NOD-lijst 6 t/m 12 November 2017

Discussie in 'NOD forum' gestart door BlueEyedSoul88, 9 okt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bloemetje1993

Bloemetje1993 Niet meer actief

Jeetje! Al een heel circus achter de rug zie ik. Hoop ook voor jou dat je deze maand bij de roze lijst gaat horen. Januari duurt nog lang, was er zo lange wachtlijst?

2. BlueEyedSoul88

BlueEyedSoul88 Fanatiek lid

1 sep 2017
    1.983
    1.995
    113
    Vrouw
    Hihi als de twee streepjes even gekleurd zijn is het wen GO..

3. Saaaraaa

Saaaraaa Niet meer actief

NOD-lijst 6 t/m 12 November 2017

6 November
    Vrouw1982, 35, 2e kindje, ronde zoveel
    Chanbee, 26 jaar, ronde 13
    Cinsam, 41 jaar, 2e kindje, ronde 15

7 November
    BlueEyedSoul88, 29 jaar, 1e kindje, ronde 5
    Lerena, 27 jaar, 2e kindje, ronde 1
    Manana 31 jaar, 2e kindje, ronde 5
    Monatoetje30, 30 jaar, 1e kindje, ronde 2
    Bloemetje1993, 24 jaar, 1e kindje, ronde 13 (MMM)

8 November
    Haakmuts1988, 29 jaar, 2e kindje, ronde 2

9 November
    Ikook, 25 jaar, 1e kindje, ronde 3
    Love1987, 29 jaar, 3e kindje, ronde 1
    Missm, 38 jaar, 3e kindje, ronde 1 na mk
    Svlok, 28 jaar, 1e kindje, ronde 13 (MMM)

10 November
    Mamaaa30, 32 jaar, 3e kindje, ronde 1

11 November
    Tevreden, 27 jaar, 3e kindje, ronde 3
    Neeltje1985, 31 jaar, 2e kindje, ronde 3 (ronde 1+2 VMK)
    Sproettie, 27 jaar, 3de kindje, ronde 2
    Desse, 29 jaar, 1e kindje, ronde 1
    Brinsa, 25 jaar, 1e kindje, ronde 18

12 November
    Cin1985, 32 jaar, 2e kindje, ronde 4 na mk
    Elletje, 27 jaar, 1e kindje, ronde 1
    Mama-van-Marlinda, 38 jaar, 2e kindje, ronde 15 (MMM iui 5)

Datumloos:
    xMekirin, 24 jaar, 1e kindje, ronde 1 na 2e mk
    Feline31, 29 jaar, 1e kindje, ronde 2
    Saaaraaa, 23 jaar, 2e kindje, ronde 3

Totaal: 25

Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (2), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)

WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan.

Je kunt dit kopiëren door op 'quote' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.

4. Bloemetje1993

Ja dat begrijp ik Haha. Helemaal in begin toen ik net spiraal eruit had heb ik van cb gebruikt een maand. Toen had ik er geen behoefte meer aan. Gebruik nu deze maand wel ovu test van action voor het eerst. Las veel verkeerde verhalen over Kruidvat testen maar bij jou lopen ze wel op gelukkig. Zak ff foto doen van mijne. Vindt zelf altijd leuk de testen van iemand anders zien.

Bijgevoegde bestanden:

BlueEyedSoul88 vindt dit leuk.
  5. Saaaraaa

Saaaraaa Niet meer actief

Hallo meiden,

Ik heb mezelf op datumloos gezet, vanwege onregelmatige cyclussen. Had eigenlijk mijn piek op een ovulatietest al wel verwacht afgelopen week (op basis van voorgaande cyclussen) maar dat is niet gebeurd. Ovulatietest van vanavond is al wel een stuk donkerder, dus verwacht dat het niet lang duurt tot piek. Zit nu op dag 21, dus wordt ook wel tijd ;)

Veel succes allemaal en hopelijk veel roze!

Bijgevoegde bestanden:

Neeltje1985 vindt dit leuk.
  6. Bloemetje1993

Spannend! Bedankt en jij ook heel veel succes.

Saaaraaa vindt dit leuk.
  7. BlueEyedSoul88

1 sep 2017
    1.983
    1.995
    113
    Vrouw
    Ik heb juist problemen met die van de action, zo zie je maar weer hihi

8. Bloemetje1993

Ja zegt ook niks, bij iedereen zou het wel verschillend zijn. Wanneer test jij altijd?

9. BlueEyedSoul88

1 sep 2017
    1.983
    1.995
    113
    Vrouw
    Ik begin vaak 5 dagen voor mijn voorspelde ovulatie via de app (Flo), deze zit er bij mij bijna nooit naast. Ik heb nu (vanavond) een positieve test en volgens de app is maandag mijn ovulatie. Klopt wel zo'n beetje aangezien je na een positieve test binnen +/-48u eisprong hebt als t goed is. Ik ben benieuwd hihi

10. Neeltje1985

Neeltje1985 Fanatiek lid

23 apr 2015
    2.746
    1.716
    113
    Vrouw
    Die ziet er inderdaad erg positief uit! Veel plezier.

Ik gebruikte die van sensitest. 3x gebruikt en 3x meteen zwanger.... helaas 2x miskraam... Deze maand ben ik er even klaar mee (na 2 vroege miskramen) en voel mn eisprong ook dus deze maand even geen testen voor ons. Maar kan die van sensitest dus iedereen aanraden.

Bloemetje1993 en BlueEyedSoul88 vinden dit leuk.
  11. Brinsa

Brinsa Fanatiek lid

16 mrt 2016
    3.656
    2.558
    113
    Ja helaas alweer bijna 2 jaar bezig. Nee we gaan eerst nog 5 weken op vakantie dus als we terugkomen melden we ons weer in het ziekenhuis

12. BlueEyedSoul88

1 sep 2017
    1.983
    1.995
    113
    Vrouw
    Ja ben blij hihi toch weer een rijp eitje deze maand!
    Ik snap je helemaal, ik gun het je zo! Ik duim voor je!
    Ben heel erg benieuwd, gaan het de aankomende dagen maar heel gezellig maken hier hihi.
    Hopelijk verlaten wij met vele deze lijst knalroze!

Neeltje1985 en Bloemetje1993 vinden dit leuk.
  13. Bloemetje1993

Oke ik heb Life gedownload die zegt dat ik maandag ovulatie heb maar dit is eerste maand dat ik er echt op let. Dus zal wel zien wanneer ik positief test. Je test dus de ochtend en avond? Ik ben ook benieuwd Haha!

14. Bloemetje1993

Dat is lang zeg! Ook veel dingen bij elkaar jullie jammer! Ah heerlijk! Wie weet wordt je dan toch spontaan zwanger waar gaan jullie heen?

15. BlueEyedSoul88

1 sep 2017
    1.983
    1.995
    113
    Vrouw
    Nee eigenlijk alleen 'savonds, tijd staat nooit vast want heb geen vast tijdstip dat ik moet plassen haha.
    Alleen de 1e was id ochtend

16. Bloemetje1993

Haha ah vandaar. Ik drink heel veel op een dag dus kan wel vaak plassen. Het is voor mij ook allemaal nog beetje uitproberen omdat echt voor eerst is dat ik er serieus en actief mee bezig ben. Wel leuk om alle verschillen te bespreken met elkaar.

BlueEyedSoul88 vindt dit leuk.
  17. BlueEyedSoul88

1 sep 2017
    1.983
    1.995
    113
    Vrouw
    Hihi ja het is even uitvogelen maar uiteindelijk is het niet zo lastig.
    In de beschrijving bij de kruidvst testen staat dat je geen ochtendurine hoeft te gebruiken, dus dat doe ik dan ook niet.
    Heb het wel eens gedaan en daarna 's middags getest en toen was de uitslag gewoon hetzelfde dus betwijfel 't of het veel uitmaakt.
    Hou mij op de hoogte van je testen, ik zal tussendoor alle berichtjes lezen hihi

18. Bloemetje1993

Klopt is het ook wel, maar agh heb nog nooit geen ongeldige test gehad dus zal dan wel goed doen haha. Ja gewoon mooi doen wat in de beschrijving staat en wat anderen zeggen over de testen heb ik ook wel veel aan. Zal ik zeker doen! Morgenochtend ga ik eerst werken na tijd zal ik wel ff over testje plassen Haha. Jij mij ook op de hoogte houden he..

19. Ikook

Ikook Niet meer actief

Hey Dames! Ik ben deze ronde iets minder actief (lees wel mee), maar leuk om te zien dat alle vruchtbare periodes wel weer een beetje zijn aangebroken! Wel veel heftige verhalen in deze groep zeg, ik hoop dat het voor mij nooit zover hoeft te komen.

Mijn vruchtbare dagen zijn ook langzaamaan begonnen. Mijn slijm is al aardig vruchtbaar (rekbaar) aan het worden, mijn baarmoedermond ligt flink hoog... Spannende tijden weer! Ik verwacht mijn ovulatie woensdag pas, maar je weet maar nooit natuurlijk!
    Ik temperatuur deze maand voor het eerst en die is nog mooi laag, dus ik hou m in de gaten. Ik zit er over te denken om maandag ook een setje ovutesten te halen, om die nog als een soort bevestiging te gebruiken, maar wellicht ben ik maandag dan eigenlijk al te laat (aangezien je piek voor je eisprong is toch?).. en anyway, temperaturen zou achteraf ook moeten kunnen vertellen wanneer mijn eisprong is. Wij zorgen er in ieder geval voor dat er genoeg spermacellen in de rij staan! ;)

Succes en ik lees lekker mee!

Neeltje1985 en BlueEyedSoul88 vinden dit leuk.
  20. Bloemetje1993

Vond je al rustig... erg veel heftige verhalen! Maar gezellig en fijn om te kletsen over elkaars ervaringen. Hoop ik ook niet voor je, zit niemand op te wachten eerlijk is eerlijk.

Misschien had je dan vandaag kunnen beginnen met ovulatie. Ik ben vrij optijd begonnen omdat dit mijn eerste maand is dat ik echt test. Maar weet niet of verstandig is dat je maandag begint. Moet je anders je vraag ff stellen in een eigen forum heb ik ook gedaan en dan krijg je mooi wat tips van anderen.

Jij ook veel succes...

Deel Deze Pagina