NOD-lijst 7 maart t&m 13 maart 2019 7 maart (6) Kabouter32 - 32 jaar - 1e kindje - ronde 7 Wens84 - 34 jaar - 2e kindje - ronde 8 LaQueen - 27 jaar - 2e kindje - ronde 2 Lalalaura - 30 jaar - 1e kindje uit mijn buik - ronde 10 (mmm, menopur/pregnyl/utro, 1e na bbz) Roetje08 - 26 jaar - 2e kindje - ronde 5 (2e na ma) Krily - 24 jaar - 1e kindje - ronde 18(1e na ma) 8 maart (6) Babyaapje - 27 jaar - 1e kindje - 2e ronde Fee89 - 30 jaar - 3e kindje - ronde 4 Alida1986 - 32 jaar - 2e kindje ronde 5 Lavita - 26 jaar - 2e kindje - ronde 1 Nooompje - 31 jaar - 1e kindje - ronde 26 Chuppie-38 jaar-4de kindje-ronde 2 9 maart (1) Ready2LoveU, 28 jaar, 1e kindje, ronde 4 10 maart (3) Luna86, 32 jaar, 3e kindje ronde 16 Rosie88, 30 jaar, 1e kindje, ronde 2 11 maart (2) BlauwBloempje, 37 jaar, 1e kindje, ronde 8 Ebrum, 28 jaar, 2e kindje, ronde 9 12 maart (1) Myka27, 34 jaar, 3e*kindje, ronde 4 Mamabella12, 28 jaar, 2e kindje, ronde 1 13 maart (1) Lalaatje90, 29 jaar, 2e kindje, ronde 9 Onbekend (1) NonnieMa, 38 jaar, 2e kindje, ronde 9 (1e ronde na MA) Totaal (21) Wachtbankje (13) Zwanger (0) Ongesteld (0) MMM (0) Negatieve Test (1) Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
Voor de zekerheid heb ik mezelf even op 13 maart gezet aangezien de test afgelopen zondag positief was. Volgens de regels zou m’n ei dan vandaag moeten springen en morgen 1 dpo. Maar stiekem hoop ik de 11e te testen hihi
Zo, ik ben weer bijgelezen. Zo hectisch geweest de laatste tijd! Maar wat goed al, zo veel mensen op het wachtbankje! Maar... vandaag een smiley op de ovu test. Ein.de.lijk. Nu aan de slag!
Bijna iedereen op het wachtbankje nu! Morgen over een week mijn NOD. Ik ben nu nog vrij rustig en heb nog geen testdrang, hopelijk blijft dat zo.
Hihi bijna (al heb ik me op het lijstje er al opgezet ) Ik verwacht dat mijn ei morgen springt, en hopelijk dan zo laat mogelijk Want zondagavond was hier de laatste keer, en morgenavond wordt onze volgende kans pas weer
Oeh, dan wordt t wel spannend hè? Die van mij heeft nachtdienst, dus wordt hier ook niks. Hopelijk is m’n ei gesprongen en is ie bevrucht
Ja zeker spannend Helaas zijn we geen robots die we zo even kunnen afstellen. Heb veel van je gelezen, wat een onzekerheid. Ik hoop met je mee dat je eisprong geweest is. Zag dat je bent gaan tempen. Kom je er wat uit? Ik ben ook weer begonnen en hierdoor wist ik wel dat mijn eisprong nog niet geweest was
Bij mij zijn ze ook op komt precies goed uit! Blij dat ik niet de enige ben met een late NOD, kunnen we samen in spanning afwachten. Ga je pas testen op je NOD?
