Wie weet was het innestelingsbloed, want voor ongesteldheid is het voor je nog te vroeg. Het duurt zeker lang... we willen zeker Haha
Ja zekerheid is prettig. Ik probeerde die 2e streep er zowat op te dwingen met het turen.. maar... noppes...
Dames, ik snap er helemaal niks meer van. Nadat mijn menstruatie was gestopt begon ik twee dagen later weer te bloeden. Mijn borsten waren af en toe gevoelig en ik voelde mij af en toe duizelig/lichthoofdig, maar ik dacht dat het kwam doordat ik te weinig had gedronken. Nu heb ik vanochtend voor de zekerheid een test gedaan om zwangerschap uit te sluiten en zie het resultaat:
Waaaauw dikke knaller! Gefeliciteerd zeg. Ben je wel pas 12 dpo? (Aangezien ik 13 dpo ben en jij 1 dag eerder dan mij op de lijst staat?) want dit is wel heeeel duidelijk
Gisteren een beetje rood bloedverlies, vandaag bruin bloedverlies... Nu kan het 2 kanten op gaan geloof ik.
Geen idee, volgens mij was mijn eerste menstruatie na de miskraam wel echt een menstruatie. Toen had ik volgens mij ook nog hcg in mijn lichaam dus kan ik geen eisprong hebben gehad (de kans is iig klein). Dit zou de tweede menstruatie na de miskraam zijn. Ik bel van de week de verloskundige wel om te overleggen. Ik zie een hele mooie oploop hoor! Ik snap dat je onzeker bent maar ik vind dit er mooi uitzien!
Hi iedereen, ik zit nu ook op het wachtbankje! Zal me even voorstellen. Wij zijn al geruime tijd bezig en Deze maand voor de tweede keer gestart met clomid! Gelukkig ging dit veel beter dan de 1e ronde. Ik had toen veel bloedverlies tussendoor. Direct de arts gebeld die wilde toch dat ik nog een maandje probeerde. Aanstaande week telefonisch contact met hem heb hoe het nu gaat. Ik kan je verstellen dat het wereld van verschil is. Mijn eisprong kwam alleen twee dagen later (volgens ovulatie test). Nu zit ik op het wachtbankje en ik trek het niet meer!!! Vandaag is het precies twee weken later dat mijn ovulatie test positief was. En tot nu toe nog geen bloed te bekennen! Ik heb vorige week zondag bloeding (roze) gehad (tijdens het vrije) en heel de week aanhoudelijke krampen en drukkend gevoel. Vrijdag avond ineens een veeg roze ! En gister heeeeeeel licht bruin bloedverlies! Dus ik dacht daar gaan we... Maar nu geen krampen, soms wat drukkend gevoel maar veel minder dan van de week en geen bloed te bekennen. Helaas negatief getest vanmorgen. Ik heb wel wat koude rillingen in me lijf (echt menstruatie dingetje en verder helemaal geen zwangerschapsverschijnselen) ik ga er dus vanuit dat her gewoon doorzet! En normaal voor het gebruik van clomid begon mijn menstruatie altijd al vrij snel, voor mijn NOD. En dan bleef het ook! Spannend!!!!! Ik zal geduldig moeten wachten! Maar wilde toch even me verhaal kwijt! succes met wachten!
