Ik heb een andere, maar het maakt weinig uit. Deze is ook prima! @SJD1988 Als de testdrang het overneemt: test niet met etos! Die geven echt pas duidelijke streep rond 14dpo meestal, zeer ongevoelig! Dus dan zal je toch een gevoeligere test moeten aanschaffen, anders ben je misschien onnodig teleurgesteld Over alcohol: Toen we begonnen met zwanger worden had ik in principe wel voorgenomen om helemaal niet meer te drinken. Nu drink ik af en toe een wijntje, met name rond menstruatie, maar toevallig afgelopen woensdag ook, omdat mijn moeder jarig was. Dat kleine beetje kan volgens mij nu nog geen kwaad, maar ik voel me wel beter bij weinig drinken. Het kan natuurlijk altijd kwaad, want het is natuurlijk ook ongezond voor jezelf , maar niet specifiek voor je zwangerschap.. Nou dames.. heb wel zin in meer positieve testen! Hier zal ik nog even moeten wachten.. 4 dpo!
Ah top dacht al dat je dit bedoelde. Ik bak hier altijd al in! Omdat wij koolhydraatarm eten. Is dit beter. En dan smeer je gewoon je hele gezicht mee in... en dan douche.
@Ikook I know, dus alleen een Etos test in huis hebben is een goeie stok achter de deur om niet te testen! Al ben ik net bij de Kruidvat toch gezwicht en heb ik nu k2v5 testen in huis Maar ik ga nog steeds proberen te wachten tot woensdag!
Ik merk dat ik het steeds spannender vind worden en dat ik op het ene moment denk dat het niet raak is en ander weer wel.. Menstruatieklachten zijn weer weg, nu hoofdpijn en weeiig gevoel in mn buik. Echt misselijkheid kan ik het niet noemen en ik heb een smerige smaak in mijn mond. Heb al vanalles geprobeert te drinken en eten, mn tandepoetsen zelfs mondwater werkt niet heel apart
Hier al een paar dagen licht stekende krampen/buikpijn en hele korte vraagjes van misselijkheid --> maar kan ook van rommelende darmen zijn waar ik vaker last van heb Daarnaast heb ik het meer koud dan normaal en sinds twee uur ineens bloedheet?? --> maar ben ook licht verkouden dus kan daar van komen Het enige wat ik écht gek vind, is dat ik sinds gisteravond een beetje last heb van mijn onderrug en dát heb ik normaal alleen met mijn menstruatie.. Dus óf mijn lichaam gaat me verassen en ik wordt héél snel ongesteld (ineens een kortere cyclus?) óf mijn lichaam/ik hou mezelf voor de gek óf toch... (maar dat zou écht bizar zijn in ronde 1 )
Morgen ga ik mezelf weer kwellen door te testen als mijn menstruatie het nog af laat weten... ik voel me zo ongesteld
Haha spannend! Ik voel mij helemaal niet alsof ik ongesteld ga worden.. Maar ja, dat vrouwenlijf met z’n fratsen he.. Je weet het maar nooit! Als je een testje gedaan heb laat het dan even weten? Ben ontzettend benieuwd! Ik ga morgen ook weer 1 wagen, hek is nu toch al van de dam en heb zoiets van “F#ck it”
Voel je je anders als de vorige rondes?? Dat is misschien wel een goed teken... Yes ik laat het weten
Haha precies als je eenmaal er aan toe gegeven hebt is het niet meer stoppen. Ik duim heel hard mee. Ik sta daar nu zo alleen te zijn.
Tuurlijk het is nog vroeg, en wij staan als een van de eerste op het lijstje. Benieuwd hoeveel er volgen.