NOD-lijst 6 t/m 12 November 2017

Discussie in 'NOD forum' gestart door BlueEyedSoul88, 9 okt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ikook

Ikook Niet meer actief

6 November
    Vrouw1982, 35, 2e kindje, ronde zoveel
    Chanbee, 26 jaar, ronde 13
    Cinsam, 41 jaar, 2e kindje, ronde 15

7 November
    BlueEyedSoul88, 29 jaar, 1e kindje, ronde 5
    Lerena, 27 jaar, 2e kindje, ronde 1
    Manana 31 jaar, 2e kindje, ronde 5
    Monatoetje30, .. jaar, 1e kindje, ronde 2

8 November
    Haakmuts1988, 29 jaar, 2e kindje, ronde 2

9 November
    Ikook, 25 jaar, 1e kindje, ronde 3
    Love1987, 29 jaar, 3e kindje, ronde 1

10 November

11 November

12 November
    Cin1985, 32 jaar, 2e kindje, ronde 4 na mk

Datumloos:

Totaal: 9

Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)

WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan.

Je kunt dit kopiëren door op 'quote' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren

2. Monatoetje30

13 feb 2017
    23
    6
    3
    Mijn vriend had zich laten sterliseren. En dat terug draaien is inderdaad een hele heftige spannende onzekere ingreep met veel napijn en ellende.
    Maar vandaag mooie zwemmende zaadcellen gezien onder een microscoop. Wij zijn gezegend met een goed verlopen operatie. Dat is zeker niet altijd zo.

Ik heb een keurige cyclus. Soms 28 soms 30 dagen en voel mijn eisprong altijd. Dit is ook anders geweest. Heb door overgewicht 4 jaar geen cyclus gehad maar nu 50 kilo afgevallen op de natuurlijke manier en alles werkt weer.

Wonder boven wonder ben er zo dankbaar voor!

3. Monatoetje30

13 feb 2017
    23
    6
    3
    En mijn vriennd heeft dat destijds gedaan omdat zijn ex de pil in de prullenbak heeft gegooid. Hij heeft dat uit angst gedaan. Maar godzijdank voor mij laten terug draaien. Ben zo dankbaar.

4. Monatoetje30

13 feb 2017
    23
    6
    3
    En ik ben 30 jaar geworden in september. Da's nog een soort midlife puntje :p kan je mijn leeftijd erbij zetten. Hihi

5. Manana

Manana Fanatiek lid

3 mei 2017
    2.477
    1.420
    113
    Vrouw
    Dankje! Dat hoop ik ook. Stiekem heel erg zelfs!

@Monatoetje30 wat fijn dat het geslaagd is! Hopelijk is het snel raak voor jullie ;) ga je ovulatie testen gebruiken of tempen?

6. Monatoetje30

13 feb 2017
    23
    6
    3
    Nee ik ga gewoon genieten.
    Ik heb in mijn vorige relatie de hele mm om de horen gehad inclusief 5 zware icsi trajecten. Mijn ex kon helaas geen kindjes krijgen. Dit is niet waarom wij uit elkaar zijn even er bij gezegd hebbende :)

Dus nu wil ik gewoon eerst even heerlijk moeder natuur haar gang laten gaan. En ik voel en merk mijn eisprong. Ik voel hem gewoon springen en merk het aan mijn afscheiding en onmiddellijke zere borsten tot menstruatie. Dus dan is dat gelukkig hopelijk niet nodig. Ik begrijp dat sommigen dat doen hoor en heb dat zelf ook altijd gedaan. Maar daarom juist nu nog niet.

7. Monatoetje30

13 feb 2017
    23
    6
    3
    En jij natuurlijk een extra beetje geluk gewenst na je mk.. en ook ik hoop dat de regel mega vruchtbaar na mk mag gelden

8. Phoebe

Phoebe Fanatiek lid

15 dec 2016
    3.423
    1.209
    113
    Dankjewel! Ja bij mn dochter heb ik ook vrijwel alles alleen gedaan ( los van steun van familie ) en vind het echt heerlijk! Indd niet afhankelijk zijn van een ander en gewoon alles zelf doen. Het is soms ook echt wel lastig maar ik geniet er volop van!

Welkom! En dankjewel ja miskraam was een behoorlijke klap en eerst dacht ik ik wil niet meer maar de wens is toch echt te groot haha :p

Welkom! Vervelend van je miskraam :( echt erg hoe vaak het voorkomt! Hopelijk is je baarmoeder maandag schoon en kan je weer opnieuw er tegen aan en hopelijk gelijk je cyclus weer goed en snel een positieve test!

Welkom! Oh wat fijn dat je nu groen licht gekregen hebt! Hopen dat het snel raak mag zijn!!

Wat heftig dat je al zo'n hele traject gehad hebt! Hopen dat het nu allemaal gewoon snel mag lukken!

