Hoi dames, ik had aangegeven mee te willen schrijven aangezien mijn nod rond 7 /8maart zou zijn. Dit is onze eerste ronde en zijn meteen begonnen met ovulatietesten 3 dagen geleden. Nadat ik 3 dagen een smiley bleef krijgen heb ik net 2 zwangerschapstesten gedaan en beide positief! Ik snap er niks van, 11 dagen geleden nog flink ongesteld...dus ik weet niet hoe of wat nu
Dankjewel, ik weet dus niet wanneer mijn laatste eisprong was aangezien dit onze eerste maand is. Ik dacht dat mn ei in de aankomende dagen zou komen, geen idee dat ik mogelijk zwanger ben. Ik weet wel dat we 19 januari een keer hebben gevreeën, toen moet het gebeurd zijn, maar daarna keurig op tijd ongesteld. Ik snap er niks van...
Dan zou je nu dus 6 weken zwanger zijn! . Hadden jullie onveilig gevreeën? Of ben je nog maar net gestopt met de pil? Sorry voor mn vele vragen hoor, ben gewoon nieuwsgierig
We hadden idd 1x keer onveilig gevreeën, met het idee om nu deze maand februari echt te starten. Ik slik geen pil, gebruikte condooms. Ja misschien al 6 weken pff besef het niet. Haha vraag maar raak hoor
Dan precies goed geschoten blijkbaar! Wel héél fijn! Die wachtweken zijn niks Je hebt het ergste al overgeslagen Hoe voel je je?
Nergens last van, geen pijnlijke borsten, niks. Vannacht om 4.00 wakker geworden en moest erg plassen, weer getest en weer een streep. De onzekerheid begint nu wel toe te slaan, zit dit goed, is deze test iets lichter? Hoever ben ik enz? Knallende hoofdpijn ervan. Ga toch maar bellen naar veeloskundige , kijken wat zei zegt
Haha, okay.... zo breng ik het niet, maar ik heb wel gezegd dat we deze week om de dag ons best gaan doen. Dus.... ik kan mij hier ergens wel in vinden.
Ik heb de verloskundige gebeld, zij had nog niet eerder meegemaakt dat iemand menstrueerde en 10 dagen later positieve zwangerschapstest. Daar word ik dus onzeker van..woensdag om 9.30 krijg ik een inwendige echo.
Het kan heel goed dat je 'ongesteld' bent geweest tijdens je zwangerschap! Succes woensdag! @LaQueen ik hier idem.... Vanavond beginnen we en woensdag en vrijdag en en en en en.....
Hahaha, hier vrijdag al begonnen en gisteren (omdat mijn ei dus tussen morgen en maandag kan komen en ik het pas achteraf weet en ik geen ovutesten gebruik). Ik hoop dat hij vanavond ook wil, omdat het morgen met een volle buik dus niet gaat lukken. En daarna woensdag, vrijdag en zondag. Het klinkt bijna psycho.... Maar ik hoop dat het gaat lukken om dit patroon ook echt te volgen.
Hoihoi, niet aanvallend bedoeld he, maar je weet toch dat je heel je cyclus lh hormoon aan maakt en dit tot je eisprong ook gewoon kan schommelen?
Heee @Maan14! Nee natuurlijk, weet ik! Maar ik had vorige cyclussen nog nooit zo'n streepje gehad op deze cyclusdag. (Zie foto hieronder). Dus vandaar mijn blijdschap, er is iig vooruitgang!
Ooooh! Ik ben blij! Net een follikelmeting gehad. Ze zijn alle 3 doorgegroeid, maar...De dokter durft het gezien mijn voorgeschiedenis aan. Er zat een vandaag 1 van 19,5... 1 van 17 en eentje van 14. Vanmorgen meteen de pregnyl gezet en morgen de poging! Ik mag dus morgen al op het wachtbankje...