Nog maar zes keer slapen tot testdag Vandaag de verblijfplaats van onze vakantie geboekt, dus alweer iets om naar uit te kijken
Ik heb ook hooikoorts maar begint pas vaak in mei. Ik gebruik nu een paar jaar honing uit de beurt. En het is wel minder geworden. Eigenlijk geen medicatie nodig. Maar de honing van dit jaar helpt dan eigenlijk pas volgend jaar.
Nee ik denk de zondag ervoor (10 maart). De vorige keer testte ik 1 dag voor NOD positief, dus als het positief is zal het 2 dagen eerder ook wel te zien zijn. Jij?
Ik denk ook niet dat ik het vol ga houden tot de 12e dus zat ook te denken aan de 10e. Alleen heb ik dat weekend vroege dienst en denk niet dat vriendlief er blij van wordt om even zn bed uit te komen om 6.00 uur omdat ik zo ongeduldig ben dus dan wordt het denk ik toch maandagochtend.. en anders heeftie gewoon pech en ga ik hem gewoon wakker maken bij goed nieuws
ik was in de action voor wat anders en ja hoor, gooide 2 pakken gewone en 2 pakken early testen in het wagentje
Kan best zijn dat ff dit niet aangeeft omdat er nog niet genoeg waarden instaan om een eisprong te achterhalen. Mag ik met je meekijken?
Je kan er niet veel aan toevoegen dan door te blijven tempen. Je moet eerst weten wat je basaal is (temp voor je eisprong) dan pas kan je met zekerheid zeggen dat je een eisprong hebt gehad met een hogere temp. Omdat je temp voor vermoedelijke eisprong erg schommelt en verder nog geen temperaturen hebt ingevuld zal ff nu nog niet zeker een eisprong kunnen vaststellen
vandaag 5dpo trouwens wat steken in mijn (.) (.) hoe houde jullie t vol op het wachtbankje? hier totaal geen testdrang, benieuwd wat het binnen een paar dagen is
Je basaal is niet je laagst gemeten temp. Basaal is het gemiddelde van je tempen voor ei. Jouw basaal zou maar zo 36.7 kunnen zijn of 36.8. Feit is dat dit je eerste ronde tempen is en je je basaal nog niet kan weten. Blijft dus doortempen om te kijken wat er gebeurd. Ik blijf er bij dat je nog geen ei hebt gehad (eigenwijs ben ik hè).
Haha nee hoor ik dacht dat je basaal het laagst was, maar het gemiddelde dus. Ik ben echt blij met de hulp die ik krijg met tempen
Mijn temp is ook wel eens 36,4 Maar dit is niet mijn basaal Ik heb heel lang getempt toen ik zwanger wilde worden van mijn dochter. Basaal is de gemiddelde temp voor je ei. Bij mij ligt die op 36,6
@LaQueen getver! geen idee hoe dat is, maar lijkt me echt kloten! @Lalaatje90 wat Myka zegt Al bijna-testers! Spannend! Hier een heel dubbel gevoel hoor. Mn onderbuik voelt alsof mn ei eraan komt/net geweest is. Dit komt natuurlijk door de Duphaston, maar na een jaar zelf mn ongi afgewacht te hebben, voelt dit wel vreemd! Nu derde pilletje in mn mik zitten, nog 7 te gaan... Nieuwe NOD wordt misschien 10 april als het allemaal goed loopt.
Wat jammer dat de clomid toch nog niet zijn werk doet. Hopelijk lukt het wel met de 150 wel. Ben niet bekend met duphaston, enkel met primolut. Volgens mij werkt dat wel hetzelfde. Dan snap ik dat je onzeker bent, want ik had met de primolut ook van alles wat ik voelde
Hier is mijn eitje nog voelbaar aanwezig. En ook mijn test was nog positief. Dus tot nu toe luistert hij naar me om te wachten met springen Mijn mannetje al aan het warmdraaien voor vanavond, dus dat moet haast wel goed gaan komen. En is de timing perfect