NOD lijst 7 maart t.e.m 13 maart 2019

Discussie in 'NOD forum' gestart door Fee89, 3 feb 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Krily

    Krily VIP lid

    20 jul 2017
    5.036
    3.776
    113
    Vrouw
    NOD-lijst 7 maart t&m 13 maart 2019

    7 maart (5)
    Kabouter32 - 32 jaar - 1e kindje - ronde 7
    Wens84 - 34 jaar - 2e kindje - ronde 8
    LaQueen - 27 jaar - 2e kindje - ronde 2
    Lalalaura - 30 jaar - 1e kindje uit mijn buik - ronde 10 (mmm, menopur/pregnyl/utro, 1e na bbz)
    Roetje08 - 26 jaar - 2e kindje - ronde 5 (2e na ma)
    Krily - 24 jaar - 1e kindje - ronde 18(1e na ma)


    8 maart (5)

    Babyaapje - 27 jaar - 1e kindje - 2e ronde
    Fee89 - 30 jaar - 3e kindje - ronde 4
    Alida1986 - 32 jaar - 2e kindje ronde 5
    Lavita - 26 jaar - 2e kindje - ronde 1
    Nooompje - 31 jaar - 1e kindje - ronde 26

    9 maart (1)

    Ready2LoveU, 28 jaar, 1e kindje, ronde 4

    10 maart (4)
    Luna86, 32 jaar, 3e kindje, ronde 16
    Mamabella12, 28 jaar, 2e kindje, ronde 1
    Rosie88, 30 jaar, 1e kindje, ronde 2


    11 maart (2)
    Dicky34, 36 jaar, 4e kindje, ronde 8 (Clomid 100)
    BlauwBloempje, 37 jaar, 1e kindje, ronde 8


    12 maart (0)

    13 maart (0)

    Onbekend (1)

    NonnieMa, 38 jaar, 2e kindje, ronde 9 (1e ronde na MA)

    Totaal (17)

    Wachtbankje (8)
    Zwanger (0)
    Ongesteld (0)
    MMM (3)
    Negatieve Test (0)
    Twijfel-/Tuurtest (0)

    WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
     
  2. Krily

    Krily VIP lid

    20 jul 2017
    5.036
    3.776
    113
    Vrouw
    Ik meld me ook weer. 7 maart wil ik pas testen, dan kan ik meteen stoppen met de utrogestan. :)
     
    LaQueen en Roetje08 vinden dit leuk.
  3. Lavita

    Lavita Bekend lid

    23 aug 2016
    909
    953
    93
    Volgens mij was de timing van de iui perfect. Gisteravond laat enorme ovupijn bij mijn linker eierstok. Vannacht was het weg en heb ook veel minder helder slijm.
     
    LaQueen, Roetje08 en Rosie88 vinden dit leuk.
  4. Rosie88

    Rosie88 Actief lid

    12 feb 2019
    204
    242
    43
    Vrouw
    Gewoon doen voor de zekerheid.. en anders is het voor de leuk geweest ;)
    Heb zelf na negatieve test zoiets van hadden we niet nog een keertje gemoeten... wil altijd graag het idee hebben dat we er iig alles aan gedaan hebben ;)
    En uiteraard gaan we niet uit van een negatieve test:thumup:
     
    LaQueen vindt dit leuk.
  5. Rosie88

    Rosie88 Actief lid

    12 feb 2019
    204
    242
    43
    Vrouw
    Fijn dat de timing perfect was! Nu duimen!!
     
    Lavita en LaQueen vinden dit leuk.
  6. Roetje08

    Roetje08 Niet meer actief

    Mijn ovutest is weer een stuk lichter, bmm is nog steeds open. Iemand die weet wanneer die weer toe gaat? Ik dacht 24u na de eisprong? Als E. het toelaat (hoge koorts), dan vanavond nog maar eens :D
     
  7. LaQueen

    LaQueen Fanatiek lid

    4 mei 2014
    4.208
    5.100
    113
    Vrouw
    D
    M
    Echt, ik haaaaaat het gewoon dat ik geen ovulatietesten heb gebruikt.:| Dit is echt mindfck.. het ene moment denk ik whaaaa nee straks heb ik nog geen ei gehad en het andere moment denk ik, ja maar... woensdag had ik echt veel buikpijn en was mijn BMmond zacht.. vanaf donderdag hard, maar de buikpijn komt elke dag met vlagen terug.o_O Ik HAAT dit, vooral omdat man nu zegt.... euhhhhh, ik zie het vanavond wel, maar ga maar uit van een nee, want we hebben eerst nog visite straks, we hebben op dit moment een dochter rondlopen en hij gaat dus vanavond weg. Niet echt een kans zeg maar.:( Morgen dus maar.... en dan hopen dat mijn ei van de week al geweest is en deze mindfck voor niets is.:rolleyes: Pffff laat het snel 2 weken verder zijn, zodat ik weet waar ik aan toe ben en dan weet ik ook of ik maar eens ovulatietesten moet gaan bestellen.:p Welke zijn goe, maar goedkoop?
     
