Hier zie ik helaas niets, is het trouwens de gewone of de early? Beter toch eens met predictor testen als je snel duidelijkheid wil..
Oeh ik lijk wel het streepje te zien, maar durf niet te zeggen of het voorgedrukt/indroger is.. morgen weer een nieuwe proberen. Wanneer begon het bloeden ook alweer?
vrijdag 7dpo begon t, nu ben ik 11dpo of nieuwe cyclus 5. bloeden was op dag 7 tot 9 vaak (gewoon bij afvegen), op 10 hier en daar veegje, vandaag niks behalve minieme veegjes. kan alle kanten op. ik ga ervan uit dat ik een korte lf had met erg lichte ongie gewoon
Same here @myka27 en @Lalaatje90.. Steken in onderbuik en onderrug, pukkels en ernstig het gevoel ongesteld te gaan worden binnen nu en niet al te lange tijd
Met ‘14 dpo’ nogmaals testen en dan kinken of het lijntje roze is of dat er niks is? Bij niks is het toch een nieuwe cyclus en zit je alweer bijna in je vruchtbare dagen in dat geval en anders was het bloed toch een innesteling. Je zal niet de eerste zijn die denkt ongesteld te zijn. Ik duim!
Ik heb getest hoor, 11 of 12 dpo. Wordt dit eindelijk ons geluk, onze regenboog baby❤️ Super spannend weer. Donderdag avond weer testen. Ik hoop zo dat we over 8 maanden een kindje vast hebben.
Hier ook heb er ook niet zoveel vertrouwen in deze ronde juist omdat ik bij m'n eerste zwangerschap helemaal niets voelde. Maargoed, dat zegt natuurlijk ook niks. Over een weekje weten we meer!
En gisteren zei je nog dat je netjes ging wachten tot 7 maart Maar gefeliciteerd meid! Het is je zo gegund, mijn duimen draaien dat deze een plakker is ♡
Dat zei ik ook, maar een dag later kan je maar zo andere plannen krijgen. Al die testen hier steken ook aan, dus ik begrijp het wel heel goed haha.