Heel naar ja, door het forum hier wel een stuk banger voor de eerste weken.. maar je kan niets anders dan er positief in staan.. Sterkte aan je vriendin!
Ik heb dus hetzelfde! Die stomme krampjes en bubbels die ik niet kan plaatsen. Ik wordt er helemaal GEK van
Volgens mij moet je 2 theelepels per dag nemen. Ik neem die ook van de tuinen toch? Pas op dat je niet te veel binnen krijgt!
Oh bah wat verdrietig.... zo naar! Maar enige wat mij hielp is dr gedachte dat een lichaam niet zomaar een vruchtje afstoot of een vruchtje stopt met groeien. Meestal is er dan echt iets mis met t kindje... dikke knuffel voor jouw vriendin.
Heel verschrikkelijk, VK gaat een afspraak in ZKH regelen haar zoontje is woensdag ook nog jarig! Verdrietig allemaal. Klopt. Denk dat ik sowieso niet eerder blij en gerust zou zijn dat dan alles goed te zien is op de echo. Maar ook dat zegt niks het hartje van haar kindje klopte ook. Bij mijn collega 1 van tweeling in de buik overleden bij zo 22 weken. Het is niet eerder zeker dan dat het geboren is en ook dan kunnen ze een slechte start hebben. Dus ik maak me niet te bang het kan op elk moment mis gaan, helaas. Zo denkt ze ook ze is heel realistisch alleen blijft het wel een verlies! En dat moet je denk ik wel verwerken helemaal als je het hartje gehoord hebt. Bij haar moet het echt nog binnen komen het zit natuurlijk nu nog in haar buik. Jij hebt 3 mk gehad? Werdt het bij jou in zkh weggehaald?
Haha aparte wezens zijn we. Heb trouwens geen last van bubbels.... had 1 heftige steek dat ik dacht aaaauwwww.
NOD-lijst 6 t/m 12 November 2017 6 November Vrouw1982, 35, 2e kindje, ronde zoveel Chanbee, 26 jaar, ronde 13 Cinsam, 41 jaar, 2e kindje, ronde 15 Envy 91, 26 jaar, ronde 1 7 November BlueEyedSoul88, 29 jaar, 1e kindje, ronde 5 Lerena, 27 jaar, 2e kindje, ronde 1 Monatoetje30, 30 jaar, 1e kindje, ronde 2 Meiske1988, 29 jaar, 2e kindje, 1e ronde Bloemetje1993, 24 jaar, 1e kindje, ronde 13 (MMM) Meen88, 29 jaar, 2e kindje, 2e ronde 8 November Haakmuts1988, 29 jaar, 2e kindje, ronde 2 9 November Ikook, 25 jaar, 1e kindje, ronde 3 Love1987, 29 jaar, 3e kindje, ronde 1 Missm, 38 jaar, 3e kindje, ronde 1 na mk Svlok, 28 jaar, 1e kindje, ronde 13 (MMM) Sophiex, 22 jaar, 2e kindje, ronde 1 10 November Mamaaa30, 32 jaar, 3e kindje, ronde 1 Tjemmie, 33 jaar, 1e kindje, ronde 11 Mama-van-Marlinda, 38 jaar, 2e kindje, ronde 15 (MMM iui 5) Ilss, 3e kindje, 1e ronde na MK 11 November Manana 31 jaar, 2e kindje, ronde 5 Tevreden, 27 jaar, 3e kindje, ronde 3 Sproettie, 27 jaar, 3de kindje, ronde 2 Desse, 29 jaar, 1e kindje, ronde 1 Neeltje1985, 31 jaar, 2e kindje, ronde 3 (ronde 1+2 VMK) 12 November Cin1985, 32 jaar, 2e kindje, ronde 4 na mk Elletje, 27 jaar, 1e kindje, ronde 1 Mie88, 29jaar, 3e kindje ronde 1 na mk Datumloos: xMekirin, 24 jaar, 1e kindje, ronde 1 na 2e mk Feline31, 29 jaar, 1e kindje, ronde 2 Saaaraaa, 23 jaar, 2e kindje, ronde 3 Totaal: 31 Wachtbankje (14), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (3), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'quote' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.
Ja 3 op 4, 5 en 6 weken. Allemaal spontaan gekomen gelukkig wasrdoor ik wel gelukkig het vertrouwen in mijn lichaam hou. Die van september eigenlijk niet meer als een ongesteldheid (4w). Op 5 en 6 weken wel veel krampen en heel veel stolsels verloren en beide keren 9 dagen gebloed. Maar ik heb bij alle 3 nooit een hartje gezien. De eerste miskraam vond ik wel echt heel heftig.... bij allemaal voelde ik het wel dat het niet klopte of liepen de testen niet mooi op.... dus dat maakt het wel wat makkelijker misschien.
