[ Ik heb ook een witte, al is het licht hier niet super, dus ik ga zo nog even turen! Ik verbeeld me namelijk iets kleurigs te zien..
Hier ook wit... helaas. Morgen dan toch ongesteld worden denk ik. Ik hoop dat je een tuurtest krijgt en over een dag of twee een mooie positieve. Heb met vriendlief afgesproken dat we volgende ronde vanaf na de menstruatie om de dag gaan klussen. En toch ook maar ovulatietesten gebruiken. Ik hoop dat het dan wel lukt. Veel liefs!
Van zeg meiden die wit testen. Hoop toch dat jullie nog te vroeg waren met testen en jullie alsnog roze krijgen!
Nee krijg het niet in beeld, straks met licht ff kijken, ik heb nog nooit indroogstrepen gehad als ik niet zwanger was..
Dames help! Heb mezelf al op een andere nod lijst gezet, maar menstruatie blijft uit. Afgelopen maandag sliertje bruin bloed, zo begint mijn ongesteldheid altijd rond 9dpo. Gisteren bij afvegen af en toe roze, soms niks en een ienieminie bruin. Vanochtend weer helemaal niets. Normaal is het bruin en dag erna meteen bloed.. sorry voor de vieze praatjes op de vroege ochtend ! Iemand ervaring mee?
Oh wat spannend voor de testers vandaag! Balen dat er al wat wit voorbij komt Moest ff bijlezen en zie ook dat er gisteren een paar dames op roze zijn gegaan! Gefeliciteerd @Haakmuts1988 @juf1987 @Ciska85 (Ik hoop dat ik niemand vergeet! Of verkeerd tag )
Ach ja als morgen mijn temp weer is gezakt weet ik genoeg. Was anders ook wel tref geweest 2 keer achter elkaar. Percentages voor mijn leeftijd zijn ook niet zo heel fraai meer maar wat niet is kan nog komen.
Ik heb hier toevallig hetzelfde... het heeft gisteren alsnog niet echt doorgezet... héél irritant! Maar ik ga vooralsnog gewoon uit van een volgende ronde
Oeps, dit is duidelijk niet mijn eerste zwangerschap. Ik zou vanmorgen opnieuw testen, maar totaal vergeten omdat ik te druk bezig was met de baby. Ik wacht nog even met drinken en dan kijk ik of ik toch nog kan testen.
Hi dames, wat goed van de vele zwangerschappen!! Gefeliciteerd! Hopen op mooie zwangerschappen met mooie, gezonde kindjes ! Ik sluit me aan bij de spierwitte testers. Kon mezelf niet bedwingen en 2 dagen voor NOD getest. Nu is het wachten op het bekende maandelijkse feestje.
Ik had gisteren hetzelfde, beetje afscheiding met rood en roze slierten en nadien beetje bruin en vanmorgen niets meer. Normaal zetten ze vandaag door, dus nog even afwachten hier.