Nu weer bedenken wat handig is. Gister gezellig gemaakt. Vandaag maar weer of morgen. Maar ja das dan weer zo ver weg.
Ik zou het vanavond inderdaad supergezellig maken haha Ik heb het zaterdag gezellig gehad, en zondag ook omdat ik 1000% zeker was dat ik mn eisprong gevoeld had.. Genoeg zwemmers aan boord hoop ik haha
Niks erg hoor maar mijn vriend is opgeroepen door werk omdat er een groot probleem is dus hij draait de nacht dienst dus dan lopen we elkaar mis vandaag dus de enige kans die we hadden missen we nu.
Dank je wel lieve meiden! Mijn duimen blijven wel draaien voor jullie. Ik wil dan ook niemand terug zien als ik me weer meld in januari haha.
Ik sla liever geen dag over. We gaan er vanavond ook weer voor. Gisterenochtend en vanochtend een knaltest. Had vanmiddag ovulatiepijn. Ik laat geen kansen voorbij gaan je hebt maar 1 goede zaad nodig!
He he nou, weer 10 pagina’s bijgekletst zie ik! Wij hebben het zaterdag, maandag, gisteravond en vanavond leuk gehad met z’n tweetjes. ☺️ Gistermiddag had ik een knaller van een ovulatietest. Vanochtend ook nog en daarna niet meer. Zouden jullie het morgen nog een keer doen voor de zekerheid of kan ik uitgaan van ovulatie vandaag of morgenochtend? M’n man is na 2 dagen wilde seks een beetje moe door mij gemaakt haha. Succes allemaal nog deze dagen en met het wachten!
Is een lastige inderdaad. Aan de ene kant zeg ik, ga voor de zekerheid nog een keer. Maar het moet nog wel leuk blijven en geen verplichting worden. Dus als hij er echt geen zin in heeft, denk ik dat je opzich ook wel safe zit nu. --- Wat veel meiden in deze lijst trouwens in dezelfde situatie als ik, ronde 1 na miskraam. Bah zeg.
Haha iedereen flink aan de klus zo te zien Hier door omstandigheden alleen zaterdag en vandaag. Maar ik verwacht morgen of overmorgen mn eisprong (al wel wat ei-pijn), dus wel de goede dag vandaag Ben gisteren ook begonnen met tarwekiemolie. 1,5 theelepel per dag. Leek me sowieso een gezonde aanvulling in de wintermaanden en heb ook af en toe een stressvolle baan (helpt voor beiden). Ben benieuwd of het qua vruchtbaarheid iets gaat doen @Manana zaad heeft de beste kwaliteit met een dag ertussen volgens mij blijft in jou meestal nog 2-3 dagen leven, dus qua vruchtbaarheid hoef je t niet dagelijks te doen (genoeg andere redenen om het wel te doen natuurlijk)
Nou om gelijk maar met de deur in huis te vallen ... Ik denk dat mijn ei rond de 22e, 23e of 24e van deze maand is geweest. Exact weet ik niet want ik gebruik geen ovu-testen. ( we hebben het 3 a 4 keer per week gezellig, dus ook niet nodig ) Vanochtend had ik een kleine bloeding. Een innesteling kan het niet zijn lijkt me want dat is veel te vroeg. Maar ja wat was het dan wel?
Hier ben ik mijn ei kwijt.... cyclus van slag na de miskraam. Nog nooit een langere cyclus als 28 dagen (ooit 1x in mn leven gehad) en denk dat ik nu minstens aan 28 dagen kom haha. Ovu test was nog dik negatief vanochtend (sorry heb er toch stiekem.2 gedaaan gister en vandaag maar nu zijn ze op). En ik ga lekker geen nieuwe halen Zelfs na mijn 6 weken miskraam was ik dag 26 al ongesteld.... of misschien heb ik gewoon geen ei deze maand kan ook. Maar niet erg hoor ik klets nog lekker mee ook al valt mn NOD dalijk buiten 12 november!
Ik zit hier ook nog op het wachtbankje voor het wachtbankje... Mijn temperatuur nog niet gestegen (ik ga bijna denken dat mijn thermometer niet hoger kan.. haha!), maar ik ontdekte gisteravond en vanmorgen ook weer veel vruchtbaar slijm, dus blijkbaar een tweede vruchtbaar slijm piek hier! Nu moet ie toch wel komen (of is ie al geweest..). Wachten en klussen dan maar! Voor mij toch wel fijn, omdat ik eigenlijk niet zeker weet wanneer ik precies mijn ei heb gehad vorige maanden (en voordat ik de pil slikte), ik dacht altijd cd13/14 (vanwege vruchtbaar slijm), maar weet dat ik vorige maand ook al wat verward was en niet zeker wist of hij niet op cd15/16 was gesprongen, dus zou best kunnen natuurlijk! Wordt mijn LF dan wel wat korter van (van 14 naar 12), maar goed.. Om die reden wel fijn om het nu zeker te weten.
Ik weet uit ervaring vanuit het ziekenhuis (waar ik werk) dat er vaak ook wordt aangeraden om de 1e cyclus na de mk af te wachten. Dit om je lijf iets rust te geven en zodat je hierna beter kan terugrekenen mocht je evt wel meteen zwanger raken. Dus misschien is het nog niet zo gek om even te wachten. En toch hoop ik voor jou stiekem dat het deze maand gaat lukken hihi
Hier sinds gisteren menstruatie-achtige krampjes en bubbeltjes, zou niet weten hoe ik het anders zou moeten omschrijven. Heb ook geen idee of dit mijn darmen zijn of niet. Vermoeidheid blijft aanhouden. Los hier van voel ik mij erg goed gelukkig Testdrank begint het langzaam over te nemen, ik ga hier dan ook lekker niet aan toegeven. Wil op zijn vroegst pas op NOD gaan testen, of ik dit vol ga houden is de vraag