Zo ik zit opt wachtbankje.. Donderdag LH piek,, en maandag,donderdag,vrijdag en zaterdag gezellig gemaakt NOD-lijst 6 t/m 12 November 2017 6 November Vrouw1982, 35, 2e kindje, ronde zoveel Chanbee, 26 jaar, ronde 13 Cinsam, 41 jaar, 2e kindje, ronde 15 Envy 91, 26 jaar, ronde 1 7 November BlueEyedSoul88, 29 jaar, 1e kindje, ronde 5 Lerena, 27 jaar, 2e kindje, ronde 1 Monatoetje30, 30 jaar, 1e kindje, ronde 2 Meiske1988, 29 jaar, 2e kindje, 1e ronde Bloemetje1993, 24 jaar, 1e kindje, ronde 13 (MMM) Meen88, 29 jaar, 2e kindje, 2e ronde 8 November Haakmuts1988, 29 jaar, 2e kindje, ronde 2 9 November Ikook, 25 jaar, 1e kindje, ronde 3 Love1987, 29 jaar, 3e kindje, ronde 1 Missm, 38 jaar, 3e kindje, ronde 1 na mk Svlok, 28 jaar, 1e kindje, ronde 13 (MMM) Sophiex, 22 jaar, 2e kindje, ronde 1 10 November Mamaaa30, 32 jaar, 3e kindje, ronde 1 Tjemmie, 33 jaar, 1e kindje, ronde 11 Mama-van-Marlinda, 38 jaar, 2e kindje, ronde 15 (MMM iui 5) 11 November Manana 31 jaar, 2e kindje, ronde 5 Tevreden, 27 jaar, 3e kindje, ronde 3 Sproettie, 27 jaar, 3de kindje, ronde 2 Desse, 29 jaar, 1e kindje, ronde 1 12 November Cin1985, 32 jaar, 2e kindje, ronde 4 na mk Elletje, 27 jaar, 1e kindje, ronde 1 Mie88, 29jaar, 3e kindje ronde 1 na mk Datumloos: xMekirin, 24 jaar, 1e kindje, ronde 1 na 2e mk Feline31, 29 jaar, 1e kindje, ronde 2 Saaaraaa, 23 jaar, 2e kindje, ronde 3 Neeltje1985, 31 jaar, 2e kindje, ronde 3 (ronde 1+2 VMK) Totaal: 28 Wachtbankje (9), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (3), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'quote' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.
Hier twijfel of ei wel geweest is.... nu geen vruchtbaar slijm... dinsdag en woensdag had ik er witte afscheiding wat ik normaal na een eisprong heb... dus misschien is hij toch dinsdag al gesprongen. Maar ja kan ook gisteren zijn gezien de eipijn. Heb wel t gevoel dat hij geweest is.... nu maar afwachten wanneer ongi komt. En dan als ik nog niet ongi ben 12 november een testje wagen dan ben ik volgens mijn normale cyclus minstens 4 dagen overtijd. En dan mag ik nog net lekker met jullie mee kletsen
Goedemorgen dames! Ik ben zojuist wakker geworden, en heb enorme testdrang. Manlief is ook erg nieuwsgierig. Uiteraard geen testen vandaag. Denk ik.. Krampjes zijn wat minder geworden wel met vlagen aanwezig. Ben bang dat ik overal maar op aan het letten ben en dat alles wat is. Ik zal toch echt nog minimaal een week moeten wachten tot het testen. Wanneer willen jullie voor het eerst gaan testen?
Nou.. hier lijkt mijn ei echt vast te zitten of zo! Ik heb nu al 7 dagen vruchtbaar slijm dacht dat het gister weg was, maar toch in de avond weer en vanmorgen ook. Wel merk ik nu dat mijn baarmoedermond nog een stuk hoger ligt dan eerst (dacht dat het wel al hoog lag, maar kan er nu echt heel moeilijk bij), dus misschien dat het nu dan echt komt! +ik heb menstruatieachtige krampen.. Dus kom maar op! Als hij vandaag niet springt val ik trouwens wel van de lijst af.. Helaas wel een zieke man naast me in bed, dus ik betwijfel of het een succesvolle ronde wordt..
