Cb is inderdaad erg duur! Vorige maand had ik die (met mijn mk). Wij hadden toen de "gewone" die een plus gaf, nou zelfs die was ruim boven de 10euro voor eentje... Die van de action werken bij mij even goed! Ik heb er hier drie liggen die me echt roepen om te testen! Ik wil zooo graag teste maar mss moet ik nu nog een week of 2 wachten op echte zekerheid.. er staat echt nergens duidelijk op internet wanneer je na een mk mag testen... echt irritant
Goedemorgen, Ik was al om 5:30 op: onze dochter is nog niet gewend aan de wintertijd. Net weer een testje gedaan (KV 2v5) en nog steeds wit... Ben zo ongeduldig! M’n lijf zegt dat het raak zou kunnen zijn, want ik heb de hele week af en aan best heftige menstruatiekrampen. Dit had ik de voorgaande keren ook altijd en ook rond deze periode. Zo spannend... Nog meer testers vanochtend?
Hey ik kreeg geen meldingen meer over dit groepje! Ik voel me de laatste dagen zoo slap. Hopelijk is het geen virus....
Met welke termijn had je een mk? Ik had in de maand voor m’n dochter werd verwekt een vroege mk met 6 weken. Teruggeteld had ik een week later dan normaal m’n eisprong. Ik werd toen zonder cyclus ertussen dus weer zwanger. Ik zou een week extra rekenen als het een vroege mk was. Tegelijkertijd kan het ook dat je weer op dezelfde dag je eisprong hebt gehad. Vreemd genoeg had ik na het afscheid van ons kindje met 15 weken meteen weer een cyclus van 4 weken. Hoewel ik me afvraag of ik toen we een eisprong heb gehad. Succes en sterkte!
Donderdag of vrijdag pas dus ja... Ben nu 8 of 9 dpo. Nog erg vroeg dus. Ik geloof dat ik voorgaande keren pas met 11 of 12 dpo positief testte.
Oh jeetje wat erg allemaal!!! Ik had een vroege mk met 5 weken... ik kon het toch niet laten en heb 1 van mijn 3 testen net verspild! Als mijn cyclus meteen normaal zou zijn is morgen (zondag) mijn nod maar dan nog maar een week bang afwachten.. ik wist dat ik niet mocht testen, maar oh zo verleidelijk.. nu vrees ik alweer voor het ergste...
Enig idee wanneer je de eisprong gehad hebt? Geen vruchtbaar slijm gezien? Mijn 1e MK met 6 weken een gewone cyclus gehad. Nu 4 dagen later als normaal eisprong gehad.... Dus ik moet nog ruim een week wachten. Helaas geen innestelingsteekhes gevoeld dus vrees dat t niet raak is. Maar ja niet erg snap dat mn lichaam een maandje rust zou willen. Maar ja aan de andere kant kan mn gevoel ook zo omslaan. Wie weet....
Zojuist omowit getest. Het valt me op dat de controle strepen steeds bibberig zijn daarnaast zie ik als ik de testen schuin hou een voorgedrukt streepje op de plek van de test streep. Vorig jaar heb ik dat niet gezien. Heb ik dan toevallig gewoon 2 slechte doosjes of is de kwaliteit echt verminderd van deze testen? Gaat om de kv2v5
Kleurstof moet nog goed doorlopen, als je morgen kijkt is ie kaarsrecht. Hier ook omo-wit opnieuw. Hoofdpijn, pijnlijke borsten, kramp kramp en nog eens kramp, moe en heeeeeeeel erg prikkelbaar. Menstruatie is in aantocht.. Op naar ronde #6
Haha! Ik kan me voorstellen dat als je positief hebt getest, je graag nog een paar keer test! Prachtige streep! Hier 5 dpo, dus gelukkig nog veeeel te vroeg om te testen. Vanmorgen wel wakker met lichte menstruatieachtige krampen en ondanks dat ik al een week vakantie heb en super ontspannen ben, toch best wel moe.. Maar ja, is allemaal nog erg vroeg om iets over te zeggen. Heb er for some reason wel een goed gevoel over. Vanmiddag vliegen wij naar Sardinie! Dus zal wel iets minder actief zijn hier, maar ga lekker ontspannen. Als ik terug ben ga ik (hopelijk niet ongesteld) een testje doen! Jammer voor de dames die negatief testen Geen bloed is moed!
Wij waren ook lekker op vakantie 2 weken geleden in Montenegro. De zon en ontspanning heeft blijkbaar geholpen. Moet elke keer naar de test kijken. Ja de streepjes staan er echt
Moooie testen @Cinsam ! Fijne vakantie @Ikook , heerlijk naar de zon! Hopelijk bij terugkomst een positieve test! Hier eigenlijks helemaal geen klachten, zit rond 8dpo denk. Elke ronde echt kwaaltjes gevoeld, nu echt niets. Geen krampjes etc. Wel wat gevoelige borsten zoals altijd! Heb weinig hoop!