9. Manana

Manana Fanatiek lid

3 mei 2017
    2.477
    1.420
    113
    Vrouw
    In jouw situatie begrijp ik het wel hoor! Lekker genieten meid ;) jullie zijn ook maar net begonnen :)

10. Monatoetje30

13 feb 2017
    23
    6
    3
    Dat is zo. In ons hoofd al langer maar vandaag hebben we ze zelf zien zwemmen onder de microscoop zo bijzonder!! En de dokter zei nou is het aan jullie en ik zie het geboortekaartje wel verschijnen :)

En dat is zeer bijzonder want die operaties slagen echt niet altijd. Het was zo mega bijzonder om te zien zwemmen. 3.5 jaar zat er niets en maakt het lichaam van een man anti stoffen aan. Dus het was duimen draaien.... Maar goed tis klaar! Kan het niet geloven haha

Ikook vindt dit leuk.
  11. Monatoetje30

13 feb 2017
    23
    6
    3
    Operatie is 23 augustus gedaan trouwens. Dus nu 6 weken terug.

12. Ikook

Ikook Niet meer actief

Ah zo @Monatoetje30 Snapte m al niet helemaal, maar super fijn dat het gelukt is! Ik zal je leeftijd toevoegen!

13. Ikook

Ikook Niet meer actief

6 November
    Vrouw1982, 35, 2e kindje, ronde zoveel
    Chanbee, 26 jaar, ronde 13
    Cinsam, 41 jaar, 2e kindje, ronde 15

7 November
    BlueEyedSoul88, 29 jaar, 1e kindje, ronde 5
    Lerena, 27 jaar, 2e kindje, ronde 1
    Manana 31 jaar, 2e kindje, ronde 5
    Monatoetje30, 30 jaar, 1e kindje, ronde 2

8 November
    Haakmuts1988, 29 jaar, 2e kindje, ronde 2

9 November
    Ikook, 25 jaar, 1e kindje, ronde 3
    Love1987, 29 jaar, 3e kindje, ronde 1

10 November

11 November

12 November
    Cin1985, 32 jaar, 2e kindje, ronde 4 na mk

Datumloos:

Totaal: 11

Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)

WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan.

Je kunt dit kopiëren door op 'quote' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren

14. BlueEyedSoul88

BlueEyedSoul88 Fanatiek lid

1 sep 2017
    1.983
    1.995
    113
    Vrouw
    @ alle nieuwe dames: Welkom en heel veel succes!! :thumup: Op naar die mooie roze lijst!

Manana vindt dit leuk.
  15. BlueEyedSoul88

1 sep 2017
    1.983
    1.995
    113
    Vrouw
    Ik ben er hier inmiddels weer helemaal klaar voor, menstruatie is opgehouden.

Aankomende donderdag is volgens mijn app het begin van mijn vruchtbare dagen. Ik wil dan ook gaan beginnen met de ovulatietesten.

Ik hoor de laatste tijd verschillende meningen om mij heen over zwanger worden en wisseldiensten (dag-avond-nacht). Het schijnt dat dit verminderend werkt op de vruchtbaarheid. Iemand hier ervaring mee?

16. Love1987

Love1987 Niet meer actief

Nooit gehoord maar ik weet wel dat het de hormonen beinvloedt dus ik kan me voorstellen dat het je cyclus in de war kan schoppen..
    Welke app gebruiken jullie?

Trouwens ook welkom aan alle nieuwe leden! Hopen dat we niet meer door hoeven naar een volgend NODtopic :D

17. Manana

Manana Fanatiek lid

3 mei 2017
    2.477
    1.420
    113
    Vrouw
    @BlueEyedSoul88 ik ken iemand die juist door gebroken nachten zwanger geworden is. Maar verder heb ik er geen verstand van. Goed dat je ovutesten gebruikt. Weet je iig wanneer je je ei ongeveer kan verwachten.

@Love1987 ik gebruik de app 'mijn kalender'. Daar kan je ook je temp, gewicht en symptomen bij houden. Ik gebruik het al jaren

18. BlueEyedSoul88

1 sep 2017
    1.983
    1.995
    113
    Vrouw
    Ik gebruik FLO

19. Love1987

Love1987 Niet meer actief

Ik heb die ook geprobeerd inderdaad, vooral de symptomen zijn goed in te voeren idd, alleen had ik niet zoveel met die kleurtjes enzo :)
    Ik gebruik nu Clue, ziet er simpel uit en overzichtelijk, en je kan ook de uitslagen van je testen erin zetten!

20. Manana

Manana Fanatiek lid

3 mei 2017
    2.477
    1.420
    113
    Vrouw
    Oh haha ik stoor mij daar niet aan :p maar je kan de thema ook aanpassen naar een simpele lay out. Ik voer ook de uitslagen van mijn testen in. Handig als je je temp bijhoudt. Kan je in een grafiek zien wanneer je ovulatie is geweest :)

Deel Deze Pagina