Pff testen. Ik vraag me af wat ik deze maand ga doen. Mijn lijf is altijd wel vrije duidelijk wanneer het zwanger is. Maar afgelopen maand de positieve maar niet oplopende testen en uiteindelijk aflopend waren echt gekmakend.
Hahaha ik ken het gevoel. Ik zit op 3 dpo en voel nog niks, maar komt vast wel! Op 7 november ga ik misschien een testje wagen. Ben dan jarig en hoop op een mooi cadeau maar ergens heb ik het gevoel dat het niet raak is.. Geen idee waarom...
Ik heb het gevecht verloren, zojuist toch een test gedaan en omo-wit natuurlijk haha. Zo ontzettend dom van mezelf Misschien krijg je op jouw verjaardag toch een mooie verrassing! Ik duim voor je!
Haha toch de enorme testdrang... ik wacht deze ronde nog langer dan de vorige! Toen was ik ongesteld geworden maar bleef ik me anders en beroerd voelen. Toen wou me vriend toch dat ik ff een testje ging halen. Heb er toen maar weer wat meer meegenomen voor het geval dat de menstruatie is uitblijft. Vorige rondes teste ik ook niet ik zie altijd wel als ik ongesteld wordt. Dat is een teken dat het weer niet gelukt is. Of je moet net van de pil af zijn dan kan je wel ongesteld blijven maar goed ben al meer als een jaar zonder spiraal. Dus als ik dan ongesteld wordt weet ik genoeg. Wooowww! Bijzonder dat je jou vruchtbaar slijm enz zo duidelijk kan herkennen... wou dat ik dat had. Ik voel helemaal niets! Ook geen eisprong. Zie wel verandering in afscheiding. Maar dat is het enige. Jammer dat je man ziek is! Beterschap met hem
NOD-lijst 6 t/m 12 November 2017 6 November Vrouw1982, 35, 2e kindje, ronde zoveel Chanbee, 26 jaar, ronde 13 Cinsam, 41 jaar, 2e kindje, ronde 15 Envy 91, 26 jaar, ronde 1 7 November BlueEyedSoul88, 29 jaar, 1e kindje, ronde 5 Lerena, 27 jaar, 2e kindje, ronde 1 Monatoetje30, 30 jaar, 1e kindje, ronde 2 Meiske1988, 29 jaar, 2e kindje, 1e ronde Bloemetje1993, 24 jaar, 1e kindje, ronde 13 (MMM) Meen88, 29 jaar, 2e kindje, 2e ronde 8 November Haakmuts1988, 29 jaar, 2e kindje, ronde 2 9 November Ikook, 25 jaar, 1e kindje, ronde 3 Love1987, 29 jaar, 3e kindje, ronde 1 Missm, 38 jaar, 3e kindje, ronde 1 na mk Svlok, 28 jaar, 1e kindje, ronde 13 (MMM) Sophiex, 22 jaar, 2e kindje, ronde 1 10 November Mamaaa30, 32 jaar, 3e kindje, ronde 1 Tjemmie, 33 jaar, 1e kindje, ronde 11 Mama-van-Marlinda, 38 jaar, 2e kindje, ronde 15 (MMM iui 5) 11 November Manana 31 jaar, 2e kindje, ronde 5 Tevreden, 27 jaar, 3e kindje, ronde 3 Sproettie, 27 jaar, 3de kindje, ronde 2 Desse, 29 jaar, 1e kindje, ronde 1 12 November Cin1985, 32 jaar, 2e kindje, ronde 4 na mk Elletje, 27 jaar, 1e kindje, ronde 1 Mie88, 29jaar, 3e kindje ronde 1 na mk Datumloos: xMekirin, 24 jaar, 1e kindje, ronde 1 na 2e mk Feline31, 29 jaar, 1e kindje, ronde 2 Saaaraaa, 23 jaar, 2e kindje, ronde 3 Neeltje1985, 31 jaar, 2e kindje, ronde 3 (ronde 1+2 VMK) Totaal: 28 Wachtbankje (12), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (3), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'quote' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.
Haha ach als je testdrang maar afneemt. Je hebt gewoon veels te vroeg getest Tnx! Ik duim voor ons allemaal
Goedemiddag lieve dames. Was laatste dagen beetje op de achtergrond. In tussentijd zijn er wel nieuwe ontwikkelingen. Vorige week vrijdag kregen we de uitslag dat het zaad van mijn vriend boven gemiddelde goed is. Afgelopen maandag moesten we terug komen bij de dokter. Hier stelde de dokter in voor dat ik mijn bloed zou laten testen op antistoffen chlamydia. Blijkt dus dat hierdoor de eileiders dicht kunnen zitten. Vrijdag uitslag en ook dit was goed! Nu afgesproken toch verder het traject in te gaan bij de gynaecoloog. Nu is het wachten op een brief thuis. Dokter vermelde wel dat de kans er is dat ze in ZKH gaan zeggen dat je 18 maanden bezig moet zijn dat zijn dus nieuwe richtlijnen. We gaan het allemaal zien.... hoe is het met de andere dames? Vindt nu het moment tot je ongesteld moet gaan worden wel spannend! Probeer er niet teveel bij stil te staan.
Same here! Ik merk na mijn eisprong pas dat hij geweest is. Heb dan witte creme achtige afscheiding. De laatste tijd voel ik mijn eisprong wel, maar ook dan ben je te laat met klussen ovutesten zijn het enige waar op ik kan vertrouwen en mijn temp is later de bevestiging van mijn eisprong
Fijn dat de uitslagen goed waren en dat jullie toch een stapje verder kunnen! Hopelijk is het snel raak en doet het zkh niet moeilijk!
Jaaa dat zal het bij mij ook wel zijn. Zie dan dat het witter en dikker band samenstelling is in mijn inlegkruisje. Als het deze maand niet raak is wil ik erbij gaan tempen. super blij mee! Toch al een hele gerust stelling hoor! Onbewust denk je er toch veel bij naar. Als het maar goed is. Ben benieuwd wat ZKH verder gaat doen.... zijn beide ook niet over de leeftijdsgrens heen dus ja!
Ik zit hier lekker op de bank met een kop thee en mijn laptop ons trouwalbum af te maken (14 juli getrouwd), en manlief zit aan de eettafel met zijn laptop voor zijn werk. Ik merk dat hij de hele ochtend al "gek" naar mij kijkt, en als ik dan kijk kijkt hij weg.. Inene komt hij met de opmerking "Lieverd, het lijkt wel alsof iets anders is aan je. Heb je in de zon gezeten?" Nee, geen zonnetje gevonden deze week. Ook geen zonnebank gepakt. Ook geen dikke laag make-up op, nagenoeg zelfs helemaal niks.. Normaal is hij nooit zo observerend naar mijn uiterlijk toe, al draag ik voor de rest van mijn leven geen make-up en loop ik alleen in een joggingroek en een sweater vindt hij het nog best. Dus zijn opmerking laat mij toch best wel een beetje nadenken/schrikken. Het zal toch niet zo zijn...
@Bloemetje1993 @Manana Ik heb hier ook best veel op gelet toen ik nog niet met kinderen bezig was voor ik de pil ging slikken, maar moet wel zeggen dat het sinds ik gestopt ben met de pil nog niet helemaal hetzelfde is. En zo lang als deze maand ken ik het echt niet. Het lijkt wel alsof ik mijn piek heb gehad en mijn ei toch niet gesprongen is. Ik voelde het voorheen niet zo erg, maar kreeg wel altijd 1 dag lage rugpijn, viel dan ook samen met meest vruchtbare slijm. Sinds ik er nog wat actiever mee bezig ben, voel ik vaak ook het een en ander aan krampen, maar moet wel zeggen dat het altijd moeilijk te plaatsen is en dat blijkt nu ook maar weer.. nog steeds geen temperatuur stijging . Vind het zelf gewoon erg leuk om al die signalen op te pikken, maar het is duidelijk niet conclusief.