7 september Didi79, 38 jr, 3e kindje, ronde 7 Yankee, 31jr, 3e kindje, ronde 3 Annebeth, 31 jr, 2e kindje, MMM sinds 10-'17 OI ronde 1 (eerste 2 rondes overstimulatie) Minivosje, 26 jaar, 1e kind, MMM IUI 1 8 september Mom86, 31 jr, 4e kindje, ronde 5 Lelie89, 29 jaar, 2e kindje, ronde 5 (1e na ma) 9 september Loulou12, 28 jr, 1e kindje, ronde 5 10 september Momtobe21, 28 jr, 3e kindje, ronde 1 Dreamergirl, 31 jr, 2e kindje, ronde 3 Truusjee, 29jr, 1e kindje, ronde 21 MMM 2e ronde clomid 11 september Babywens93, 24 jaar, 1e kindje, ronde 4 DvEsch, 27 jaar, 1e kindje, ronde 2 Unicorn85, 33 jr, 1e kindje, ronde 17 Amc89, 28 jaar, 1e kindje, ronde 1 12 september Miles, 28 jaar, tweede kindje, ronde 6 Jaleisha28, 32, 5e kindje ronde ? JosjeM, 26 jaar, 1e kindje, ronde 20 13 september Krily, 24 jaar, 1e kindje, ronde 14 Nala001, 29 jaar, 1e kindje, ronde 3 na operatie Bluedrake, 24 jaar, 1e kindje, ronde 1 HGL, 31 jaar 1e kindje ronde (tel kwijt) ongeveer 30 MMM Totaal: 19 Wachtbankje (13), Zwanger (1), Ongesteld (5), MMM (4), Negatieve Test (0),Twijfel-/Tuurtest (1) Wil je op het wachtbankje? Klik dan op "reageer" en haal de [QUOTE ...] & [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg VERGEET OOK NIET DE TOTALEN ONDERAAN AAN TE PASSEN.
Spannend! Je zit nog even voor je nod toch? Dus het zou innesteling kunnen zijn.. Heel veel succes nog met wachten! Fijn dat de clomid nu wel goed werkte bij je.
Niet doen, hele mooie oploop van je testen!!! Bluedrake: gefeliciteerd!! Ik heb echt kramp en denk echt dat ik ongi ga worden.. ga miss nog 1 x testje doen en dan maar wachten op menstruatie.
7 september Didi79, 38 jr, 3e kindje, ronde 7 Yankee, 31jr, 3e kindje, ronde 3 Annebeth, 31 jr, 2e kindje, MMM sinds 10-'17 OI ronde 1 (eerste 2 rondes overstimulatie) Minivosje, 26 jaar, 1e kind, MMM IUI 1 8 september Mom86, 31 jr, 4e kindje, ronde 5 Lelie89, 29 jaar, 2e kindje, ronde 5 (1e na ma) 9 september Loulou12, 28 jr, 1e kindje, ronde 5 10 september Momtobe21, 28 jr, 3e kindje, ronde 1 Dreamergirl, 31 jr, 2e kindje, ronde 3 Truusjee, 29jr, 1e kindje, ronde 21 MMM 2e ronde clomid 11 september Babywens93, 24 jaar, 1e kindje, ronde 4 DvEsch, 27 jaar, 1e kindje, ronde 2 Unicorn85, 33 jr, 1e kindje, ronde 17 Amc89, 28 jaar, 1e kindje, ronde 1 12 september Miles, 28 jaar, tweede kindje, ronde 6 Jaleisha28, 32, 5e kindje ronde ? JosjeM, 26 jaar, 1e kindje, ronde 20 13 september Krily, 24 jaar, 1e kindje, ronde 14 Nala001, 29 jaar, 1e kindje, ronde 3 na operatie Bluedrake, 24 jaar, 1e kindje, ronde 1 HGL, 31 jaar 1e kindje ronde (tel kwijt) ongeveer 30 MMM Totaal: 19 Wachtbankje (13), Zwanger (2), Ongesteld (4), MMM (4), Negatieve Test (0),Twijfel-/Tuurtest (1) Wil je op het wachtbankje? Klik dan op "reageer" en haal de [QUOTE ...] & [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg VERGEET OOK NIET DE TOTALEN ONDERAAN AAN TE PASSEN.
@Lelie89 ja klopt, dat bruin bloedverlies herken ik wel van menstruatie maar dat rode bloedverlies daarvoor weer niet.. @jaleisha28 haha ik denk dat je diegene boven mijn berichten bedoeld want hier nog niks aan de hand..
@Lelie89 Gefeliciteerd, wauw! @Loulou12 Geen zorgen maken hoor. Oploop is prachtig! Hier 10dpo en een negatieve test. Heb de hoop wel opgegeven eigenlijk. Ik wacht nu tot nod.
Oooh shit stom verkeerd gelezen.. Bedoelde lelie idd.. Ik zie knaller en raak er gwn van in de war haha Sorry bluedrake! Wij ook snel maar zon mooie dan he...