@BlueEyedSoul88 super! Heb je er goed gebruik van kunnen maken? Vast wel kan niet anders als je in Parijs bent toch Hier ook het eerste vruchtbaar slijm gespot dus ga vanmiddag weer een testje doen. Hoe is het verder met de dames?
Yep, hebben het dit weekend extra gezellig gemaakt haha. Vanavond komen wij terug, morgen gelukkig nog een dagje vrij want ben gebroken haha. Heel veel succes en keep me posted!
Het was zeker extra gezellig haha. Voor ons 2e x in Parijs, allemaal herinneringen hier wat het nog romantischer maakt. Laatste x dat wij hier waren (14 juli 2014) zei mijn lief: Met jou ga ik trouwen! Et Voila, precies 3 jaar later (14juli 2017) zijn wij getrouwd hihi. Succes met de testen, keep us posted!
Nou omdat de kans klein is dat je t over brengt. En als je t overbrengt krijg je meestal wel koorts. En idd alleen als je langdurig gebroken vliezen hebt. Maar omdat ik al een keer t heb overgebracht moet ik dus altijd antibiotica en t kindje altijd blijven.
@BlueEyedSoul88 zou wel speciaal zijn zo in Paris. @dames Hier weer vruchtbaar slijm gespot dus denk donderdag ei.
Ja, zo iets dacht ik al, kan me voorstellen dat het fijn is om vooraf te weten, maar aangezien de kans klein is, is altijd uit voorzorg antibiotica geven natuurlijk ook niet ideaal. Bij jou snap ik het natuurlijk wel, vanwege vorige keer! @BlueEyedSoul88 Zou mooi zijn, zwanger worden in Parijs! Ik ben zo blij. Ik had de afgelopen week echt een off week.. Ik dacht zelf een beetje overwerkt te zijn en over een week heb ik vakantie, maar ik kon echt niet voor me zien hoe ik de week door zou komen. Elke dag koppijn, moe, last van buik, rug, spieren. Maar vanmorgen, opeens kiplekker en vol energie.. denk toch dat ik gewoon een beetje ziekjes was . (sterker nog, had ook wat verhoging (geen koorts), afgelopen donderdag). Ergens heb ik altijd de neiging om alles altijd aan iets anders te wijten dan aan ziek zijn haha! Komt misschien omdat ziekte bij mij nooit echt doorzet, dus kan altijd nog wel alles doen, maar voel me dan wel ellendig en vaak dan vooral op mijn werk. Dus denk altijd meteen dat ik mijn werk niet meer leuk vind/te zwaar vind. Ach ja, alsnog wel veel zin in die vakantie hoor! Maar vind het wel fijn dat ik me nu weer beter voel! Ook fijn zo rond de eisprong. En dan lekker vakantie tijdens de innesteling
Volgensmij zit nog weer verschil in welke je hebt. Weet dat met die van mij je echt antibiotica nodig bent voor je kindje eruit is. Nee ik heb verder geen uitleg gehad. Hoef dat nu ook niet al allemaal te weten. Was toen ook nog niet met kinderen bezig. Maar mochten we zwanger raken. Ga ik het natuurlijk uitgebreid uit zoeken. Succes met klussen. Klus je dan elke dag? Ik verwacht mijn knaller vandaag.
Goedemorgen dames, Net opnieuw bij mijn HA geweest. Uitslag formulier van zaadonderzoek meegekregen super goede uitslag boven gemiddelde! Super fijn natuurlijk. Hoe nu verder: de nieuwe richtlijnen zijn 18 maanden nu. Maar ze zei begrijp dat je nu verder zou willen. Maar we kunnen er nog even over nadenken of verder de MMM of nog een half jaar afwachten blijkt dat er nog heel veel stellen naar een jaar spontaan zwanger raken. Moest meteen door om te bloedprikken. Dat is nog wat ze kon doen prikken op antistoffen chlamydia. Daardoor kunnen de eileiders dicht zitten. Is iets wat ze al snel controleren bij de vrouw. Dus deze uitslag afwachten mocht daar wel wat uitkomen gaan we natuurlijk direct de MMM helemaal in. Mocht het goed zijn tja nog maar ff over nadenken....
Het lijkt er op dat ie op cd 11 geweest is want hierna loopt ie af. Geen knaller, maar je ziet m wel op en aflopen
Ah oke! Jouwe is echt een knaller te zien. Het streepje van vandaag is iets donkerder als cd9 maar niet veel donkerder. Vindt persoonlijk cd 10 en cd 11 erg op elkaar lijken qua testen.
@Bloemetje1993 We doen waar we zin in hebben, maar we hebben normaal ook bijna elke dag seks (meestal max 2 dagen er tussen, misschien als ik ongesteld ben nog iets minder). Op drukkere dagen soms niet, dus ik ga het nu ook niet forceren. We hebben het zaterdagmiddag en zondagochtend nog gezellig gemaakt, dus hoop vanavond dat we er ook zin in hebben. Dat zou een mooie timing zijn. Heb meestal ook wel meer zin in seks rond deze dagen en mijn vriend vind het ook een heerlijk idee om daadwerkelijk seks te hebben met het idee dat ik vruchtbaar ben gelukkig Wat betreft je ovutesten: ik vind je cd11 avond wel het duidelijks hoor, lijkt wel ongeveer net zo donker als de controlestreep, dus denk dat het wel je LH piek is geweest! @Brinsa Ik heb 1 week thuis, dan 1 week sardinie en dan nog 1 week thuis. Vond het wel een fijn idee om even een flink aantal dagen niet teveel te doen te hebben. Dan kan ik eerst me losmaken van mijn werk, (zwanger worden) en dan lekker genieten op sardinie en daarna weer bijkomen van de vakantie
@Bloemetje1993 wat ontzettend fijn zeg. Oke nou dat even afwachten dan ben benieuwd. Je ovu testen vind ik niet heel donker dus ik zou zeggen hij is nog niet geweest, maar bij sommige meiden wordt hij nou eenmaal niet heel donker. Ik zou gewoon even blijven door testen.
Komende week wordt het daar nog wel 27 graden, maar denk dat het tegen die tijd wel wat kouder is.Maar zeker nog rond de 20 graden! Zon schijnt voorlopig gelukkig ook nog. Ik hou persoonlijk het meest van die 20-22 graden en mijn vriend ook. We hebben een autootje dus we kunnen lekker rondrijden en als het echt lekker weer is, is een keer zwemmen misschien ook wel mogelijk, is ons vorig jaar rond dezelfde tijd ook gelukt in Griekenland..
Ja snap ik. Wij gaan ook nooit gepland aan het klussen. Probeer nu ik de ovu testen gedaan heb wel wat bewuster maar daarvoor vaak om de dag en ook soms is een dsg extra er tussen. Wij ook zaterdag en zondagmiddag en misschien vanavond nog wel ff Haha. Ik ben idd ook meer opgewonden nu. Kan maar zo wezen dat dat mijn piek was. Ik test gewoon door 1x per dag en dan zullen we het wel zien. Heb ook geen vergelijking materiaal met vorige maanden. Heb 1x eerder cb test gedaan in 1 van de eerste maanden. Toen kreeg ik ook een smiley. Heb vandaag wel beetje krampjes rechts in mijn buik. Weet niet of dit dan te maken heeft met de eisprong.