@Lalalaura kan het niet gewoon door de late innesteling zijn dat je HCG nog laag staat? Hoeveel dpo ben je? Want op 11dpo had je nog een witte test
Hier weet ik het ook niet...... Al 4 weken last van misselijkheid(na even), opgeblazen gevoel, nu moet ik elk uur wel bijna wat eten anders ga ik me heel naar voelen(trillerig, misselijk,duizelig). Voel me ook slappig. Snel buiten adem, sporten gaat niet heel intensief(maar heb ook astma). Paar dagen gevoelige borsten en gisteren na uitdoen van mimijn bh echt zere tepels. En vanmorgen zag ik in de spiegel zo'n streep op mijn buik, van navel tot vagina zeg maar. Nooit gehad. Afgelopen woensdag(3 dagen te vroeg)begon het met wat bruinig bij afvegen, dus dacht menstruatie begint. Donderdag ook alleen bij afvegen. Gisreravond een grote druppel heel bruin bloed. Mokka achtige kleur ofzo in maandverband. Nog nooit gezien zo'n kleur. Vandaag ook alleen klein heel klein beetje bij afvegen. Dus snap het niet. Donderdag ook bij de huisarts geweest I.v.m. de misselijkheid. Nu bloed laten prikken voor onderzoek. Dus afwachten Zijn jullie weer op de hoogte
18 dagen na de poging. Dus 17 of 18 dpo.... En dat hoop ik maar. Dat is mijn laatste kleine restje hoop!
@Dicky34 Gefeliciteerd met je droombaan! Ik weet al waar het is.. heerlijk om op een warme zomerdag op het terras te zitten bij de moestuin! Kom er elke zomer wel een aantal keer! Hoop er aankomende zomer dan een zwangere kok te zien @BlauwBloempje Gefeliciteerd! Ik duim voor je dat het streepje bloed niks geks is! @Lalalaura oww meid want ontzettend spannend allemaal.. Hoop dat je snel zekerheid krijgt en dat alles goed zit! ❤
Bedankt, ik hoop het ook! Was ook echt maar een streepje, beetje donker en oud, nog net niet bruin, en geen dingetjes erin (sorry, lekker fris verhaal dit). Daarna niks meer, ook niet met afvegen. Misschien van de innesteling?
Heb soms alweer steken in mijn bekken (bij E. zat ik met 9 weken al bij de kinesist (fysiotherapeut noemt dat bij jullie geloof ik) wegens bekkenpijn, bij de ma had ik er amper last van), soms wat weeïg, meer vermoeid en vooral kortademig. Ben nu vooral kwaaltjes aan het vergelijken die ik bij E. wel had en bij de ma niet (en omgekeerd), ik weet dat het niets wil zeggen en beter niet zou doen.. zag daarjuist een leuk truitje in de h&m met big sister, maar durfde het nog niet kopen, in september hadden we ook zoiets gekocht en toen ging het een maand later mis..
Dan zijn het toch wel spannende weken.. wow met 9 weken als bij de fysio voor je bekken hoop dat dat je bespaard blijft!
Ja, ik kon vanaf 16 weken niet meer werken, ik moest pijnstillers nemen, ik doe een fysieke job, dus dat is extra pijnlijk als je bekkenpijn hebt. Tegen het einde kon ik bijna niets meer doen, want dan zat ik de rest van de dag in de zetel door de pijn. Ik neem trouwens alle kwaaltjes voor lief, als dat maar wil zeggen dat het goed blijft gaan.
Ow nee @Lalalaura de vorige keer ging het ook mis. Ik hoop voor je dat het goed mag blijven gaan. Sterkte! Hier is m’n temp al flink gedaald naar 36.6, dus laat de rode duivels nu maar komen...