    Ready2loveU vindt dit leuk.
  8. Roetje08

    Roetje08 Niet meer actief

    Zwanger&kids zijn de beste! Ik ben nogal een controlefreak, dus een ronde zonder ovutesten zijn echt niets voor mij. Niet weten wanneer je ei precies is geweest en dus nod ook niet weten is killing. Als ik weer had uitgegaan van een cyclus van 33 dagen deze ronde, dan had ik mijn ei gewoon gemist
     
    LaQueen en Dicky34 vinden dit leuk.
  9. Lalalaura

    Lalalaura Fanatiek lid

    3 jun 2016
    2.905
    2.098
    113
    Ik reageerde ook niet goed op clomid. Daarom ben ik in ronde 2 al overgezet op injecties. De clomid zet je eigen lijf aan het werk... En als dat tegensputtert kun je er nog zo veel clomid in stoppen....
    Anders nog, ik heb deze ronde zelfs ruim 2 weken menopur moeten spuiten met ophoging naar anderhalve injectie omdat mijn follikels maar niet wilden groeien... stom.. Maar het kan.
     
    Dicky34 vindt dit leuk.
  10. Rosie88

    Rosie88 Actief lid

    12 feb 2019
    204
    242
    43
    Vrouw
    Jaa die mindf*ck is vreselijk.. Vooral omdat je lijf er ook op reageert.. tenminste bij mij wel, als ik ergens veel aan denk dan ga ik ook dingen voelen en heb ik t idee dat ik gek wordt..
    Ovulatietesten zijn wel echt fijn.. die van cb zou ik niet aanbevelen.. veel te duur en zie hier zoveel andere ook prima testen voorbij komen. Ga vanaf volgende ronde ook maar overstappen denk ik
     
    LaQueen vindt dit leuk.
  11. Kabouter32

    Kabouter32 Actief lid

    28 jan 2019
    370
    267
    63
    Vrouw
    Ik gebruik die van Sensitest, zijn ook goed en goedkoop. Gewoon de normale dipsticks.
     
    LaQueen vindt dit leuk.
  12. Ready2loveU

    Ready2loveU Bekend lid

    28 jan 2019
    683
    1.219
    93
    Vrouw
    Ik ga ook op het wachtbankje.
    Gistermiddag om 12.30uur een knallende test en vanmiddag om 12.00uur weer helemaal negatief. Denk dus dat mn ei geweest is! Mn nod staat op 9 maart, dat het gauw zover mag zijn!:D

    NOD-lijst 7 maart t&m 13 maart 2019


    7 maart (5)
    Kabouter32 - 32 jaar - 1e kindje - ronde 7
    Wens84 - 34 jaar - 2e kindje - ronde 8
    LaQueen - 27 jaar - 2e kindje - ronde 2
    Lalalaura - 30 jaar - 1e kindje uit mijn buik - ronde 10 (mmm, menopur/pregnyl/utro, 1e na bbz)
    Roetje08 - 26 jaar - 2e kindje - ronde 5 (2e na ma)
    Krily - 24 jaar - 1e kindje - ronde 18(1e na ma)


    8 maart (5)

    Babyaapje - 27 jaar - 1e kindje - 2e ronde
    Fee89 - 30 jaar - 3e kindje - ronde 4
    Alida1986 - 32 jaar - 2e kindje ronde 5
    Lavita - 26 jaar - 2e kindje - ronde 1
    Nooompje - 31 jaar - 1e kindje - ronde 26

    9 maart (1)

    Ready2LoveU, 28 jaar, 1e kindje, ronde 4

    10 maart (4)
    Luna86, 32 jaar, 3e kindje, ronde 16
    Mamabella12, 28 jaar, 2e kindje, ronde 1
    Rosie88, 30 jaar, 1e kindje, ronde 2


    11 maart (2)
    Dicky34, 36 jaar, 4e kindje, ronde 8 (Clomid 100)
    BlauwBloempje, 37 jaar, 1e kindje, ronde 8


    12 maart (0)

    13 maart (0)

    Onbekend (1)

    NonnieMa, 38 jaar, 2e kindje, ronde 9 (1e ronde na MA)

    Totaal (17)

    Wachtbankje (9)
    Zwanger (0)
    Ongesteld (0)
    MMM (3)
    Negatieve Test (0)
    Twijfel-/Tuurtest (0)

    WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
     
    LaQueen en Dicky34 vinden dit leuk.
  13. Dicky34

    Dicky34 Fanatiek lid

    14 mrt 2017
    3.251
    2.452
    113
    Vrouw
    Kok
    @LaQueen oooooo dat ken ik! Aaaaargh! Dat had ik vorige ronde... Nu met de ovus weet ik wel waar ik aan toe ben. Pffff die onzekerheid is killing!!! Dikke knuf wijfie ❤
    Ik heb nu die z&k, die vind ik toch wel heel fijn. Duurt alleen lang voor ze doorgelopen zijn, maar dat drukt de 'pret' niet. Stuk goedkoper dan die Action dingen en je hoeft je geen zorgen te maken of iemand je in de winkel ziet met die dingen :p ;)
     
    LaQueen vindt dit leuk.
  14. Dicky34

    Dicky34 Fanatiek lid

    14 mrt 2017
    3.251
    2.452
    113
    Vrouw
    Kok
    @Ready2loveU Jeeeeee! Nog een op het wachtbankje! Heb je wel een kussentje bij je? Dat zit lekkerder! ;) :p

    Ik was eerst bang buiten dit groepje te vallen, maar omdat mn lf 11 is, is mn ei op 1 maart nog op tijd om hier te kunnen blijven hangen. Al hoop ik natuurlijk dat hij wèl eerder is! :p
    Kun je trouwens om een Pregnylinjectie vragen bij de gyn? Als een follikel groot genoeg is? Of is dit totaal idioot?
     
    Ready2loveU en LaQueen vinden dit leuk.
  15. Roetje08

    Roetje08 Niet meer actief

    Dat ze traag kleuren is niet erg aangezien je ze pas hoort af te lezen na 10 minuten :) maar je hebt er wel altijd duidelijkheid mee vind ik. Alleen jammer dat de verzendkosten naar Be zo hoog zijn, maar voor volgende ronde ga ik ook weer over op z&k (al hoop ik dat het niet nodig is natuurlijk)
     
    Dicky34 en LaQueen vinden dit leuk.
  16. LaQueen

    LaQueen Fanatiek lid

    4 mei 2014
    4.208
    5.100
    113
    Vrouw
    D
    M
    Als je er wel buiten valt kan je gewoon blijven hoor. :D
     
    Dicky34 vindt dit leuk.
  17. LaQueen

    LaQueen Fanatiek lid

    4 mei 2014
    4.208
    5.100
    113
    Vrouw
    D
    M
    Bedankt voor jullie advies dames!
     
    Dicky34 vindt dit leuk.
  18. Lalalaura

    Lalalaura Fanatiek lid

    3 jun 2016
    2.905
    2.098
    113
    In het ziekenhuis waar ik loop gebruiken ze pregnyl om de iui te timen. Pregnyl als je “gewoon” sex hebt en geen andere medische problemen is niet echt zinvol en gebruikelijk. Als je ei groeit, al dan niet met hormonen krijg je meestal vanzelf een eisprong....

    Daarnaast is het ook niet helemaal zonder negatieve gevolgen. Pregnyl is bijna puur hcg. Je voelt je dus gewoon vaak echt zwanger, terwijl je dat helemaal niet bent. Het versterkt de mindfuck.
    Ik vind het samen met de symptomen door de utrogestan een van de zwaarste dingen. Je kunt na pregnyl niet meer op je lijf vertrouwen, want alles dat je voelt kan ook nep zijn.
     
    Dicky34 vindt dit leuk.
  19. Ready2loveU

    Ready2loveU Bekend lid

    28 jan 2019
    683
    1.219
    93
    Vrouw
    Hahha een kussentje heb ik niet, tenminste niet eentje die het 14 dagen volhoudt met mijn rusteloze, opgewonden en gespannen zijn hahhha
     
    Dicky34 vindt dit leuk.
  20. Ready2loveU

    Ready2loveU Bekend lid

    28 jan 2019
    683
    1.219
    93
    Vrouw
    Ik gebruik ook zwanger en kids, de gewone. Vind ze nu al zoooo fijn!!
    De eerste keer dat ik ovutesten gebruikte gebruikte ik 2Bsure maar had toen 4 dagen een positieve ovutest wat super verwarrend is. Nu dus de gewone van zwanger&kids en heb echt heel duidelijk 1 dag verhoogd, de dag erna de piek en de dag daarna weer negatief! Duidelijk dus!
    Succes en een knuffel met het wachten want man o man dat valt echt niet mee he:confused:
     
    Rosie88, Dicky34 en LaQueen vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina