Oh bah jij ook al? Hier is dl ook ziek en ik voel me sinds gisteren ook niet lekker... Een lage weerstand schijnt wel bevorderend te zijn voor een innesteling zeggen ze Ik zou vanavond eigenlijk weer testen. De test is redelijk donker en kan ieder moment gaan knallen. Om je piek niet te missen zou ik nu 2 keer op een dag gaan testen. Ik hoop toch dat je cyclus zich snel weer herpakt na de mk! Ik had 5 dagen later dan normaal mijn eisprong na mijn mk en dat vond ik al frustrerend! Knuf! Ik heb er geen verstand van maar wil je een dikke digi knuffel geven!
Haha @Feline31 Er goed gebruik van gemaakt dus? Hier heb ik echt het gevoel dat ik op een mega ei zit te broeden, nu weer eipijn (denk ik..) en nog steeds mijn mega stabiel 36.3 temperatuur! Maar heb nu wel echt creamy slijm ipv vruchtbaar slijm, dus denk toch dat hij nu gesprongen is/op springen staat.. morgen maar weer kijken wat de temperatuur doet! (ik begreep dat het soms ook twee dagen duurt..)
Natuurlijk! Even iets wat alleen hier kan....ik zei vanochtend tegen Mn vriend: best raar idee dat die hele handel nu in me zwemt Ik had het creamy slijm voor de eisprong. Wordt dus ook een druk weekend voor jullie !
Hier gisteravond en vanochtend veel pijn aan mn eierstok/baarmoeder, denk dat ie nu gesprongen is. 24/36u na laatste keer klussen. Voor de zekerheid straks nog even Precies 'op schema', dag 14 vandaag.
Heb nog eens terug gekeken en hij lijkt naar mijn mening lichter. Ik zou 'm vanmiddag nog een x doen.
Laten we 't dan maar hopen dat dat het is! Zojuist na m'n nachtdienst wakker geworden, voel mij niet 100%. Kan ook niet vertellen waarom. Het zal wel Echt menstruatie-achtige krampen nu, tot nu toe bleef dit altijd aanhouden tot dat ik ook echt ongesteld werd. Heb het wel enorm heet, lijkt wel opvlieger. Als ik m'n temperatuur meet is deze 37,5 (voor mij heel normaal). Nog maar 9 dagen wachten volgens de ticker, vandaag 6dpo
Oh die opvliegers herken ik wel van vorige 2 maanden dus.... wie weet! Hier nog steeds mn eitje aan t zoeken.... helaas nog niet gevonden..... na ja misschien morgen en anders is ie misschien toch al gesprongen. Had gisteren wel ei pijn in de avond maar kan ook eigroeipijn zijn natuurlijk....
Aangezien ik de afgelopen dagen echt rekbaar slijm had, is het voor mij meer een "achteruitgang" qua vruchtbare dagen. Zeker omdat het nu lijkt te zijn opgedroogd en cervix hard is. Denk dus toch vanmorgen eisprong gehad. Maar ik ga toch maar voor de zekerheid nog even een gezellig weekend van maken natuurlijk En ja.. ik ken die gedachte
Misschien idd vandaag ei dan loopt je temp morgen op? Haha een mega ei.... dat gevoel had ik 2 maanden geleden ook toen ook tot 3 dagen na ei pijn gehad... misschien zijn t er wel 2. hier is vruchtbaar slijm ook niet meer aanwezig dus denk toch vandaag of morgen ei... En daarna plaats ik mezelf gewoon lekker op t wachtbankje! En dan ben ik nog net op tijd voor deze lijst En nu maar zien of mn lichaam hetzelfde denkt haha
Haha, klinkt bij jou ook wel zo inderdaad! Ik hoop ook dat ie vandaag of morgen springt, want anders dan val ik er ook af! (uitgaande van LF van 14 dagen.. waar ik nog niet zo zeker van ben na maar 2 cycli sinds stoppen pil.., maar ik neem het liever ruim!)
Nou duidelijk stukken lichter. Zit nu op cyclusdag 14. Ik denk dat die geweest is vannacht of gisteren voor ik ging testen dat het al misschien aan het afnemen was.
Zou best kunnen. Ik had ook geen echte knallers met de actiontesten. Die van zwanger en kids geven daarintegen wel een duidelijke positieve test. Mocht het deze ronde niet raak zijn, ga ik ze weer bestellen! Voor de zekerheid nog ff gezellig maken have fun
Heb je altijd 10 dagen kramp? Ik heb rond mn ei nu voor de tweede ronde ook veel last van soort opvliegers, echt alsof ik koorts krijg, maar ik heb nog niet vaak gezien dat anderen dat ook hebben.. Hier vruchtbaar slijm weer verdwenen, vanavond misschien nog even gezellig maken maar denk dat mn kans gehad heb deze ronde..