Ik ben aan het twijfelen of ik wel of geen ovu testen zal bestellen. Misschien toch nog maar een ronde aankijken en het gewoon extra gezelig met elkaar hebben . Ik wil er nog niet te veel mee bezig zijn.
NOD-lijst 6 t/m 12 November 2017 6 November Vrouw1982, 35, 2e kindje, ronde zoveel Chanbee, 26 jaar, ronde 13 Cinsam, 41 jaar, 2e kindje, ronde 15 7 November BlueEyedSoul88, 29 jaar, 1e kindje, ronde 5 Lerena, 27 jaar, 2e kindje, ronde 1 8 November Haakmuts1988, 29 jaar, 2e kindje, ronde 2 9 November Ikook, 25 jaar, 1e kindje, ronde 3 10 November 11 November 12 November Cin1985, 32 jaar, 2e kindje, ronde 4 na mk Datumloos: Totaal: 6 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'quote' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren[/QUOTE]
Ik kon even niet rekenen.. @Haakmuts1988 Ik snap je gevoel, ik twijfel ook nog steeds. eigenlijk wil ik mijn vriend hier ook niet bij betrekken.. Maar om het nou in het geheim te gaan zitten doen?
@Ikook welkom fijn dat je cyclus naar de wil gewoon weer regelmatig is! Lastig he wel of geen testen en tempen. Wat haakmuts zegt klopt wel je bent er dan wel nog meer mee bezig. Ik doe ze wel beide
Ja, ik wil het eigenlijk ook niet doen om dan seks te gaan timen of zo. Dat moet gewoon gezellig blijven en wij hebben denk ik regelmatig genoeg seks om me daar niet druk om te maken. Zeker rond de vruchtbare periode, dan heb ik zo'n zin in seks! Maar ik ben wel heel erg benieuwd naar mijn cyclus en het lijkt me dus erg interessant.. Temperaturen ga ik denk ik sowieso proberen deze maand, ovutesten niet denk ik, maar wie weet..
Ja snap ik anders word t snel zo'n verplichting he! Ik werk met een donor met zelfinseminatie dus moet wel testen enzo haha. Maar indd het is wel een goede manier om je cyclus in beeld te krijgen!
NOD-lijst 6 t/m 12 November 2017 6 November Vrouw1982, 35, 2e kindje, ronde zoveel Chanbee, 26 jaar, ronde 13 Cinsam, 41 jaar, 2e kindje, ronde 15 7 November BlueEyedSoul88, 29 jaar, 1e kindje, ronde 5 Lerena, 27 jaar, 2e kindje, ronde 1 8 November Haakmuts1988, 29 jaar, 2e kindje, ronde 2 9 November Ikook, 25 jaar, 1e kindje, ronde 3 Love1987, 29 jaar, 3e kindje, ronde 1 10 November 11 November 12 November Cin1985, 32 jaar, 2e kindje, ronde 4 na mk Datumloos: Totaal: 9 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'quote' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren
Ik klets hier graag mee, vandaag nieuwe ronde begonnen. Ik heb m even op ronde 1 gezet omdat dit de eerste hele ronde is nadat mn spiraal eruit is. Heb normaal een cyclus van 27/28 dagen, maar deze keer 34, dus afwachten hoe het nu gaat!
Bijzonder hoor! Ik vind het wel dapper. Ik weet niet of ik het zou aandurven, maar uiteindelijk heb je het voordeel dat je ook niet afhankelijk bent van iemand anders. Hopen dat het raak is! @Love1987 Welkom! Menstruatie ook bij jou begonnen?
@lerana inderdaad dapper dat je er gewoon voor gaat, wel spannend nu weer na een miskraam @Cinsam Heftig hoor de afgelopen tijd, ik hoop dat deze ronde goed gaat! Voor alle anderen, hopen op deze ronde veel roze, de vorige lijst was behoorlijk rood aan het eind helaas!
NOD-lijst 6 t/m 12 November 2017 6 November Vrouw1982, 35, 2e kindje, ronde zoveel Chanbee, 26 jaar, ronde 13 Cinsam, 41 jaar, 2e kindje, ronde 15 7 November BlueEyedSoul88, 29 jaar, 1e kindje, ronde 5 Lerena, 27 jaar, 2e kindje, ronde 1 Manana 31 jaar, 2e kindje, ronde 5 8 November Haakmuts1988, 29 jaar, 2e kindje, ronde 2 9 November Ikook, 25 jaar, 1e kindje, ronde 3 Love1987, 29 jaar, 3e kindje, ronde 1 10 November 11 November 12 November Cin1985, 32 jaar, 2e kindje, ronde 4 na mk Datumloos: Totaal: 9 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'quote' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren
Hoi meiden, Ik heb mezelf op het lijstje gezet. Net een mk achter de rug, maar we geven niet op! Maandagavond krijg ik een echo bij de vk en hopelijk wordt mijn baarmoeder schoon verklaard, zodat we vol goede moed verder kunnen Net ook ovutesten besteld. Wil daar mee beginnen, zodra ik een negatieve zstest in handen heb! Morgen ga ik er eentje wagen.. Voor nu staat mijn nod op 7 november (mijn verjaardag!!). Tenminste als mijn cyclus zich weer goed herpakt. fingers crossed!
Sterkte na je miskraam! Laten we hopen dat het "extra vruchtbaar na een miskraam" verhaal voor je op gaat!
Ik kom juist van een enorm roze lijst (Nu al 13 van de 35!), maar helaas geen geluk voor mij. Wel erg leuk, zo'n roze lijst, dus ik stem deze keer weer!
Hallo allemaal. Ik en mijn vriend hebben vandaag gehoord dat de hersteloperatie om zijn sterilisatie terug te draaien meer dan geslaagd is! Officieel groen licht om te beginnen aan ons 1e kindje ( mijn vriend heeft 2 zoontjes) Mijn NOD is 7 november. Aangzien mijn vriend een beetje gek word van mijn baby gepraat en mijn drang om dat 24 u per dag te doen vraag ik mij af of ik bij jullie op t wachtbankje mag mee kletsen. Hihi Veel geluk allemaal groetjes!
Welkom! Dat babygepraat komt ons allemaal bekend voor denk ik, daar zijn we voor! Wel heftig lijkt me dat, een sterilisatie ongedaan maken! Wist ook niet dat dat bij vrouwen ook nog makkelijk ging. Mag ik vragen waarom je ooit voor een sterilisatie hebt gekozen? Wel fijn dat het gelukt is dus! Weet je al of je een eisprong hebt?