hier nog steeds spotting, 9dpo. al van 7 dpo in de namiddag. vorige twee zs geen druppel bloed dus heb geen hoop. ik zit te wacjten tot t doorbreekt zodat ik een nieuwe ronde kan starten. ga wellicht eens bij de huisarts gaan ivm spotting vanaf 7dpo volgende week. je weet nooit dat hij wat voor me kan betekenen. gyn afspraak, eerste vrije plaatsje is pas eind mei namelijk
Erg onzeker voor je zeg! Denk dat de ha zelf niet veel voor je kan doen en het bij de gyn zal neerleggen. Maar dat het niet klopt lijkt me wel erg duidelijk. Hier ook veel spotting voor en na ongi, ik zal dat hier ook in de gaten houden
Ik blijf erbij dat je nog geen ei hebt gehad dit vanwege je temp icm de negatieve ovutesten van vorige week en de (groei) pijntjes die je nu hebt. sorry. Heb je nog ovu testen gedaan afgelopen dagen?
@Roetje08 gefeliciteerd!!! Ik heb even niet veel op t forum gezeten, druk geweest met solliciteren... Dinsdag hoor ik of ik aangenomen ben! Heb er wel een goed gevoel over. Hoe is het hier verder?
Nee zover ik weet niet. Hij was donker op cd 7 (ook op cd 6) maar officieel niet positief En icm haar langere cyclus (boven de 30 dagen) is een ei op cd niet echt logisch En tijdens/rond je ongi is je lh vaak wat hoger
Ja klinkt logisch idd. Maar als ik dan naar haar temp kijk en vergelijk deze met de mijne, zou het een eisprong geweest zijn. @Lalaatje90 tempt natuurlijk nog maar net, en de basaal is nog niet duidelijk. Haha zo grappig met zo een forum, andere mensen die kletsen over jou cyclus...
Klopt idd.. in vergelijking met mijn temp zijn haar waardes nu ook na ei. Maar de kans is groot dat haar temp hoger ligt dan de onze en een basaal van ca 36.8 heeft
De tijd zal het leren Hoop voor haar dat die geweest is, na 2 rondes het eitje niet gevonden te hebben
Ja ik hoop het ook voor haar. Maar niet gevonden betekent natuurlijk niet "niet geweest" Ik hoop dat tempen haar cyclus duidelijker maakt
Spannend! Hoop dat je wordt aangenomen. Wel fijn een wat drukkere tijd, is het ook makkelijker om je gedachten te verzetten. Doet de duphaston zn werk al?
Yep, allemaal negatief. Heel licht. Af en toe een iets donkere ertussen, dan doe ik ‘s avonds nog 1, maar die is dan heel licht.
NOD-lijst 7 maart t&m 13 maart 2019 7 maart (7) Kabouter32 - 32 jaar - 1e kindje - ronde 7 Wens84 - 34 jaar - 2e kindje - ronde 8 LaQueen - 27 jaar - 2e kindje - ronde 2 Lalalaura - 30 jaar - 1e kindje uit mijn buik - ronde 10 (mmm, menopur/pregnyl/utro, 1e na bbz) Roetje08 - 26 jaar - 2e kindje - ronde 5 (2e na ma) Krily - 24 jaar - 1e kindje - ronde 18(1e na ma) Babsssss - 25 jaar - 2e kindje 8 maart (6) Babyaapje - 27 jaar - 1e kindje - 2e ronde Fee89 - 30 jaar - 3e kindje - ronde 4 Alida1986 - 32 jaar - 2e kindje ronde 5 Lavita - 26 jaar - 2e kindje - ronde 1 Nooompje - 31 jaar - 1e kindje - ronde 26 Chuppie-38 jaar-4de kindje-ronde 2 9 maart (1) Ready2LoveU, 28 jaar, 1e kindje, ronde 4 10 maart (3) Luna86, 32 jaar, 3e kindje ronde 16 11 maart (2) BlauwBloempje, 37 jaar, 1e kindje, ronde 8 Ebrum, 28 jaar, 2e kindje, ronde 9 12 maart (1) Myka27, 34 jaar, 3e*kindje, ronde 4 Mamabella12, 28 jaar, 2e kindje, ronde 1 Rosie88, 30 jaar, 1e kindje, ronde 2 13 maart (1) Lalaatje90, 29 jaar, 2e kindje, ronde 9 Onbekend (1) NonnieMa, 38 jaar, 2e kindje, ronde 9 (1e ronde na MA) Totaal (22) Wachtbankje (14) Zwanger (1) Ongesteld (0) MMM (0) Negatieve Test (1) Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
Om alles positief te blijven zien en om deze lijst al een goed begin te geven, mezelf op roze gezet, hopelijk volgen er nog veel!
Geen idee ik slik het braaf, nu 7e pil achter mn kiezen. Heb wel last van mn baarmoeder, dus ik denk van wel! Ook veel witte afscheiding, wat ik normaal na mn ei heb. Geen hoge temp nog, maar ik weet natuurlijk niet of dat samen hoort te gaan. Nog ong 5-7 dagen en dan weet ik of het gewerkt heeft Ik hoop zó dat ik die baan krijg! Is al heel lang een droom van me Heb getwijfeld of ik het zwanger worden meteen zou noemen, maar nog niet gedaan. Ik wil deze baan tè graag om dat te riskeren. Maar zoals ik het zie, zo aardig dat de werkgever is, moet dat helemaal goed gaan komen mocht ik aangenomen worden!