NOD-lijst 7 maart t&m 13 maart 2019 7 maart (6) Kabouter32 - 32 jaar - 1e kindje - ronde 7 Wens84 - 34 jaar - 2e kindje - ronde 8 LaQueen - 27 jaar - 2e kindje - ronde 2 Lalalaura - 30 jaar - 1e kindje uit mijn buik - ronde 10 (mmm, menopur/pregnyl/utro, 1e na bbz) Roetje08 - 26 jaar - 2e kindje - ronde 5 (2e na ma) Krily - 24 jaar - 1e kindje - ronde 18(1e na ma) 8 maart (6) Babyaapje - 27 jaar - 1e kindje - 2e ronde Fee89 - 30 jaar - 3e kindje - ronde 4 Alida1986 - 32 jaar - 2e kindje ronde 5 Lavita - 26 jaar - 2e kindje - ronde 1 Nooompje - 31 jaar - 1e kindje - ronde 26 Chuppie-38 jaar-4de kindje-ronde 2 9 maart (1) Ready2LoveU, 28 jaar, 1e kindje, ronde 4 10 maart (3) Luna86, 32 jaar, 3e kindje ronde 16 11 maart (2) BlauwBloempje, 37 jaar, 1e kindje, ronde 8 Ebrum, 28 jaar, 2e kindje, ronde 9 12 maart (1) Myka27, 34 jaar, 3e*kindje, ronde 4 Mamabella12, 28 jaar, 2e kindje, ronde 1 Rosie88, 30 jaar, 1e kindje, ronde 2 13 maart (1) Lalaatje90, 29 jaar, 2e kindje, ronde 9 Onbekend (1) NonnieMa, 38 jaar, 2e kindje, ronde 9 (1e ronde na MA) Totaal (21) Wachtbankje (13) Zwanger (0) Ongesteld (0) MMM (0) Negatieve Test (1) Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
Ik had me zo voorgenomen om niet eerder de testen dan een dag voor mijn nod. Maar nu zie ik dat ik twee zwangerschapstesten heb liggen waarmee ik al 6 dagen voor de verwachte menstruatie kan testen. Hou ik het met die wetenschap uit tot 7 maart...
Ohlaa, hier nooit zwangerschapstesten in huis, ik ken mezelf veel succes met de verleiding laat je vriend/man de testen verstoppen
Die vroege testen blijken niet zo betrouwbaar heb ik begrepen. Wil je meer zekerheid dan is testen na je nod betrouwbaarder❤
Oh dat is wel tricky om ze in huis te hebben. Benieuwd of je het vol gaat houden, en anders zoals hierboven gezegd. Laat je partner ze verstoppen
Bluhhhhh, hebben er meer dames last van hooikoorts? Ik gebruik al de prevaline neusspray 2-in-1, want dat schijnt te mogen bij een zwangerschap(swens). Over de prevaline tabletjes lees ik verschillende dingen, maar het komt er een beetje op neer dat als het echt niet anders kan, het niet te lang mag. Dus mijn voornemen was om het niet te gebruiken, maar ik heb er vandaag toch maar 1 gepakt. Ik kan niet meer... Rode tranende ogen, overdag constant loopneus en ‘s nachts juist alles dicht, een jeukende gehemelte en oren.. ik heb ongeveer het hele pakket. En om het nog interessanter te maken, wij wonen dus tijdelijk op een flatje tot ons huis af is. Kijk ik net uit het raam, staan om de flat al die Els hazelaar dingen waardoor de hooikoorts juist nu ontstaat. P.s. vandaag als het goed is 7 DPO, nog een weekje tot NOD.
Tempen is nieuw voor, dus nee, kom er nog niet uit hihi, maar ik zie wel dat op de dag dat ik eipijn had, m’n temp heel laag was en nu al drie dagen achter elkaar dezelfde temp die hoger ligt. Maar goed, FF zegt niet dat m’n ei is geweest, want die zal wel denken dat ik nog maar op dag 10 zit en je dan geen ei kunt hebben ofzo
Dat is echt balen.. de hooikoorts is idd heel vroeg dit jaar. Sterkte! Ik heb geen idee hoe het zit met de medicatie. Woehoee nog maar een weekje spannend!