Ik wil ook wel meeschrijven! We gaan voor ons 3e kindje, afgelopen maand een miskraam gehad en nu na 4 weken mijn ovulatie gevonden. Normaal gebruik ik geen ovulatietesten maar nu na de miskraam vond ik dat toch wel prettig! Ik verwacht rond 10 nov te kunnen testen. Het lange wachten is begonnen!
Vergeet niet dat je altijd nog de meeste kans hebt dat het wel goed gaat! Dus als r zover is gewoon genieten je hebt nooit zekerheid totdat ze eruit komen.... En dan blijven ze ook nog zo kwetsbaar.
Ja dat is idd een andere situatie. Heftig joh! En dan 9 dagen bloedden jeetje! Vaak zeggen ze ook dat het dan 1 van het geslacht is die niet wil blijven zitten he dat blijken moeders ook te voelen. Ze was er per toeval achtergekomen. Ze was gestopt met de pil met het oog op van zal wel ff duren. Maar ze werdt maar niet ongesteld. Toen was ze zwanger 3-4 weken met 6 weken kreeg ze echo toen dachten ze dat 6 weken was en het is nu 3 weken later dus ongeveer 9 weken. En het hartje konden ze horen kloppen niet zien. Vanochtend klopte het dus niet meer ze had steeds bloedverlies. Waardoor ze het al niet vertrouwde.
NOD-lijst 6 t/m 12 November 2017 6 November Vrouw1982, 35, 2e kindje, ronde zoveel Chanbee, 26 jaar, ronde 13 Cinsam, 41 jaar, 2e kindje, ronde 15 Envy 91, 26 jaar, ronde 1 7 November BlueEyedSoul88, 29 jaar, 1e kindje, ronde 5 Lerena, 27 jaar, 2e kindje, ronde 1 Monatoetje30, 30 jaar, 1e kindje, ronde 2 Meiske1988, 29 jaar, 2e kindje, 1e ronde Bloemetje1993, 24 jaar, 1e kindje, ronde 13 (MMM) Meen88, 29 jaar, 2e kindje, 2e ronde Anoniemmie, 26 jaar, 1e kindje, 3e ronde 8 November Haakmuts1988, 29 jaar, 2e kindje, ronde 2 9 November Ikook, 25 jaar, 1e kindje, ronde 3 Love1987, 29 jaar, 3e kindje, ronde 1 Missm, 38 jaar, 3e kindje, ronde 1 na mk Svlok, 28 jaar, 1e kindje, ronde 13 (MMM) Sophiex, 22 jaar, 2e kindje, ronde 1 10 November Mamaaa30, 32 jaar, 3e kindje, ronde 1 Tjemmie, 33 jaar, 1e kindje, ronde 11 Mama-van-Marlinda, 38 jaar, 2e kindje, ronde 15 (MMM iui 5) 11 November Manana 31 jaar, 2e kindje, ronde 5 Tevreden, 27 jaar, 3e kindje, ronde 3 Sproettie, 27 jaar, 3de kindje, ronde 2 Desse, 29 jaar, 1e kindje, ronde 1 Neeltje1985, 31 jaar, 2e kindje, ronde 3 (ronde 1+2 VMK) 12 November Cin1985, 32 jaar, 2e kindje, ronde 4 na mk Elletje, 27 jaar, 1e kindje, ronde 1 Mie88, 29jaar, 3e kindje ronde 1 na mk Datumloos: xMekirin, 24 jaar, 1e kindje, ronde 1 na 2e mk Feline31, 29 jaar, 1e kindje, ronde 2 Saaaraaa, 23 jaar, 2e kindje, ronde 3 Totaal: 30 Wachtbankje (14), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (3), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'quote' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.
Je staat erop! Wat verdrietig van je miskraam.... op hoeveel weken? Hopelijk over 2 weken roze voor jou!
Ik klets ook graag mee! Heb zelf een erg onregelmatige cyclus (sla nog weleens een paar maanden over enz.) maar ben deze keer wel zeker van een eisprong! Het gekke is alleen dat ik normaal gesproken rond mijn ei erg veel slijmverlies heb en daarna waterig, en deze ronde maar 1 dag een beetje slijmverlies en een paar dagen later dik wit en nu weinig tot niets meer (val wel gelijk met de smakelijke details in huis )... maar we zullen zien! Hopen op een roze lijst!
Hey! Ik ben van de lijst gewipt Kan iemand mij er weer op zetten? NOD 11 november 31 jaar, 1e kindje, ronde 3 na ma Thanks!
Als ze al bloedverlies heeft denk ik dat t lichaam wel al door heeft dat t niet goed zit en hoop ik dat ie het snel oppakt. Natuurlijk is toch het fijnst dan dat je het moet opwekken.