 2 9 November Ikook, 25 jaar, 1e kindje, ronde 3 Love1987, 29 jaar, 3e kindje, ronde 1 Missm, 38 jaar, 3e kindje, ronde 1 na mk 10 November Mamaaa30, 32 jaar, 3e kindje, ronde 1 11 November Tevreden, 27 jaar, 3e kindje, ronde 3 Neeltje1985, 31 jaar, 2e kindje, ronde 3 (ronde 1+2 VMK) Sproettie, 27 jaar, 3de kindje, ronde 2 Desse, 29 jaar, 1e kindje, ronde 1 12 November Cin1985, 32 jaar, 2e kindje, ronde 4 na mk Elletje, 27 jaar, 1e kindje, ronde 1 Mama-van-Marlinda, 38 jaar, 2e kindje, ronde 15 (MMM iui 5) Datumloos: xMekirin, 24 jaar, 1e kindje, ronde 1 na 2e mk Feline31, 29 jaar, 1e kindje, ronde 2 Totaal: 22 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (2), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'quote' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren. Heb de lijst even aangepast, aantallen klopten niet. Voor de gene die er nog niet op staan: hij is nu weerr up-to-date!
Bevallen die je wel goed? Heb helemaal in begin ook clearbleu gebruikt 1 maand. Toen was ik er al klaar mee wou er niet teveel me bezig zijn. Heb nu doosje bij action meegenomen dacht kaat ik deze maand het toch maar is bekijken ik voel me ovulatie ook niet. Wat bevalt jou niet aan de action testen?
Dat gevoel had ik ook, blijkt bij mij waar te zijn... alleen ben ik ‘gezond’ verklaard naar een inwendige echo etc. Nu verder in de MMM....
Ze kleuren niet of erg slecht. Zelfs de standaard streep die je hoort te krijgen als indicator verschijnt niet of nauwelijks.
Oh shit nou ik zal het wel zien! Op welke cyclus dag begon jij? Heb ik die bijsluiten van de test gekeken staat dag 10 zit nu op dag 8 en app geeft aan vanaf vandaag dat ik vruchtbaar zou zijn. Wanneer moet ik dan beginnen?