NOD lijst 7 maart t.e.m 13 maart 2019

Discussie in 'NOD forum' gestart door Fee89, 3 feb 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LaQueen

LaQueen Fanatiek lid

4 mei 2014
    4.329
    5.185
    113
    Vrouw
    D
    M
    Nou, vandaag mijn vermoedelijke NOD en de test is weer wit hoor.... dus dan zal er binnenkort wel een menstruatie komen. Jammer, geen novemberkindje dus. Nouja, wij gaan de komende maand nog niet de ovulatietesten gebruiken (wat ik rond vermoedelijke eisprong nog wel heel hard riep i.v.m. de onzekerheid), want wij willen de komende maand er even niet bewust mee bezig zijn i.v.m. de maand december waarin je dan uitgerekend bent. We gaan het niet veilig maken, want elke ronde is een kans, maar ik wil me ook niet te veel focussen op mijn eisprong (zeg ik nu... :o:) waarschijnlijk voor ons dan een 2020 kindje. Ergens weet ik dat geen bloed goed is, zeg ik ook altijd tegen anderen.. maar ik denk dat deze ronde afgeschreven is. Als ik zondag nog geen bloed heb, dan ga ik wel weer testen. Ik vermoed alleen dat het vanmiddag of morgen opeens het hoekje om komt zetten.

Mamabella12 vindt dit leuk.
  2. Ready2loveU

Ready2loveU Bekend lid

28 jan 2019
    683
    1.219
    93
    Vrouw
    Vanochtend onzeker om te testen, misschien beter morgen want straks is er bijna geen verschil te zien en word ik onzeker...

Toch halverwege de plas maar getest: blown away❤️❤️❤️ Over the moon!
    (Onderste is vandaag)

Bijgevoegde bestanden:

Krily, Mamabella12, myka27 en 7 anderen vinden dit leuk.
  3. Roetje08

Roetje08 Niet meer actief

Mooi hoor!

4. chuppie

chuppie Actief lid

22 feb 2019
    448
    241
    43
    De foto is gelukt:thumup:
    Ik weet niet of hij duidelijk is maar ik heb deze zaterdagochtend gemaakt en had het idee dat het 2de streepje er een beetje vreemd onder zat??? Dus niet op de plek waar hij hoort te zitten:roflmao:
    Aangezien er hier wat goeie tuurders zijn kunnen die misschien meekijken?

Bijgevoegde bestanden:

5. chuppie

chuppie Actief lid

22 feb 2019
    448
    241
    43
    Nog even kort mijn verhaal. Eind januari laatste keer seks.
    Sindsdien een opgeblazen gevoel. Werd wat misselijk na het eten.
    Werd veel te vroeg

6. chuppie

chuppie Actief lid

22 feb 2019
    448
    241
    43
    Owh oeps ga hier weer verder.....

Werd veel te vroeg ongesteld op 8-2 begon weinig, eerst donker bloed, en dan weer alleen bij afvegen, dat ging 4 dagen zo. Toen 1 dag werd ik wakker met heel veel bloed. Toen weer heel weinig:rolleyes:.

Heb een cyclus van 28 dagen al een aantal maanden. Eerder werd ik weleens een dag eerder ongesteld maar nooit zo vroeg als nu.
    Maar omdat ik misselijk bleef en opgeblazen gevoel had toch maar getest toen. Niks gewoon negatief. Nog een andere test geprobeerd ook negatief. Toen een predictor early ook negatief.
    Dit was niet met ochtend urine.

Huisarts geadviseerd. Als de klachten aanhouden een afspraak maken.

Dus afgelopen zaterdag ochtend toch maar weer met de test die ik nog had getest met ochtend urine. Dat is die op de foto hierboven......

Ik heb ook het idee dingen sterker te ruiken. Opgeblazen gevoel is wel veel minder nu. Misselijkheid begint nu al smorgens. Na eten is het iets beter. Geen zware misselijkheid wat ik bij mijn vorige zwangerschap had(echt zo misselijk en moe vooral de eerste 4 maanden, kon niet eens werken in het begin)
    Vanaf gisteren ook gevoelige tepels/borsten. Ook niet zo erg als ik bij een andere zwangerschap had.
    Heb het idee dat mijn borsten ook voller geworden zijn.
    4 kilo aangekomen in een maand. Zal ook door de lucht komen van opgeblazen gevoel.

Maar goed vandaag wou ik de huisarts bellen. Maar vanwege het overlijden van de echtgenoot van de huisarts zijn ze vandaag gesloten. De begrafenis is vandaag.

