Hai! Hier is gisteren net een ei gelegd, dus we hebben het weer gezellig gehad nu maar weer op het wachtbankje en nog daaaaagen geduld
Het begint hier al.. vanochtend stond ik in het Kruidvat, en heb een minuut naar de predictor gestaard, uiteindelijk wel kunnen weglopen zonder hem te kopen, maar vraag me af hoe ik in hemelsnaam zondag door moet komen.. zaterdag heb ik volgepland, maar zondag is nog leeg wil echt pas dinsdag ten vroegste testen, maar dat duiveltje op m'n schouder werkt niet mee
6 dpo vandaag. Heb nog steeds last van gevoelige borsten en misselijkheid die met vlagen komt. Had vanavond opeens een bloedneus. Heb ik echt nooit.
Kan eigenlijk ook, niet bij stilgestaan dat mijn vriend al om 17u thuis is ipv 22u30 zoals maandag en donderdag. Maar dan ga ik echt wel heel veel hoop hebben als ik niet ongesteld ben..
@shawii op pagina 23 staat een lijst. De onderste (laatste lijst op de pagina) kan je gebruiken. Gebruiksaanwijzing staat eronder. Je kan jezelf op onbekend zetten en op het wachtbankje (paars)
Vannacht veel moeten opstaan voor E. En plots voelde ik iets raars net achter m'n schaambot, precies dezelfde pijn als pijn in je milt bij een te grote inspanning, dat duurde zo'n half uur en straalde ook eventjes uit naar m'n hele buik . Moest ik niet wakker geweest zijn, had ik er zo door geslapen.
Hoi dames, ben de laatste dagen wat minder actief aanwezig geweest. Lees wel elke 2-3 dagen alle berichten bij, maar verder lukt het me verrassend goed om er wat minder mee bezig te zijn. Hier gaat alles goed verder, momenteel wat weinig energie en vanochtend wakker geworden met hoofdpijn (maar dat is niks nieuws) en verder heb ik nergens last van. Vorige cyclus lichte krampen tussen ovulatie en menstruatie en allerlei andere milde klachten, nu helemaal niks. Of het goed of een slecht teken is, geen idee, maar het wordt vanzelf 7 maart
Pff... dat zeurende gevoel naar m'n rechterbeen is er nog steeds. Gisteravond kon ik er niet van in slaap komen, dus heb ik een paracetamol genomen. Dit heb ik ook wel eens gehad toen er een ei naderde, maar niet zolang... Wat dit nou weer kan zijn? Misschien gewoon ook wel een zenuw?
Hahaha ik had even niet door dat we van 28 februari even doorschieten naar 1 maart hahaha dit werkt wel in het voordeel met de wachtdagen dames ghehehe
ohh 7dpo en net een roze/bruine/huidskleur veeg. geen kramp. hopelijk goed nieuws en geen spotting voor menstruatie. vorige rondes spotting 9 dpo & ongesteld geworden gemiddeld 10dpo tot nu was ik rustig
Ipv enthousiast te zijn over deze bruine veeg op 7 dpo denk ik gewoon: oh nee NOG vroeger ongesteld deze ronde durf al niet meer naar het toilet te gaan bijna indien ik terug zo snel ongie wordt, denk ik toch maar eens de gyn een bezoekje te brengen voor de zekerheid
Ik hoop dat je nog niet ongi wordt en dat het veegje bloed van iets leuks komt!! Maar herken je gevoel, zo begint mijn ongie ook altijd