Ik vind het wel... Agh en anders heb ik een mond om te vragen Haha! Bedankt voor je tip ga het zeker proberen!
@BlueEyedSoul88 @Cinsam @Envy91 Ik zal voor jullie duimen dat ondanks het gevoel, de krampen en vegen de menstruatie alsnog uit gaat blijven. Al is het natuurlijk super frustrerend als je weet hoe je lichaam je voor de gek kan houden.. Anyway ik duim gewoon voor jullie
Hoi meiden, ik zal straks alles terug lezen. Voelde me de afgelopen dagen echt beroerd Maar wou ff reageren op de dames die last hebben van hormonale acne. Ik heb dat ook en heb nu mijn wondermiddel gevonden. Pure tea tree olie! Ik heb een paar druppels door mijn dag/nachtcreme gedaan en iedere keer als ik mijn gezicht was met mijn facewash, doe ik er 2 druppels bij mengen. Het werkt antibacterieel en binnen 2 dagen zag ik al resultaat! Mijn gezicht is weer zo goed als acnevrij Op de grote/aanwezige acne tea tree olie aanstippen en hij is binnen een dag al weg. Let wel op dat je de olie NIET direct op je hele gezicht smeert. Het is nogal een sterk reinigende olie en droogt de huid uit. Paar druppels door je verzorgingsproducten is meer dan genoeg hoop dat jullie er wat aan hebben Ik ben bij de tuinen een tae tree lijn tegen gekomen. Zodra mijn facewash op is, zal ik die van de tuinen aanschaffen. Lees daar ook hele goede verhalen over
Zelf ben ik juist volledig gestopt met facewash producten etc, sindsdien veel minder problemen. Was mijn gezicht zo weinig mogelijk met warm water, alleen met koud water. En dus tegenwoordig wat kokosolie als het gespannen is/jeukt. Maar voor iedereen anders natuurlijk!
Ik denk met een zeer gevoelige test zo'n twee tot vier dagen daarna? Ervan uitgaande dat je natuurlijk vanaf innesteling hcg gaat aanmaken en dit in 48-72 uur verdubbeld.. Maar ik kan er naast zitten hoor!
Mijn poriën moeten echt grondig gereinigd worden anders is het drama. Maar je moet iid de juiste facewash voor je gezicht vinden... Mijn dag/nacht crème heb ik zelf van kokosolie en tea tree olie gemaakt Heerlijk spul en zonder troep! Ik gebruik kokosolie ook als oogcrème en lippenbalsem. Sinds ik veel van mijn producten door kokosolie heb vervangen, voelt mijn huid veel beter aan. Ik heb een hele gevoelige huid die bijna nergens tegen kan
Even een ego berichtje: ik heb veel pijn links onder. Denk eigenlijk mn eierstok want zit ver naar links maar loopt ver door naar beneden, onder het schaambot. Kan bijna niet lopen van de pijn en ben nu ook heel even van werk naar huis gegaan voor pijnstillers. Maak me zorgen, kan nog geen innesteling zijn want ik ben 4dpo. Zit nog een beetje met vorige ronde in mn hoofd, zal toch geen bbz zijn? Dan had ik toch geen eisprong kunnen hebben deze ronde? Zo naar dit... Ga straks bijlezen en reageren, moet nu weer aan t werk.
Bij mijn dochter begon de innesteling met 4 dpo en dat weet ik 100% zeker aangezien ik toen ook ovutesten icm tempen heb gebruikt. Het erg vroeg, maar niet onmogelijk Hoop op het beste voor je! @Cinsam oh wat heftig zeg! Sterkte met je vriendin. Ook ik zal voor ze duimen!
@Desse ik heb afgelopen maanden ook pij linker zij gehad. Waarvan de eerste maand ook al vroeg. Innesteling steeds gevoelt als steekjes tgv schaambot op 5 dpo. Maar zou me niet onzeker maken. Als je Hcg weg was ben je niet meer zwanger en heb je ook geen bbz meer. En dan krijg je anders zeker geen ovulatie. En als het nu een bbz is dan voel je dat pas rond 6-7 weken op zn vroegst. Dus kan eerder toch gewoon van vroege innesteling zijn of na eisprong. Komt vast goed.
@Cinsam misschien ben je gewoon zwanger en dan is bruin bloedverlies heel normaal... innestelingsbloed kan zich ook soms verspreiden over paar dagen.... het is niet een proces dat in 1 dag gebeurd is... moet zich goed nestelen dus kan best dat je wat bloed en paar dagen erna weer.
In tegenstelling tot een paar dagen geleden, heb ik helemaal nergens last meer van. Geen sporen van bloed, geen kramp, geen steekjes, geen onbestemd gevoel. Enerzijds wel relaxt, kan daardoor mijn gedachte verzetten. Anderzijds ook jammer. Na de valse start (verwijderen spiraal in 3 pogingen omdat die hoog in de baarmoeder lag) en het vermoede PCOS had ik het wel een stunt gevonden als het in een keer raak zou zijn. Maar goed het is pas ronde 1, dus ik mag niet klagen.