Gaat prima. Hele middag tot nu toe een vervelend zeurend gevoel rechterkant baarmoeder/eierstok en straalt uit naar m’n bovenbeen. Heb het wel eens vaker gehad, maar dit is zo vervelend...
Heb je al wat meer een duidelijker kaartje? Of nog steeds onzeker? En ben je doorgegaan met testen? Dat gevoel is idd zwaar vervelend
Ben zooooo benieuwd of dit echt je eisprong is geweest. Wanneer dacht je je posi test te hebben? Deze zou je nog kunnen toevoegen in FF
hier geen echte kwalen 6dpo gisteren hier en daar een steek in mijn borsten. vandaag hier en daar trekje in mn bm. niks opvallends of dat me aan zs doet denken eigenlijk. we zien wel
Vandaag is de pregnyl uit mijn lijf....Morgenochtend 10 dpo. Ben sterk genoeg geweest nog geen nieuwe test te kopen.,. (heb er nog 3 liggen, maar die gaan op vakantie mee voor t echte testmoment)
Aah thxxx Ja probeer de positieve vibe te houden. Ik heb de ervaring dat het met de zwangerschap van mijn dochter dat het 2,5jaar duurde voor ik positief mocht testen. Daarom nu, alles wat eerder is is goed
Misselijkheid word erger. Nu na elke maaltijd. Maar heb steeds weer trek. Gisteravond wat maagzuur. Het kwam er bijna uit. Nog nooit last van gehad. Had ook vet gegeten. Zat in de mac donalds maar wou er zo snel mogelijk weer weg. Wou bijna roepen, hou eens jullie mond