NOD lijst 7 maart t.e.m 13 maart 2019

Discussie in 'NOD forum' gestart door Fee89, 3 feb 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lalaatje90

Lalaatje90 VIP lid

15 jan 2014
    5.777
    2.874
    113
    Friesland
    Ik wacht 11 maart ook even af, anders ga ik ook van de lijst af :(

2. Mamabella12

Mamabella12 Bekend lid

22 okt 2017
    789
    790
    93
    Nou hier weer geen smiley vanmorgen. Ik snap er niks van. Zit inmiddels al op cd 19! Ga dadelijk nog een dipstick doen want heb nog maar 1 clearblue en die wil ik bewaren voor morgen. Als ik morgen geen positieve test heb val ik ook niet meer in dit groepje.. :cry:.

3. Dicky34

Dicky34 Fanatiek lid

14 mrt 2017
    3.251
    2.452
    113
    Vrouw
    Kok
    Hè balen :( :(

4. Roetje08

Roetje08 Niet meer actief

@Dicky34 hopelijk volgende ronde wel een eisprong! Ik heb orgametril genomen, maar heeft dezelfde werking als duphaston. 10dagen een pilletje en de derde dag na het stoppen kwamen mijn "maandstonden" door. Hiermee werd mijn cyclus wel helemaal gereset en terug een eisprong, veel succes

Dicky34 vindt dit leuk.
  5. Dicky34

Dicky34 Fanatiek lid

14 mrt 2017
    3.251
    2.452
    113
    Vrouw
    Kok
    Dankjewel! Ik hoop het ook! Zou wel raar zijn... Net zitten kijken, dat zou betekenen dat ik (misschien, uitgaande van ei op cd18-cd20 en ongi 4 dagen na kuur) een ei heb exact een jaar nadat ik begon met zwanger worden...

6. LaQueen

LaQueen Fanatiek lid

4 mei 2014
    4.329
    5.185
    113
    Vrouw
    D
    M
    Ik denk dat dus ook.. maar, WAT moet je dan nu precies voelen waardoor je het verschil weet? Ik voel het verschil denk ik wel tussen hard/zacht... maar ik ben zo'n uitzondering op de regel dat het volgens mij bij mij niet uitmaakt of hij hoog/laag is.

Klinkt misschien stom, maar vandaag (ik denk 5 DPO) voel ik opeens allemaal steekjes en toen kwam er opeens een leek wel vruchtbare sliert uit mij zetten... dus ik voor de zekerheid toch maar checken.. maar BM voelt wel 'droger' dan vruchtbare periode en hard... dus dan wa het neem ik aan nog sperma van zaterdagavond.... ergens voelt het dus zoooo akward om dit zo te vragen, maar ja.... ik hoop dus dat iemand dit even kan bevestigen, voor ik weer onnodig onzeker over de situatie word.:roflmao:

testdrang
    Misschien kunnen we met z'n allen de deal sluiten dat we gewoon niet vóór 12 DPO mogen testen ofzo, haha. Ik denk dat ik 6 maart mijn NOD heb en tot nu toe ben ik ook van plan om dan pas te testen. :)

Nee, wat stommmm! Ik baal dus nu wel een beetje met je mee. Wel gezellig dat je toch gewoon hier blijft meekletsen.

Jij kan net als Dicky34 gewoon mee blijven praten als je dat wilt hoor!

Ook voor jou, je mag gewoon blijven! Maar begrijp wel dat jullie allemaal balen dames. :(

Dicky34 vindt dit leuk.
  7. Rosie88

Rosie88 Actief lid

12 feb 2019
    204
    242
    43
    Vrouw
    Dat wordt dan echt een geluksei! :)

Dicky34 en LaQueen vinden dit leuk.
  8. Roetje08

Je moet het gaatje van je bmm vinden. Ben je vaginaal bevallen van je dochter? Dan is hij altijd wel een beetje open, tijdens eisprong wagenwijd (dan kun je je vinger er als het ware echt insteken, bijna heel je vingertop), na eisprong is het echt zo dicht dat het gaatje bijna weg is. Op hoog en laag let ik nooit. Je kan het vergelijken met een donut..

Dicky34 en LaQueen vinden dit leuk.
  9. Rosie88

Rosie88 Actief lid

12 feb 2019
    204
    242
    43
    Vrouw
    Misschien een hele domme vraag, maar is het mogelijk om geen eisprong te krijgen ookal heb je al een jaar cyclussen tussen de 24 en 28 dagen?
    Vandaag weer negatieve ovulatietest.. met de paarse cb zou dit de 7e (waarschijnlijk) knipperende smiley zijn geweest... is het mogelijk een cyclus te hebben zonder ei? Dit is CD 14.. of zou ik gewoon een kortere lf hebben??
    Dacht dat ovutesten meer zekerheid gaven, maar ze roepen nu alleen maar meer vragen en onzekerheid op.o_O:confused:

10. Mamabella12

Mamabella12 Bekend lid

22 okt 2017
    789
    790
    93
    Pfff i feel you o_O. Maar bij een korte cyclus lijkt het me dat je wel een eisprong hebt, test je 2x per dag? Misschien heb je nu ineens een wat langere cyclus net zoals ik blijkbaar..

