Thanks, ja ik heb nu geen testen in huis en ga ze morgen ook niet halen. Denk dat ik het deze maand gewoon bij temperaturen hou (en als dat goed werkt, dan daarna ook..)
Haha nee dat snap ik! Nou mooi bij tempen houden dan nu ff. Heb je zo speciale? Ik temperatuur niet. Maar bevalt het je een beetje? Doe je s ochtends en rectaal?
We gaan naar Curaçao dus zwanger worden zit er daar niet in vanwege zika virus dus dit is ook de laatste ronde van het jaar voor ons en bij terugkomst moeten we ons ook laten testen. Maar ik ben wel toe aan die 5 weken even helemaal niet bezig zijn met zwanger worden.
Oh nee dat begrijp ik dan. Gelukkig is het 1 ronde wat je overslaat. En snap dat je er op gegeven moment ook wel ff klaar mee bent zo heb ik me momenten ook wel. Ik hoop dat je een hele fijne vakantie hebt. En wat als je wel in verwachting raakt deze ronde?
Bij mij maakt t helemaal niets uit. Normaal amper een streep met ochtendurine en als ik een knaller heb in de ochtend heb ik die avond er ook een.
Goodmorning ladies! Ik was vanmorgen vroeg wakker en dacht ik gooi er nog even een testje tegenaan! Werd namelijk wakker met een zwaar gevoel links en steekjes in mijn linker onderbuik wat voor mij typerend is als eisprong er aan komt. 1e foto is alle testen op een rij vanaf 17/10. 2e foto is bivenste van gister en onderste van vanmorgen, deze is superpositief volgens mij! 3e is van de Actiontest, had er nog 1 in mijn toilettas zitten. In een van mijn vorige post had ik al aangegeven dat deze NIKS aangaven bij mij, zelfs gisteravond niet! (Ik ben ze stiekem naast de kruidvattest blijven gebruiken) Zojuist dan toch ook met de Action positief getest voor de LH-piek hihi Heel veel succes dames!
Je ziet aan je test van gisteren dat je LH piek is begonnen. En binnen 48-72h na begin LH piek springt hij. En na de echt piek springt hij binnen 24-48h geloof ik. Dus... als je nu pijn hebt is dat nog de laatste groeipijn en als die weg is is die gesprongen lijkt mij. Mijn ei springt ongeveer 15-24h na dr piek namelijk.
Ik herken dit als groeipijntjes, mijn eisprong doet nl best veel pijn. Is echt een hele vervelende kramp van een minuut ofzo. Heb deze elke maand weer en deze nog niet gehad dus ga er van uit dat is vandaag wel ergens zal komen. Morgenochtend doe ik weer een testje om te kijken of ie af loopt
In het begin moet ik eerlijk zijn dat ik er wat onrustig door sliep, was er een beetje geobsedeerd door. Daarom heb ik voor nu het hele specifieke tijdstip even losgelaten (en nu wordt ik eigenlijk bijna altijd alsnog rond het goede tijdstip wakker). Ik las dat oraal ook kan werken, maar meer kans op variatie geeft. Omdat het voor mij deze maand toch nog een beetje uitproberen was, wilde ik eerst oraal proberen. Ik heb tot nu toe eigenlijk heel weinig variatie (altijd 36.3/36.4), behalve 1 dag toen ik wat ziek was en later was wakker geworden. Ook wel grappig om zo een keer een verhoging die geen koorts is te zien (36.8). Maar vanaf nu ga ik elke verhoging natuurlijk voor een eisprong aan zien . Mooie knaller @BlueEyedSoul88
Goedemorgen dame. Grappig dat je dat aan voelt komen ik voel namelijk niets miss deze ronde wel nu ik met ovu test bezig ben. Mooie testen zeg! En zelfs de action test. Nu weet ik beetje hoe die erui moet zien Haha. Zal straks nog ff 1 testen. Klussen dus wij klussen vaak voor het slapen gaan en dan is het dus eigenlijk al de volgende dag. Daar moet ik wel beetje rekening mee houden.
Lijkt mij dus ook dat je geobserdeerd erdoor wordt en dat je dan slechter slaapt ofzo. Denk dat ik dat net zo zou hebben daarom hou ik het tempen maar achterwege. Vindt het al heel wat dat ik deze maand nieuwsgierig ben naar ov testen. Valt me trouwens mee hoe erg ik ermee bezig ben. We wachten rustig af ik heb nog geen knaller zal zo nog 1 doen ben er net weer van me werk.
