Wel fijn om te weten dat je 'in orde' bent. Stellen ze dat alleen nav een inwendige echo vast? Heb er 5 jaar geleden ook eentje gehad, omdat ik erg veel pijn in mijn linker eierstok heb als ik aan die kant een eisprong heb. Ze hebben toen ook baarmoeder en rechter eierstok gekeken, zag er allemaal goed uit... heb een heel regelmatige cyclus, vruchtbaar slijm, totaal geen reden om het aan te nemen, echt een gevoel. Heb jij wel eens tarwekiemolie overwogen, aangezien je al een tijdje bezig bent? Lees er zoveel positieve verhalen over (en een paar negatieve)... Sterkte met afwachten op de uitslag, duim dat het in orde is!
Super dat je een gezond zoontje hebt!!! Echt geweldig!! Mijn duimpjes staan omhoog voor een tweede lieverd voor je!!!!
Heftig wat jij meemaakt! Je hebt alles wel bij elkaar zeg. Kan je alle stress aan? Lijkt me erg moeilijk. Al een nieuwe afspraak? Hopelijk snel een duidelijk plan van aanpak, zodat je toch dichterbij je wens komt te staan. Heel veel succes en sterkte gewenst hopelijk is het snel raak!
Idd fijn dat ik weet dat ik tot zover in orde ben. Ik denk als het zaad van mijn vriend goed is dat ze ons allebeide nog meer onder de loep gaan nemen. Denk niet dat ze alleen af gaan op een echo en zaad onderzoek. Daarom had ik dus ook een controle echo. Waren toen zo 9maand bezig en voor 4 jaar terug heb ik een cyste op de eisterstok gehad van zo 10cm. Ik had steeds bloed naar sex en steken in de buik toen kwam dat eruit. Vandaar dat mijn HA zoiets had van laat dat allemaal even bekijken bij gynaecoloog mocht er wat aan schelen hadden ze meteen wat kunnen doen. Toen hebben we nog even verder probeert nu een jaar verder en gaan we verder met onderzoeken en nu als eerst dus een zaad onderzoek. Alles in stapjes had ze het over. Ik hoef van te voren ook niet alles precies te weten hoor. Hoop nog steeds dat we spontaan zwanger worden. Ze hebben je slijm onderzocht? Ik heb ook alleen een gevoel gehad al die tijd. Nee heb me er ook niet in verdiept! Slik alleen foliumzuur en chlorella (was bij mesoloog geweest) die kwam erachter dat ik een opstappeling van koper op de lever had waarschijnlijk door kraanwater slik dat nu en vermoeiheid is minder. Allerlei onderzoeken gehad in ziekenhuis konden niks vinden. Waar is die tarwekiemolie voor? Dankjewel bedankt voor je verhaal. En jij ook heel veel succes en sterkte!
Echt wel! Een gerustelling. Maandag opnieuw afspraak bij HA over hoe nu verder.... Wanneer krijg je weer IUI?
@Bloemetje1993 Ik heb vandaag gebeld en op 1 november moet mijn vriend zijn zaad weer inleveren en 6 november bespreken we de uitslag en het vervolg traject. Jij ook heel veel succes, jullie zitten in dezelfde ronde zie ik! Wat fijn dat alles bij je vriend goed zit! Ik ga dit weekend even bij lezen
Las dat je jullie niet via gewone weg zwanger kunnen raken. Wat lastig, maar ook in die situaties kunnen ze al veel goeie dingen. Zie idd dat we in zelfde ronde zitten en vanaf oktober 2016 allebei bezig zijn. Kwam je er snel achter dat het niet via de ‘normale’ weg kon. Super fijn dat alles goed zit, al ben ik wel benieuwd wat de dokter zegt maandag. Apart dat het bij ons nog niet is gelukt terwijl alles goed lijkt. Dankjewel wel houden elkaar op de hoogte.
Hallo dames! Een hele vriendelijke groet vanuit Parijs! Ovulatietesten zijn mee, zojuist weer 1 gedaan. Heb de foto's bijgevoegd, ook 1 in vergelijking met 17/10. Wat denken jullie? Positief en moeten wij het extra gezellig maken of nog niet helemaal?
NOD-lijst 6 t/m 12 November 2017 6 November Vrouw1982, 35, 2e kindje, ronde zoveel Chanbee, 26 jaar, ronde 13 Cinsam, 41 jaar, 2e kindje, ronde 15 7 November BlueEyedSoul88, 29 jaar, 1e kindje, ronde 5 Lerena, 27 jaar, 2e kindje, ronde 1 Manana 31 jaar, 2e kindje, ronde 5 Monatoetje30, 30 jaar, 1e kindje, ronde 2 Bloemetje1993, 24 jaar, 1e kindje, ronde 13 (MMM) 8 November Haakmuts1988, 29 jaar, 2e kindje, ronde 2 9 November Ikook, 25 jaar, 1e kindje, ronde 3 Love1987, 29 jaar, 3e kindje, ronde 1 Missm, 38 jaar, 3e kindje, ronde 1 na mk Svlok, 28 jaar, 1e kindje, ronde 13 (MMM) 10 November Mamaaa30, 32 jaar, 3e kindje, ronde 1 11 November Tevreden, 27 jaar, 3e kindje, ronde 3 Neeltje1985, 31 jaar, 2e kindje, ronde 3 (ronde 1+2 VMK) Sproettie, 27 jaar, 3de kindje, ronde 2 Desse, 29 jaar, 1e kindje, ronde 1 Brinsa, 25 jaar, 1e kindje, ronde 18 12 November Cin1985, 32 jaar, 2e kindje, ronde 4 na mk Elletje, 27 jaar, 1e kindje, ronde 1 Mama-van-Marlinda, 38 jaar, 2e kindje, ronde 15 (MMM iui 5) Datumloos: xMekirin, 24 jaar, 1e kindje, ronde 1 na 2e mk Feline31, 29 jaar, 1e kindje, ronde 2 Totaal: 24 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (2), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'quote' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.
Goedenavond dames, Ik meld me aan ben erg druk dus zal niet heel spraakzaam zijn maar vind het toch leuk om af en toe mee te lezen en wat mee te schrijven. Hopelijk veel roze deze lijst want de laatste paar lijsten waar ik in zat waren dramatisch.
De groetjes terug, heb je het fijn daar? Jou testen zien er goed uit. Al heb ik er niet heel veel verstand van Haha. Succes met klussen... romantisch in Parijs!