NOD-lijst 6 t/m 12 November 2017

Discussie in 'NOD forum' gestart door BlueEyedSoul88, 9 okt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bloemetje1993

Bloemetje1993 Niet meer actief

Mijne is niet opgelopen.

Bijgevoegde bestanden:

Monatoetje30 en BlueEyedSoul88 vinden dit leuk.
  2. Bloemetje1993

Ook al meer dan een jaar bezig? Frustrerend. Gelukkig genieten wij wel van de sex. Dat heb ik me ook voorgenomen om me dat plezier niet af te nemen. Het is allemaal al stressvol en wanneer ik dan niet zou kunnen genieten van de sex zou het echt zwaar voor ons worden.

Neeltje1985 vindt dit leuk.
  3. Brinsa

Brinsa Fanatiek lid

16 mrt 2016
    3.656
    2.558
    113
    Streptokokken heb ik vorig jaar ook gehad maar dan in me keel, wist niet dat dat op verschillende plekken kon.
    Scheelt wel dat je al in het ziekenhuis liep denk ik. En wat fijn dat de cyste weg is! Hopelijk dan ook gauw een mooie roze test voor jullie! ja me vriend heeft het er moeilijker mee dan dat hij laat blijken of zegt hoor. Maar inderdaad het is een rot gedachte en dit hadden we ook niet verwacht 2 jaar geleden. Maar we blijven hoop houden en wie weet hebben we na de vakantie wel weer zoveel energie en kracht dat we besluiten nog een tijdje zelf te proberen.

4. Bloemetje1993

Ja streptokok b dacht ik zo uit me hoofd. Daar ben je drager van ofniet. Enige nadeel ervan is dat als je bevalt je voordat het kindje eruit gaat een antibiotica moet anders wordt je kindje heel ziek. Naja wel mooi dat ik het nu al in voren weet. Hoop het zo! Vindt het al lang zat duren. En iedereen om ons heen wordt zwanger.

Ja voor man is denk wel moeilijk helemaal als zaad niet goed is. Kan jij er wel goed mee omgaan? Vindt het al heel sterk dat jullie samen nog door proberen. Helemaal naar 2 jaar. Dikke knuffel !

5. Neeltje1985

Neeltje1985 Fanatiek lid

23 apr 2015
    2.746
    1.716
    113
    Vrouw
    GBS heet dat (groep b streptokok). Ik heb t gehad tijdens mn bevalling. Hoge koorts en zoontje ook 7 dagen antibiotica gehad in het ziekenhuus. Was niet zo'n leuke kraamweek..... Een volgende keer krijg ik tijdens bevalling al antibiotica en dan moet je kindje 2 dagen in ziekenhuis blijven.

6. Love1987

Love1987 Niet meer actief

Geprobeerd even wat terug te lezen, maar wat een heftige verhalen allemaal zeg!

@Cinsam Wat naar als het zo moet, kan me voorstellen dat het niet leuker op wordt. Ik hoop dat je je afspraak kan afzeggen 6 nov

@Neeltje1985 Kan je niet voor je zwangerschap al aan de antibiotica voor de gbs? Misschien domme vraag hoor, maar dan heeft je kindje er geen last van..

Voor de anderen hoop ik dat het deze maand gewoon raak zal zijn, kan me voorstellen dat het wachten en alle teleurstellingen erg stressvol zijn!

Hier ong vier dagen voor geschatte eisprong, proberen komende dagen regelmatig gezellig te maken, had gisteren rechts flinke kramp in de buurt van mn eierstok, kan dit eigroeipijn zijn? Hoe voelen jullie dat?

7. Neeltje1985

Neeltje1985 Fanatiek lid

23 apr 2015
    2.746
    1.716
    113
    Vrouw
    Je bent GBS drager of niet. 1/5 vrouwen draagt de bacterie en die kan je niet uitroeien door antibiotica. Dan komt ie nadien toch terug. Je kunt alleen tijdens de bevalling het kindje beschermen. In België screenen ze iedereen in Nederland niet. Dus voor mij betekent t als ik ooit nog een keer beval. Antibiotica meteen in het ziekenhuis en tot 2 dagen observatie van het kindje nadien. Maar da's 1000x beter als 7 dagen in het ziekenhuis. Vond t toen zo jammer dat ik de eerste 3 nachtjes niet bij m kon zijn. Daarna gelukkig wel.

Bloemetje1993 en Love1987 vinden dit leuk.
  8. Neeltje1985

Neeltje1985 Fanatiek lid

23 apr 2015
    2.746
    1.716
    113
    Vrouw
    Ik heb een zeurende gevoel altijd links net boven lies/schaambot. En dat heb ik ong. 2 dagen voor ovulatie en dan heftiger de dag van de ovulatie. Maar soms voel ik t ook een maand niet zo typisch....