Ja, weet ook niet of ik het nog een ronde zou doen. Als het heel erg overeenkomt met mijn verwachting. Anderzijds geeft het me nu ook juist wel rust, omdat het een manier is om er een beetje "controle" over te hebben en niet teveel te gissen. Maar ook wel omdat ik het een beetje heb losgelaten. Ik hoop vooral dat het me de dagen na de eisprong ook wat "te doen" geeft en houvast geeft.. Maar misschien juist niet, dus deze ronde is probeerronde, zien we daarna wel weer.
Ja denk wel dat fijn is een stukje controle. Ben benieuwd hoe je het aan de eind van dr maand ervaren hebt. Jaaa proberen zo denk ik ook Haha. Helemaal naar een jaar wordt je daarin gemakkelijker.
Als ik toch zwanger raakt (die kans is echt mega klein hoor) dan gaan we niet haha. Jij ook al een jaartje bezig zie ik maar gelukkig wel alle uitslagen goed. En nu nog een jaar proberen?
Haha goed bekeken. Zou ik dan ook niet doen. Zijn jullie eerder in curacou geweest? Jup helaas wel, nou nee ga niet nog een jaar prutsen... dan maar iui of iets.... weet niet hoe het verder verloopt. Maandag weer naar dokter hoe nu verder. Bij jullie?
Ja we gaan elk jaar. Me vriend komt daar oorspronkelijk vandaan. Oké maar ben je echt al bij de gyn geweest? De laatste keer dat ik in het ziekenhuis was was eind april toen kregen we te horen dat het zaadkwaliteot nog steeds dramatisch was en niet verbeterd dus dat het of icsi of ivf zou worden maar we hebben toen aangegeven het nog 3 maanden zelf te willen proberen omdat we ons er nog niet bij neer konden leggen dat het niet op de natuurlijke manier zou gaan. Maar in die tijd kregen we ook een nieuwe woning waar we lang in bezig zijn geweest en eigenlijk nog steeds druk mee zijn dus hebben we het traject steeds uit gesteld want je moet wel rust hebben als je het zware traject i gaat. En we hadden gezegt na onze vakantie weer te melden in het ziekenhuis. Maar wil na terugkomst toch nog 1 keer zijn zaad laten testen om te kijken of het misschien toch iets beter is geworden zodat we toch zelf nog kans maken want vind het erg moeilijk te accepteren dat het niet op de natuurlijke manier zou gaan. Sorry hoor dames maar ga de rest ook even terug lezen vanmiddag en ook op jullie reageren
Ja het probleem wat wij hadden na verdere inspectie is dat wij rond de positieve ovutest wel klusten maar daarna niet meer, wat niet zo handig is aangezien eisprong net wat later is dan LH-piek en dat misschien niet helemaal meewerkt. We gaan het meemaken deze maand hihi ben benieuwd naar de ander testen van de dams hier
Hoi hoi, Hier kunnen er op het wachtbankje. Vanmorgen nog gezellig genaakt. Nou ja gezellig. Pfft vind er echt geen bal aan als het zo moet. Dit was de eerste keer dat ik me zo voelde. Moest er zelfs beetje om huilen. Gelukkig konden we er achteraf wel om lachen samen. We gaan het zien 6 nov nod. 7 nov intake in het ziekenhuis. Dat geeft ook een soort rust dat die afspraak staat.
Ah zoiets dacht ik al! Omdat je ook lange tijd gaat. Wel heerlijk om zolang ff weg te zijn. Ja paar x bij gyn om alles te bekijken. Heb voor 4 jaar terug een toevallig onderzoek gehad omdat ik steeds bloedde naar de sex en steken in me buik had. Is nu 4 jaar terug toen bleek ik een cyste van 10 cm te hebben. En kwam er uit het onderzoek (hapje nemen) dat ik streptokok bacterie heb. Dus die info had ik al. Nu hebben ze paar maand terug alles weer bekeken en alles was goed was bij een gyn in ziekenhuis. Geen cyste niets te zien. Wat vreselijk lijkt me dat ook voor je vriend dat de kwaliteit niet goed is. Dat was bij ons dus wel positief afgelopen donderdag net voor het eerst getest. Ja druk druk druk dan hoop je het te vergeten en dat het vanzelf gewoon gebeurd. Maar helaas voor jullie dus niet. Spijtig zeg! Ik zou ook niet kunnen accepteren denk ik dat het niet natuurlijk zou kunnen gaan. Hoop echt dat je natuurlijk zwanger mag raken. En dat je lekker tot rust komt op vakantie.
Oh ja dat kan ook nog. Wij klussen nog wel met regelmaat vaak om de dag soms ook elke dag en soms zit er ook heus wel is een dag extra tussen. Ik snap er ook helemaal niks van waarom het ons nog niet is gelukt. Ook omdat de uitslagen tot nu zo goed lijken. Zal mijn test nog ff uploaden nog weinig veranderd met gisteren...