Dus vandaar dat ik dacht vraag jullie wat advies???
    Beetje duidelijk zo?
    Wel lang verhaal......
    Als ik de cyclus van 28 dagen neem dan zou ik zaterdag weer ongesteld moeten worden

7. Lalaatje90

Lalaatje90 VIP lid

15 jan 2014
    5.777
    2.874
    113
    Friesland
    Hihi broekloeren :p leuk woord!
    Sterkte vandaag, zal vast meevallen. Denk dat het heel normaal is, aangezien je lichaam nu iets anders moet doen dan ongesteld worden ;)

8. chuppie

chuppie Actief lid

22 feb 2019
    448
    241
    43
    Oja nog een puntje.
    Ook heb ik sinds 2 dagen het idee mijn plas wat moeilijker te kunnen ophouden.

9. Lalaatje90

Lalaatje90 VIP lid

15 jan 2014
    5.777
    2.874
    113
    Friesland
    Weet je wat ik me net zat te bedenken?

Bij m’n eerste zwangerschap heb ik 11 na eipijn een zwangerschapstest gedaan. En ik maar denken dat ik altijd 1 dag voordat ik ongesteld moest worden heb getest :roflmao: vandaar dat ik zo’n lichte streep had.
    Toen was ik er dus helemaal niet mee bezig en wist ik niets van LF en NOD.
    Nu zit ik 10 dagen na ‘eipijn’. Maar ik wacht nu wel even geduldig. :rolleyes:

chuppie, LaQueen, myka27 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  10. Lavita

Lavita Bekend lid

23 aug 2016
    909
    953
    93
    Volgens mijn eigen berekeningen zou ik vandaag 11 dpo zijn. Het zou natuurlijk kunnen dat mijn eisprong later is geweest. Anyway, ik had een super, super, super tuurstreep op de predictor early. Nauwelijks met het blote oog waarneembaar, laat staan op de foto te krijgen. Vanmiddag maar even naar action om wat testen te scoren zodat ik de komende dagen door kan testen. Echt zo frustrerend dit.

LaQueen en Dicky34 vinden dit leuk.
  11. Dicky34

Dicky34 Fanatiek lid

14 mrt 2017
    3.251
    2.452
    113
    Vrouw
    Kok
    LaQueen vindt dit leuk.
  12. Dicky34

Dicky34 Fanatiek lid

14 mrt 2017
    3.251
    2.452
    113
    Vrouw
    Kok
    @chuppie dan is die test dus van 7 dpo? Dat is wel heel vroeg nog hoor! Of reken ik nu verkeerd? Ben benieuwd zaterdag!

Hier gaat vandaag het laatste pilletje Duphaston naar binnen. En dan wachten. Ben wel blijven tempen, gewoon om de gewoonte erin te houden. En ook wel fijn, want dan kan ik zien wanneer hij doorbreekt of gaat doorbreken. Heb verschillende verhalen gelezen, de een wordt 2 dagen na het stoppen 'ongesteld' en de ander pas na 10 dagen. We zullen het wel zien :)

Net mailtje gehad van de chef waar ik heb gesolliciteerd... Ik moet nog wachten tot vrijdagmiddag voor de uitslag. Pfffff nog ff en ik heb geen nagels meer over! o_O

LaQueen vindt dit leuk.
  13. myka27

myka27 Fanatiek lid

6 sep 2012
    3.675
    2.325
    113
    Krampen zijn niet zo erg hoor, betekent dat je baarmoeder bezig is ;) zolang er geen bloed is is het goed

14. myka27

myka27 Fanatiek lid

6 sep 2012
    3.675
    2.325
    113
    :( aaaah shit he

15. myka27

myka27 Fanatiek lid

6 sep 2012
    3.675
    2.325
    113
    Je zult het pas weten als je morgen opnieuw test en de streep wordt duidelijker. Ppffff spannend

16. myka27

myka27 Fanatiek lid

6 sep 2012
    3.675
    2.325
    113
    Hè jammer die witte test :(
    Duimen dat je toch iets te vroeg bent geweest met testen

17. myka27

myka27 Fanatiek lid

6 sep 2012
    3.675
    2.325
    113
    Prachtige oploop :)

Ready2loveU vindt dit leuk.
  18. myka27

myka27 Fanatiek lid

6 sep 2012
    3.675
    2.325
    113
    Als ik naar dit testje kijk lijkt het alsof er teveel urine gebruikt is. Ik zie niet de 2e streep die er zou moeten staan op deze test. Na zaterdag niet weer getest?

19. myka27

myka27 Fanatiek lid

6 sep 2012
    3.675
    2.325
    113
    Oeh spannend spannend

20. myka27

myka27 Fanatiek lid

6 sep 2012
    3.675
    2.325
    113
    Wilde net vragen naar de uitslag. Shit hè, nog langer wachten.
    Ik duim dat je dan vrijdag goed nieuws gaat krijgen

Dicky34 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina