Heel irritant de wacht weken. Eerst wachten op een ei. Dan wachten tot je NOD en je de hele tijd afvragen wat voel ik. Waar zit dat gevoel. In mijn darmen of mijn bm. En wat betekent dat gevoel een beeb of rood .
@missm precies dat! Je zegt precies zoals het is.... Helaas kreeg ik net een belletje van me beste vriendin een miskraam Ze was in verwachting van hun tweede kindje meteen naar het stoppen van de pil (wat eigenlijk normaal niet kan) 3 jaar geleden was ze in verwachting van haar eerste kindje dwars door de pil in ons examen jaar. Ze kreeg met 6 weken een echo hartje klopte. Ze bloedde steeds en het voelde vandaag echt niet goed. Het hartje klopte niet meer bij zo trike vanochtend, vreselijk!
Hier komt mn dochter telkens bij me knuffelen terwijl ze dat anders weinig heeft. Ze zei gisteren ook ineens dat ze in het babybedje wilde slapen, ze wilde weer klein zijn.. Zou ze het aanvoelen? Ik hoop het!
Nou echt dat gun je niemand, ze is zelf wel realistisch altijd al geweest. Maar This wel een kindje. Hoop het voor je! Zou toch super leuk en fijn zijn... nou echt, schrok er van. Voor 3 weken terug kwam ik bakkie doen en zei ze tegen me ben je zwanger? Omdat ik zo bleek was en puisten. Ik zeg nee ik niet maar jij wel he. Ja zei ze we zijn zwanger maar vindt het zo erg tegenover jou. We moesten allebeide huilen... en nu is het uitgelopen in een miskraam verschrikkelijk!
Owh wat verdrietig zeg @Bloemetje1993 De tijd schiet zoooooo niet op! Nog maar 3 dpo.. Slik deze ronde voor het eerst tarwekiemolie, 2 eetlepels op een dag, wat is dat VIES ! Achjaa alles voor t goede doel
Mijn lf is ongeveer 10 dagen. Het schijnt goed te zijn voor de doorbloeding tijdens de innesteling. Geen idee of het werkt, hopelijk gaat mijn lf naar 12 dagen!
@Love1987 oooh! Wat grappig! Zo reageerde ik vanmorgen dus ook dat m'n man wat tegen mij zei laten we hopen!
Aha vandaar! Ik weet mijn precieze eisprong naar deze maand nog steeds niet. Had ovu testen met 2 streepjes maar niet hele duidelijke naar de meest positieve test liep die wel weer af dus ga dan maar van de meest duidelijke af. Anders kan je nog niet berekenen op hoeveel dagen ik zit....
Nou niet zo zeer! Heb wel eens krampjes maar koppel dat ook vaak aan mijn darmen. Gebruik ook zakjes voor de ontlasting omdat ik anders geen regelmatige ontlasting heb en verstopt raak. Had vanavond wel ineens een rare steek onder in mijn buik in de midden toen ik de vaatwasser aan inpakken was. Dat zijn allemaal van die vage lichamelijke klachten. Weet niet waar ik dat aan moet koppelen.
Hmmm wellicht zou je andere ovulatietesten kunnen proberen.. of zoals veel andere meiden temperaturen? Of lekker zn beloop laten gaan en vanaf een dag of 10 om de dag het gezellig maken, zit je altijd goed. Ik heb sinds deze cyclus de app woman log gedownload, kun je ook je kwaaltjes bijhouden. Wellicht krijg je dan wat meer overzicht en ga je dingen herkennen.
Ja klopt! Ben niet zo van die testen. Maar goed als volgende maand nog nodig is ga ik andere bestellen. Oh dat is een goede tip. Ik ga hem is downloaden. Thanks!!!
Zo.. ik had me echt enorme pijn in mijn eileider vanmiddag, jeetje! En waar ik de afgelopen daagjes ook wel steekjes en krampjes had gehad, was ik toen niet 100% zeker, maar vandaag wel! Dit was sowieso mijn eierstok. Dacht ook al, als het doorzet, dan ga ik naar de huisarts. Maar zojuist is het weggetrokken.. slijm is van elastisch naar waterig verandert.. Ik ben benieuwd!
Yes meiden ik voel mijn ei! Denk dat ie elk moment kan springen. Dalijk nog gezellig maken en morgen en dan mag ik ook op t wachtbankje. Met een LF van 13 dagen kom ik op 11 november uit!