9. Monatoetje30

13 feb 2017
    23
    6
    3
    Hai dames.. Hoe is het hier? Ik ga zo even teruglezen..
    Als het goed is heb ik of overmorgen mijn eisprong :)
    Hier zie ik iedereen toch wel testen, misschien volgende maand dan toch :p haha

Bloemetje1993 en Neeltje1985 vinden dit leuk.
  10. Monatoetje30

13 feb 2017
    23
    6
    3
    Zo wat een verhalen pfff.. Sommigen moeten echt een hoop doorstaan! :( hoop echt dat dit een positieve maand word voor ons allemaal.
    Ik hang nog in de naweeën van een flinke burn out dus sorry dat ik soms lang afwezig ben.
    Eindelijk gaat het de goede kant op nu. Lichamelijke nasleep nu erg moe.

Ook ben ik radiozendamateur en leer nu voor een full licentie haha zegt jullie denk ik niets maar is een hobby van mijn vriend en ik steek hem de gek aan door alles te halen dus afleiding volop. Als ik het haal moet hij stijldansen met mij!
    Als er ooit een nieuwe mijn man heeft een hobby komt geef ik mijne op :p

Hier heb ik denk ik morgen of overmorgen mijn ei.. Ik zie hier toch van die testen voorbij komen misschien doe ik volgende maand toch wel mee hihihi deze onzekerheid is lastig.
    Heb nu niks thuis dus maar op de gok klussen :p

Neeltje1985 en Bloemetje1993 vinden dit leuk.
  11. Phoebe

Phoebe Fanatiek lid

15 dec 2016
    3.423
    1.209
    113
    Hoi dames

Ik heb t zo druk gehad heb even niet mee kunnen lezen. Hoe is t met iedereen? Ik verwacht aankomende week mn ei. Zo nogmaals een test doen als deze wat donkerder is weer dan vast de donor een berichtje doen dat er een oploop is :)

12. Bloemetje1993

Ja dat idd! De dokter had idd over als ik bevallen moet dat ik dan antibiotica krijg zodat kindje niet zo ziek wordt. Maar dan moet je kindje dus toch nog 2 dagen blijven. Komt ook zomaar he zoiets, maar beter dat ik het nu al weet dan zoals jij en je kindje erg ziek is en jij zelf. Dan weet ik het maar liever.

13. Saaaraaa

Saaaraaa Niet meer actief

IMG_3169.JPG Nog geen piek, maar verwacht 'm wel binnenkort. Nadeel is dat mn testen op zijn, grrrr. Dus maar goed op de signalen letten. Krijg na eisprong vaak erg pijnlijke borsten, dus een duidelijk teken dat hij is geweest. Gok rond woensdag mijn ei dan.

14. Feline31

Feline31 Bekend lid

11 feb 2017
    927
    588
    93
    Kun je niet gewoon nieuwe kopen? Morgen in huis !

Bloemetje1993 vindt dit leuk.
  15. Phoebe

Phoebe Fanatiek lid

15 dec 2016
    3.423
    1.209
    113
    Je test zo te zien denk ik dat ie morgen zal knallen. :)

Saaaraaa vindt dit leuk.
  16. Bloemetje1993

Hallo meiden, hier mijn avond test. Kijken jullie mee?

Bijgevoegde bestanden:

17. Cinsam

Cinsam Fanatiek lid

12 jan 2017
    1.068
    999
    113
    Vrouw
    Hij is in aantocht. Morgen weer 2x testen en gezellig maken.

Bloemetje1993 vindt dit leuk.
  18. Bloemetje1993

Lijkt mij nu ook. Ben benieuwd naar morgen! Hij loopt wel steeds ietsje duidelijker op binnen 8 min.

19. Saaaraaa

Saaaraaa Niet meer actief

Kan, maar wil het ergens ook wat loslaten. Dit was al de 15e test deze ronde (laatste dagen 2 pd) en zit op cd22.
    Wil ergens juist wat minder er mee bezig zijn, maar toch is het ook wel heel fijn - dat wanneer de piek is geweest, je weet wanneer je nod is. Ik laat het dus even hierbij deze ronde. We vrijen toch wel iedere dag of om de 1 à 2 dagen, dus dat moet goed zitten dacht ik.

@Bloemetje1993 Begint op te lopen, ben benieuwd naar morgen, hopelijk dan een knaller!:thumup:

20. Neeltje1985

Neeltje1985 Fanatiek lid

23 apr 2015
    2.746
    1.716
    113
    Vrouw
    Jazeker. Het is heel gevaarlijk. Kindje kan bloedvergiftiging krijgen of hersenvliesontsteking. En soms overlijden kindjes hieraan. Dus bij mij alleen maar goed dat ik hoge koorts kreeg. Haha minder fijn met persen maar ja bevallen is sowieso geen feest. En mn zoontje was niet echt heel ziek gelukkig maar door verhoogde ontstekingwaarden in het bloed moest hij 7 dagen blijven. Tussen de couveuse kindjes in was hij de meest gezonde baby daar. En nu we t weten voor volgende keer is t niet erg.

Deel Deze Pagina