Oké gisteren rond 4 uur had ik nog 2 knallende testen nu hebben we nog niet kunnen klussen zou vanavond nog voldoende zijn?
Fijn om te lezen, en het zou op zich ook nog kunnen dat het toch vandaag komt, las dat je vruchtbaar slijm soms de dag vaag de ovulatie al stopt. Maar ja, voor de zekerheid nog maar gebruik van het moment gemaakt. Lijk nu toch ook weer wat eipijn te voelen. Zo leer je toch weer wat over je cyclus! @Feline31 mooie knaller! Aan de slag
Ik kom hier ook meekletsen.. Mie88 29 jaar ronde 1 na mk M'n ovulatietest leek net positief dus vanmiddag nog een keer herhalen
Ik was een paar dagen ziek en afwezig. Voel me sinds gisteren weer beter en heb gisterenochtend eindelijk mijn piek gevonden! (4 dagen later dan gewoonlijk) Fijn om te weten dat mijn lichaam het weer doet na de mk we hebben het al 4 dagen op een rij gezellig gehad. Hopen dat het voldoende is geweest! Mijn nod moet naar 11 november en ik kan op het wachtbankje. Gisterenavond ovulatiepijn gevoeld en vanmorgen is mijn temp met 0.2 gestegen. Ik neem aan dat mijn ei gesprongen is Heb nog 1 ovutest over. Zal later op de dag testen om te kijken of mijn piek ook echt weg is.
NOD-lijst 6 t/m 12 November 2017 6 November Vrouw1982, 35, 2e kindje, ronde zoveel Chanbee, 26 jaar, ronde 13 Cinsam, 41 jaar, 2e kindje, ronde 15 7 November BlueEyedSoul88, 29 jaar, 1e kindje, ronde 5 Lerena, 27 jaar, 2e kindje, ronde 1 Monatoetje30, 30 jaar, 1e kindje, ronde 2 Meiske1988, 29 jaar, 2e kindje, 1e ronde Bloemetje1993, 24 jaar, 1e kindje, ronde 13 (MMM) 8 November Haakmuts1988, 29 jaar, 2e kindje, ronde 2 9 November Ikook, 25 jaar, 1e kindje, ronde 3 Love1987, 29 jaar, 3e kindje, ronde 1 Missm, 38 jaar, 3e kindje, ronde 1 na mk Svlok, 28 jaar, 1e kindje, ronde 13 (MMM) Sophiex, 22 jaar, 2e kindje, ronde 1 10 November Mamaaa30, 32 jaar, 3e kindje, ronde 1 Tjemmie, 33 jaar, 1e kindje, ronde 11 Brinsa, 25 jaar, 1e kindje, ronde 18 Mama-van-Marlinda, 38 jaar, 2e kindje, ronde 15 (MMM iui 5) 11 November Manana 31 jaar, 2e kindje, ronde 5 Tevreden, 27 jaar, 3e kindje, ronde 3 Neeltje1985, 31 jaar, 2e kindje, ronde 3 (ronde 1+2 VMK) Sproettie, 27 jaar, 3de kindje, ronde 2 Desse, 29 jaar, 1e kindje, ronde 1 12 November Cin1985, 32 jaar, 2e kindje, ronde 4 na mk Elletje, 27 jaar, 1e kindje, ronde 1 Datumloos: xMekirin, 24 jaar, 1e kindje, ronde 1 na 2e mk Feline31, 29 jaar, 1e kindje, ronde 2 Saaaraaa, 23 jaar, 2e kindje, ronde 3 Totaal: 28 Wachtbankje (8), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (3), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'quote' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren. @xMekirin heb ik gedaan voor je. Is ook heel makkelijk om zelf te doen hoor. Onder de laatste Nod lijst staat reageer dan druk je daarop pas je het aan met paars en aan het einde het aantal veranderen en dan voor en aan het einde van de tekst de QUOTE wissen en dan erop zetten net zoals je een gewoon bericht plaatst.
Gewoon doen! Nooit geschoten is altijd mis! Ligt eraan hoelang jouw piek aanhoudt. Ik heb een hele korte piek, dus maken wij het rond de vruchtbare dagen erg vaak gezellig voor de zekerheid. Duimen dat het voldoende zal zijn in jullie geval!
Wauw, wat zitter al veel dames weer op het wachtbankje! Ik vindt het opnieuw weer zo spannend voor ons allemaal Voel mij sinds gisteren niet helemaal top, hoofdpijn misselijkheid en gewoon enorm vermoeid. Zal de nasleep wel zijn van de citytrip naar Parijs en alle drukte er omheen. Vanavond ga ik (helaas, zucht) weer de nachtdienst in dus ben waarschijnlijk morgen en zaterdag minder aanwezig hier. Uiteraard lees ik achteraf wel alles terug natuurlijk!
Dat lijkt me super moeilijk. Ben je eindelijk in blijde verwachting en loopt het zo af. Wel geloof ik erin dat het lichaam die zwangerschap niet voor niks afbreekt....
Vindt het ook spannend voor ons allemaal. En mag hopen dat ik deze lijst roze verlaat. Wachten heeft lang genoeg geduurd nu. Hmmm ben ook heel vermoeid. Slaap elke dag een aantal uur op de bank. Oh jakkie! Dat lijkt me helemaal niks nachtdiensten. Wat voor werk doe je?
Je kan jezelf heel makkelijk op de lijst zetten door bij het laatste lijstje op reageer te klikken dan krijg je hem in een tekstbericht zoals je ook berichten stuurt dan je naam erbij zetten onder de NOD. In paars voor wachtbankje en niet te vergeten het aantal veranderen onderaan. + de QUOTE aan het begin en einde van de tekst weghalen. Hopelijk lukt het zo.
Na een gesprek met mijn beste vriendin vanmorgen (ik had even een dipje en was wat emotioneel over het hele zwanger worden en al mijn gezondheidskwaaltjes), kreeg ik zojuist van haar deze afbeelding toegestuurd. Lieve dames, wij gaan hier allemaal door het proces heen van zwanger worden. Iedereen gaat hier anders mee om. En toch zijn wij allemaal kanjers vindt ik, ongeacht alle onzekerheden en emotionele meltdowns die hier bij horen. Dus, @Vrouw1982, @Chanbee, @Cinsam, @lerana, @Monatoetje30, @meiske1988, @Bloemetje1993, @Haakmuts1988, @Ikook, @Love1987, @missm, @svlok, @Sophiex, @Mamaaa30, @Tjemmie, @Brinsa, @mama-van-marlinda, @Manana, @tevreden, @Neeltje1985, @Sproettie, @Desse, @Cin1985, @Elletje, @xMekirin, @Feline31, @Saaaraaa en aan alle anderen die er nog bij komen.. Bij deze