Ja super fijn. Stuk gerustelling allemaal nog wel ff de bloedtest van me afwachten. Maar verwacht geen negatieve uitslag. Zijn idd niet zo donker als bij andere meiden maar hij loopt wel op en nu wee af. Dus test gewoon door en dan zie ik wel wat het doet Haha!
Ik hoop het zo! Hoop dat ik deze lijst roze verlaat... maar je weet het niet, eerlijk gezegd denk ik ook dat ik het niet snel ga geloven mocht het zo zijn...
Goedemorgen dames Ik ben weer terug na een jaar of 3 afwezig te zijn geweest hier. Inmiddels een dochtertje van ruim 3 jaar. Gescheiden, nieuwe relatie en nu gaan we voor kindje 2.(voor mij dan, voor mijn partner het eerste kindje) nod is 8 november als het goed is. Klets graag mee als dat mag.
Kan me voorstellen bloemetje dat het lastig is om moed te blijven houden bloemetje1993. We duimen met je mee!
Dames ik heb een algemeen vraagje Wie van jullie slikt er al foliumzuur? Ik slik de Davitamon Mama conpleet met omega 3 voor bij kinderwens en zwangerschap. Mijn huisarts vertelde mij een half jaar terug dat ik foliumzuur moet gaan slikken, 800mcg per dag. In de davitamon zit echter maar 400mcg ben ik net achter gekomen. Moet ik hier dan nog naast gewoon los foliumzuur gaan slikken? Wat is jullie advies en welke gebruiken jullie?
NOD-lijst 6 t/m 12 November 2017 6 November Vrouw1982, 35, 2e kindje, ronde zoveel Chanbee, 26 jaar, ronde 13 Cinsam, 41 jaar, 2e kindje, ronde 15 7 November BlueEyedSoul88, 29 jaar, 1e kindje, ronde 5 Lerena, 27 jaar, 2e kindje, ronde 1 Manana 31 jaar, 2e kindje, ronde 5 Monatoetje30, 30 jaar, 1e kindje, ronde 2 Bloemetje1993, 24 jaar, 1e kindje, ronde 13 (MMM) 8 November Haakmuts1988, 29 jaar, 2e kindje, ronde 2 9 November Ikook, 25 jaar, 1e kindje, ronde 3 Love1987, 29 jaar, 3e kindje, ronde 1 Missm, 38 jaar, 3e kindje, ronde 1 na mk Svlok, 28 jaar, 1e kindje, ronde 13 (MMM) 10 November Mamaaa30, 32 jaar, 3e kindje, ronde 1 11 November Tevreden, 27 jaar, 3e kindje, ronde 3 Neeltje1985, 31 jaar, 2e kindje, ronde 3 (ronde 1+2 VMK) Sproettie, 27 jaar, 3de kindje, ronde 2 Desse, 29 jaar, 1e kindje, ronde 1 Brinsa, 25 jaar, 1e kindje, ronde 18 12 November Cin1985, 32 jaar, 2e kindje, ronde 4 na mk Elletje, 27 jaar, 1e kindje, ronde 1 Mama-van-Marlinda, 38 jaar, 2e kindje, ronde 15 (MMM iui 5) Datumloos: xMekirin, 24 jaar, 1e kindje, ronde 1 na 2e mk Feline31, 29 jaar, 1e kindje, ronde 2 Saaaraaa, 23 jaar, 2e kindje, ronde 3 Totaal: 25 Wachtbankje (2), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (3), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'quote' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren
@BlueEyedSoul88 Ik slik Gravitamon (eerst davitamon mama compleet), daar zit ook 400 in. Volgens mij is dat standaard en ook meer dan genoeg. Ik heb een temperatuurdipje vandaag! En met alle andere tekenen denk ik dat hij vandaag springt/is gesprongen, benieuwd naar morgen!
400 moet goed zijn als je geen open ruggetjes of hazelipjes in de familie hebt zitten. Waarom 800? Heeft de huisarts dat gezegd?
Voor zover ik weet komt dat niet voor in de familie. Zij gaf aan ivm hoge antistoffen door Hashimoto, tekort aan foliumzuur bij het bloedprikken en klachten hierbij. Geen idee hoe dit inmiddels nu is, zij gaf toen aan dat dat niet nogmaals geprikt hoeft te worden. Heb zojuist van de kruidvat huismerk foliumzuurtabletten gehaald voor erbij. Na wat gegoogled te hebben zijn er nog nooit nadelige effecten gevonden, dus baat het niet dan schaad het niet
Ja prima. Zeker als je zelf al laag zat met je foliumzuur. Alleen krijg je nu ook 2x vitamine d binnen want in die van de kruidvat zit vitamine d. Maar denk dat dat ook geen kwaad kan.
Ik slik van kruidvat eigen merk tabletten. Ter ondersteuning bij zwanger worden, zwanger zijn en borstvoeding. Ik heb vanmorgen met mijn tweede urine een zwangerschapstest gedaan, gezien ik op het moment niets snap van mijn cyclus. Eerst tot ongeveer dag 10 ongesteld, toen op dag 15 en 16 wat licht bruin/roze verlies en wat vruchtbare afscheiding. Niet echt aandacht aan geschonken omdat het mij nogal vroeg leek voor een ovulatie. Afgelopen weekend mijn laatste ovutesten gebruikt, geen knaller te ontdekken en ze bleven wat donker, geen op of afloop. Nu is er op de zwangerschapstest een lijntje te zien (weet niet of hij ook op de foto te zien is). Òf hij reageert nu op een ovulatie òf het bruin/roze verlies op 15/16 okt was van een ovulatie en dan zou ik rond de 8 dpo zitten. Ik ga morgen maar weer testen, lekker vaag allemaal
@Saaaraaa ik zie nog niks op de foto maar ben dan ook niet zo'n goede tuurder. Ga je morgen opnieuw zwangerschapstest doen of een ovulatietest?
Ingewikkeld hoor, zou natuurlijk leuk zijn, maar zou inderdaad ook eisprong kunnen zijn. Ik zie helaas niets, maar ik duim voor je!