Door progesteron loopt je test niet op voor zover ik weet. Ik zou gewoon voor zekerheid doortesten als je toch genoeg hebt Het zou kunnen dat ook de duphaston zijn werk niet helemaal doet en er toch een eisprong komt. Maar dat drukkende gevoel herken ik wel van toen ik de primolut slikte.
Oooh meisjes toch Deze ronde kan ik op mijn buik schrijven ben ik bang We zijn iets te enthousiast geweest met ons voorspel Aan het echte werk zijn we niet eens meer toegekomen Beetje balen, maar het was erg prettig. Op naar de volgende ronde dan maar
@myka27 is wel een idee idd om door te testen. Net als Clomid is dit ook weer wat nieuws voor me, dus geen idee wat normaal is. Thanks voor je tips! @Alida1986 ik zit in mn onesie, vandaar . Dit is een andere achtergrond.
Mijne is een fluffy roze met hartjes en schapenoortjes . Echt het tegenovergestelde van wat ik overdag draag . Maar het is zó heerlijk als alles lekker vrij kan hangen na een lange dag
Gisteren was hij al positief, dus denk dat uiterlijk komende nacht mijn sprongetje zal zijn. Dan is morgen geen optie ook niet voor manlief Tis even balen, maar ga er niet mee zitten. Ik heb geen haast We hebben ons voorgenomen er alle tijd voor te nemen.
@Dicky34 ik had plots hele donkere testen toen ik aan de kuur begon. Ik had toen wat opgezocht erover en als je ei op springen staat, dan kan die kuur het laatste duwtje geven. Het is ook geen anticonceptiemiddel. Mijn testen waren wel veel donkerder dan de jouwe, maar toch geen eisprong gehad. Zou het gewoon zo laten, de gynaecoloog heeft niet voor niets zon kuur gegeven. Deze ronde is echt verloren helaas
Nu 6dpo, witte afscheiding en een geurtje down under, is dit een schimmelinfectie? Verder geen pijn of jeuk ofzo.. (sorry voor de tmi)
Goedenavond Hier alles ok Vannacht waarschijnlijk de eisprong geweest en dan morgen 1dpo.. Zoals ik gisteren al schreef gisteravond geen voorraadje aangelegd en vandaag geen kans toe. Mijn kleine beetje hoop zit hem in zondagavond