Hier precies hetzelfde! Ook nod zaterdag en soms roze afscheiding. Als ik morgen nog niet ongesteld ben ga ik wel weer testen .
Spannend! Hopelijk vind je vandaag afleiding op je werk. Ik zit een beetje in hetzelfde schuitje, maar had vrijdag m'n NOD. Gisteren een test besteld, die komt morgen binnen. Woensdagochtend testen als t dan nog nodig blijkt. Fingers crossed voor ons allebei!
@Feu @syl33 @Sbsa Wat een hoop geduld hebben jullie! Hoop voor jullie op een prachtige test. Ik ga morgen weer testen. Vanmorgen temperatuur in ieder geval mooi hoog, met temperaturen ga ik nu ook stoppen. Heerlijk om af en toe naar de test van gister te kijken
Nou zo heel geduldig ben ik niet hoor @Ikook maar ook geen test in huis dus dat helpt. Hou me maar even vast aan de gedachte 'geen bloed is goed' . Wil wel graag zekerheid: vrijdagavond met een gezelschap een diner met wijnarrangement en dan is het erg fijn als ik weet of ik mee kan doen of toch 'maatregelen' moet nemen .
Hier inmiddels ook 3 dagen over tijd. Blijf wit testen. Zal wel een gekke cyclus zijn deze keer ofzo.. met de missed abortion kwam ik er vorige keer pas echt laat achter dat het raak was. Misschien nu weer hetzelfde? Van mij mag de ongesteldheid wel komen als ie dan toch er aan hoort te komen. Ik houd niet van wachten..
Als t een negatieve uitslag is, snap ik dat je hem zo snel mogelijk wilt. Hopelijk snel duidelijkheid. Xx
Ik mag op rood! Temp zakt en 2 dagen roze afscheiding. Op naar een nieuwe (clomid) ronde. Waar kan ik meekletsen in het nieuwe topic?
Jammer @syl33 Hier heel gelukkig met de oploop! Bovenste van zondag (13dpo), onderste van vandaag (15dpo). Ga pogen nog een betere foto te maken. Ik weet niet of ik nog een keer ga testen, maar ben erg blij met de oploop!
@syl33 jammer. Veel succes komende maand. Duim voor je! Hier is de pakketdienst nog niet geweest met de tests. Wordt nu wel zenuwachtig. Heb wel wat klachtjes (duizelig net voor eetmoment, misselijk, betere reuk, steekjes baarmoeder) maar het kan 2 kanten op. Denk dat ik vanavond al ga checken. Hoop het zoooo..!!!
Dankje! Vind t knap dat je zolang kan wachten met testen! Ik heb standaard 2-3 testen in huis ☺️ Laat je weten wat de uitkomst is? Duimen draaien!!
Zojuist getest en witter dan wit. Heb dus gewoon een langere cyclus dit keer. Hopelijk komt de menstruatie snel. Ik vind deze fase niet tof zo..
Ik ga nu pas weer over een week testen. De afgelopen cyclici waren redelijk gelijk maar ik weet dat ik in t verleden een sporadische had van 42 dagen. Finger crossed dat dat nu niet zo is. En anders betekent dat nu dat ik 'nog maar' 7 dagen hoef te wachten . Geduld is een schone zaak