Ik ben benieuwd ik hoop op een mooi streepje! Vorige ronde waren ze echt telkens omo-wit, ik dacht wel iets te zien, maar ik wist dat het verbeelding was. Toen ik het streepje zag vanochtend maakte mn hart een sprongetje en wist ik dat het een echt streepje is. En dat gevoel had ik in augustus dus ook. Morgenochtend test ik opnieuw, hopelijk ziet mn vriend (en jullie) het streepje dan wel
Zo spannend dat het testen nu echt begonnen is hier Al wordt ik wel heel ongeduldig nu op pas 3/4 dpo Maar duim voor alle testen van morgen!
8 dpo vandaag en ik sta sterk in twijfel om een test te doen. Het enige wat me nog een beetje tegenhoudt is dat ik bang ben niets te zien en ik weet gewoon dat al mijn hoop voor deze ronde dan weg is.
https://www.countdowntopregnancy.com/pregnancy-test-gallery/image.php?galleryid=874176 Heb m'n test vanochtend ook op ctp gezet, en daar zeggen er 5 v/d 6 positief
@Rosie88 @Roetje08 Dankjewel, dames. Jullie hebben mijn testdrang wat kunnen verminderen. Ik hou het op dinsdag (11 dpo) of woensdag (12 dpo).
Dat heb ik dus zelfs morgen met 11 dpo. Zooooo bang dat het dan een teleurstelling gaat zijn, want eigenlijk weet ik dan nog niets.
NOD-lijst 7 maart t&m 13 maart 2019 7 maart (6) Kabouter32 - 32 jaar - 1e kindje - ronde 7 Wens84 - 34 jaar - 2e kindje - ronde 8 LaQueen - 27 jaar - 2e kindje - ronde 2 Lalalaura - 30 jaar - 1e kindje uit mijn buik - ronde 10 (mmm, menopur/pregnyl/utro, 1e na bbz) Roetje08 - 26 jaar - 2e kindje - ronde 5 (2e na ma) Krily - 24 jaar - 1e kindje - ronde 18(1e na ma) 8 maart (6) Babyaapje - 27 jaar - 1e kindje - 2e ronde Fee89 - 30 jaar - 3e kindje - ronde 4 Alida1986 - 32 jaar - 2e kindje ronde 5 Lavita - 26 jaar - 2e kindje - ronde 1 Nooompje - 31 jaar - 1e kindje - ronde 26 Chuppie-38 jaar-4de kindje-ronde 2 9 maart (1) Ready2LoveU, 28 jaar, 1e kindje, ronde 4 10 maart (3) Luna86, 32 jaar, 3e kindje ronde 16 11 maart (2) BlauwBloempje, 37 jaar, 1e kindje, ronde 8 Ebrum, 28 jaar, 2e kindje, ronde 9 12 maart (1) Myka27, 34 jaar, 3e*kindje, ronde 4 Mamabella12, 28 jaar, 2e kindje, ronde 1 Rosie88, 30 jaar, 1e kindje, ronde 2 13 maart (1) Lalaatje90, 29 jaar, 2e kindje, ronde 9 Onbekend (1) NonnieMa, 38 jaar, 2e kindje, ronde 9 (1e ronde na MA) Totaal (21) Wachtbankje (13) Zwanger (0) Ongesteld (0) MMM (0) Negatieve Test (1) Twijfel-/Tuurtest (1) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
NOD-lijst 7 maart t&m 13 maart 2019 7 maart (6) Kabouter32 - 32 jaar - 1e kindje - ronde 7 Wens84 - 34 jaar - 2e kindje - ronde 8 LaQueen - 27 jaar - 2e kindje - ronde 2 Lalalaura - 30 jaar - 1e kindje uit mijn buik - ronde 10 (mmm, menopur/pregnyl/utro, 1e na bbz) Roetje08 - 26 jaar - 2e kindje - ronde 5 (2e na ma) Krily - 24 jaar - 1e kindje - ronde 18(1e na ma) 8 maart (6) Babyaapje - 27 jaar - 1e kindje - 2e ronde Fee89 - 30 jaar - 3e kindje - ronde 4 Alida1986 - 32 jaar - 2e kindje ronde 5 Lavita - 26 jaar - 2e kindje - ronde 1 Nooompje - 31 jaar - 1e kindje - ronde 26 Chuppie-38 jaar-4de kindje-ronde 2 9 maart (1) Ready2LoveU, 28 jaar, 1e kindje, ronde 4 10 maart (3) Luna86, 32 jaar, 3e kindje ronde 16 11 maart (2) BlauwBloempje, 37 jaar, 1e kindje, ronde 8 Ebrum, 28 jaar, 2e kindje, ronde 9 12 maart (1) Myka27, 34 jaar, 3e*kindje, ronde 4 Mamabella12, 28 jaar, 2e kindje, ronde 1 Rosie88, 30 jaar, 1e kindje, ronde 2 13 maart (1) Lalaatje90, 29 jaar, 2e kindje, ronde 9 Onbekend (1) NonnieMa, 38 jaar, 2e kindje, ronde 9 (1e ronde na MA) Totaal (21) Wachtbankje (13) Zwanger (0) Ongesteld (0) MMM (0) Negatieve Test (1) Twijfel-/Tuurtest (1) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
vandaag grotendeels heeeerel lichtbruin verlies, bijna niks. nu zopas rode vegen 8dpo, morgen 9dpo vrees dat ik nog steeds ongesteld wordt. spotting vanaf 7dpo dan, wordt elke cyclus vroeger sinds pilstop begin november. zou een ha hier ook mee helpen of heb je echt de gyn nodig voor bvb utrogestan (?) om de lf te verlengen? ben zeker van ei op dag 20 en lf 8-9-10 dagen of niet zorgwekkend? deed afgelopen vier rondes ovutesten
Wat ontzettend balen Zou zeker een bezoekje brengen aan de ha, die zal je waarschijnlijk doorsturen naar de gyn op basis van je verzamelde gegevens over je lf... heel veel succes!
Nou dames, vandaag 11 dpo (als het goed is) en een spierwitte predictor early.... ik had er best veel vertrouwen in, maar blijkbaar was ons best doen niet genoeg. Ik heb nu nog 15% kans op een positieve test volgens de statistieken, maar ik ben bang dat ik komende week ongesteld ga worden. Er kunnen zich 3 situaties voordoen: 1. Ik word de komende week ongesteld en ben niet zwanger (meest voor de hand liggend). 2. Mijn NOD is pas volgend weekend, waardoor ik iets te vroeg ben geweest. 3. Ik ben een trage HCG opbouwer. Ik wacht komende week even af en als ik zaterdag nog geen bloed heb gespot dan kan ik altijd weer even een test doen. Ik vermoed alleen wel dat ik nu na een negatieve early gewoon een menstruatie kan verwachten.
Volgens mij heb je minimaal een LF van 10 nodig en alles daaronder is te kort om in te nestelen. Ik zou dus zeker even langs de HA om te kijken wat er mogelijk is.
Hier op het forum zullen er wel zeggen dat je met jouw lf wel nog goed zit. Maar innesteling kan tot 12dpo, dus als jij al bloed verliest rond 7dpo, vind ik dat niet echt hoopgevend. Als je er nood aan hebt om bij de huisarts langs te gaan , zeker doen, want wat voor nut heeft het om een jaar te proberen als het probleem "gewoon" je korte lf is? Denk wel dat een gyn utro moet voorschrijven. Zeker al je gegevens over je cyclus dat je tnt hebt verzameld meenemen. Dikke knuffel