Hopelijk slaat het allemaal om!! Ik vind het knap dat jullie zo goed jullie lichaam kennen. Ik weet dus precies niets.. geen idee dus .. misschien wil mijn lichaam ook even rust ! Maar dan zitten we ongeveer in hetzelfde schuitje. Dan wachten we samen nog ruim een week af ! Hopelijk zonder bloed!
Ja dat dacht ik ook maar heb de testen van eerder deze week nog liggen en die zijn nog steeds bibberig Nou ontzettend balen voor jullie!! We gaan samen naar de volgende ronde.
Ik had vanmorgen ook bijna een test opengemaakt, maar ben direct gaan plassen aangezien het nog te vroeg is in mijn ogen. Nog een paar dagen geduld
Haha uit ervaring weet ik dat ik op 9 dpo negatief kan testsen. Ik heb beide keren met 11/12 dpo positief getest. Dus ga ik rond die tijd ook een testje wagen. Echt tot mijn nod kan ik ook niet wachten hoor! Die is 10 november
Hallo dames, alles weer ff bij gelezen Al wat mensen test drang zie ik, ik niet meer gelukkig. Ik wacht wel af wat me volgende week gebeurd wel of niet ongesteld. Ga mezelf niet gek maken met allemaal witte testen. Heb nog wel wat anders. Sinds gisteren last van druk in het hoofd en achter de ogen denk holtes dicht. Straks weer late dienst! En morgen ook als dat maar goed gaat. Vanochtend naar sex kreeg ik me toch krampen hield wel half uur aan. Jullie daar ook wel is last van? Deed gewoon pijn en pas naar de sex.
Ja ik heb dat e Ja dat heb ik ook een keer gehad. Maar dan heel heftig. Lag helemaal dubbel geklapt van de pijn. Duurde een uurtje. Toen zakte het. We stonden bijna op het punt om de Dokterspost te bellen Haha wat een verhaal zou dat zijn geweest. Daarna nooit meer gehad.
Oef...Gisteren hele lange dag gehad van werk en daarna paar drankjes gedaan om succes te vieren van de dag. Ik ben vanochtend wakker geworden met een beukende, bonkende koppijn en extreem misselijk. Ik had honger en heb toen een banaan gegeten maar een minuut of 10 erna ook overgegeven. Ik heb getest vanochtend, kon de misselijkheid niet goed plaatsen en was nieuwsgierig. Volgens mijn app zat ik op 10 DPO. Geen streep te bekennen. Daarna weer naar bed gegaan want heel moe. Ik vind het lastig om symptomen te duiden.. Ben erg moe (maar ook heel druk op het werk), voel ongesteldheidskrampjes (raar?), en de hele tijd toch wel heel blij ofzo, wat ik lang niet altijd heb. Maar voel me veel minder 'zwanger' dan de vorige ronde, toen had ik ppijnlijke, gezwollen borsten, extreme moodswings en de vreteritis om vervolgens gewoon hartstikke ongesteld te worden. Ik geloof dat wachten het devies zal zijn de komende week en dan zien we het wel. Oh. En ik raak even geen drankje meer aan. Stel dat het toch raak blijkt... Voor alle dames die al het geluk hebben gehad een keer een goede zwangerschap gehad te hebben: wanneer testte je positief? En wat waren je symptomen? Aan alle testers, veel succes en geluk! Maak er een fijn weekend van
Ben dus niet de enige. Ik heb het al is eerder gehad! En toen lag ik ook dubbel van de pijn. En vanochtend dus weer. Houd dan half uur tot een uurtje aan en dan kan ik weer uit bed opstaan. Heb al lang niet meer gehad. Weet je wat dat kan zijn?
Hoop dat jij je snel weer beter gaat voelen! Ik raak ook nooit meer zoveel drank aan wordt er ook altijd zo ziek van. Helaas is het mijn werk weekend en ben ik niet 100% fit... druk in het hoofd!
Ik Deze keer teste ik op cyclus dag 26 positief. Denk zelfs ook wel eerder met een licht streepje als ik getest zou hebben. Wat ik voel: heel opgewekt, niet vermoeider, veel trek/honger, vol/strak gevoel in mijn buik. Verder niks geen pijnlijke borsten, moe of wat anders. Wat ik had paar dagen voor testen is licht roze bij afvegen, toen 2 dagen bruin en krampen. Ik was mezelf aan het voorbereiden op mijn menstruatie. Succes x
Dat met mijn ogen heb ik ook! Ale toch met mijn rehteroog! Doe doet dingen die ik zelf niet wil precies... kan het moeilijk uitleggen.. precies dat die af en toe tijt fso heel gek
Awel, de keer dat ik zwanger was van mijn dochter had ik geen hoop... de inseminatie was bijna niet doorgegaan omdat er geen snelle zaadcellen (0%) waren en slecht 25 procent trage (normaal moet het samen min 50% zijn) We waren ook volop bezig met verbouwen, ik had nog net dat hele weekend zitten sleuren met stenen en emmers vol stenen, ... Ik kreeg normaal op DPO 12 mijn menstruatie, en plots DPO 13 droomde ik dat ik zwanger was en 's morgens dan toch maar test gedaan en ja hoor een (lichte!) streep. Ik had echt een mini streep en die avond bloed laten prikken en mijn HCG was ook echt nog niet zo hoog... maar kijk ik heb toch een gezonde dochter gekregen Bij mijn miskraam was ik opnieuw eind juni zwanger, weer einde schooljaar stress... geen symtomen enkel doodmoe... Positief getest op NOD maar weer een hele lichte streep (maar is dan ook miskraam geworden... al lijkt het één niets te maken te hebben met het andere...) Bij mij hielp het dus om er niet te veel mee bezig te zijn... Ik test daarom niet (meer) voor NOD...
Super mooie ingesteldheid! Maar wanneer was je nod na je mk als ik vragen mag? Ik heb 8okt. mk gehad en weet nu dus totaal niet wanneer mijn nod is.. ik voel ook nooit iets van ovulatie fso.. en daarvoor gebruik ik ook geen testen
Ik heb toen miskraam gehad maar is niet helemaal afgekomen... dus curretage op 1 augustus, ik geloof dat ik dan daarna eind augustus ongesteld geworden ben... Midden september moest ik naar de gyn en toen heeft hij opnieuw inwendige echo gedaan en zat ik terug tegen eisprong aan... maar ik heb PCOS daarom ben ik in behandeling bij een gyn, dus ik heb daar echt geen idee van wanneer toen mijn NOD was... (kans op natuurlijk zwanger worden is heel klein dus toen had ik geen hoop en was ik er niet mee bezig )
Dit is inderdaad een heel ander verhaal, amai!!! Ja ik heb sjrik dat het bij mij mss ook ni volledig zuiver is.. ik heb toen echt niet zo heel lang gebloed.. echt maar 3 dage enkel als ik ging plassen.. wel echt stolsels dat wel..