Rosie88 vindt dit leuk.
  11. Rosie88

Rosie88 Actief lid

12 feb 2019
    204
    242
    43
    Vrouw
    Door de schaarste in testen, test ik 1x per dag.. Volgende ronde echt over op andere goedkopere testen zodat ik vaker kan testen. Misschien heb ik het wel gemist.
    Of idd ineens een langere cyclus..o_O
    ik mis hier de smiley met spiraaloogjes, want zo voel ik mij op dit moment :roflmao:

Had jij trouwens wel in beeld hoe lang je lf is?

Mamabella12 vindt dit leuk.
  12. Lalaatje90

Lalaatje90 VIP lid

15 jan 2014
    5.777
    2.874
    113
    Friesland
    M’n ovutest was vanavond nog lichter geworden, bijna wit.

Moet ik gewoon 2x per dag door blijven testen, of gewoon 1x omdat ie zo licht is?

13. Roetje08

1x per dag is voldoende, zou zeker tot cd22 doortesten gezien je handtekening

Lalaatje90 vindt dit leuk.
  14. Mamabella12

Mamabella12 Bekend lid

22 okt 2017
    789
    790
    93
    Pff ja met die clearblue wil ik ook niet 2x per dag testen, maar nu ben ik ook bang dat ik 'm mis/heb gemist o_O. Mijn lf is normaal gesproken 14 dagen alhoewel hij 1x 12 dagen is geweest. Ga deze keer weer uit van 14. Maar eerst maar eens m'n ei vinden.. :o:

Rosie88 vindt dit leuk.
  15. Lalalaura

Lalalaura Fanatiek lid

3 jun 2016
    2.905
    2.098
    113
    Hahaha over die testdrang.... Eigenlijk klopt dit groepje niet voor mij en moet ik er 1 naar voren.... Maar.... Mijn vrouw wil pas testen op 7 maart, op aanraden van de doktoren. En ik luister braaf..... (denk ik hahahaha). Daarom me hier bij geschreven. Anders zit ik achteraan in de vorige en word ik helemaal neurotisch van al die testers..... Normaal moeten we bloedprikken in het ziekenhuis ivm de mmm, maar nu zijn we op vakantie naar Texel. De artsen raadden aan om dus pas die 7e een test te doen om gedoe en vage streepjes te voorkomen. Maar... Dat is al 2 dagen na NOD. Dat ga ik ZO niet volhouden... hahhaha
    Nu zit ik dus al op 6 dpo

16. NonnieMa

NonnieMa Actief lid

23 jun 2015
    363
    296
    63
    Hier nog geen ei gevonden, maar ik weet ook niet wanneer ik hem kan verwachten na de MA. Normaal altijd een cyclus tussen de 26 en 29 dagen gehad, met altijd een LF van 12 dagen. Ondertussen hebben ik en mijn zoontje ook nog griep, dus maar goed dat er nog geen ei is, want vriendlief wil nu even uit mijn buurt blijven.

Dicky34 vindt dit leuk.
  17. Lalalaura

Lalalaura Fanatiek lid

3 jun 2016
    2.905
    2.098
    113
    Beterschap!!

18. Roetje08

@Mamabella12 heb al verschillende keren hier gelezen dat de clearblue's met de paarse dop niet zo goed zijn (lang een knipperende smiley..). Wat veel aangeraden wordt, is testen met goedkope dipsticks en dan als je denkt dat hij positief is, een roze van clearblue ernaast doen.

@Lalalaura hier ook eigenlijk een lijst vroeger, maar heb een kortere lf. dus qua dpo val ik hier wel in :) Heb ook geen zin in al die testers terwijl ik nu nog maar 3dpo ben. Succes met het volhouden :thumup:

@NonnieMa veel beterschap, en hopelijk raakt je cyclus weer snel op de rit!

@LaQueen maar 12dpo is al mijn nod :( aan de ene kant wil ik geen 12€ neerleggen voor een predictor, maar aan de andere kant wil ik niet met action testen op 9dpo.. twijfel twijfel :p

LaQueen, Dicky34 en Mamabella12 vinden dit leuk.
  19. Mamabella12

Mamabella12 Bekend lid

22 okt 2017
    789
    790
    93
    Klopt, ik gebruik daarom ook de roze clearblue ;) die zijn gewoon duidelijk. Denk dus ook dat ik m'n ei gewoon echt nog niet heb gehad. Alleen als hij morgen niet positief is heb ik er geen meer.. Nouja mocht het deze ronde niet lukken ga ik denk ik ook wel dipsticks gebruiken. Maar hopelijk is dat niet nodig :).

Dicky34 vindt dit leuk.
  20. Roetje08

Oh, hebben die ook een knipperende smiley? Dacht dat dat alleen bij de paarse was, my bad :rolleyes::D

Mamabella12 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina