Nod lijst 8 mei t/m 14 mei

Discussie in 'NOD forum' gestart door nicole1987, 5 apr 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MVJX

MVJX Actief lid

22 apr 2017
    153
    82
    28
    Vrouw
    Het gaat inderdaad om de manier waarop zoiets gezegd of gevraagd wordt. Ik sta daar zelf ook meer bij stil nadat ik een MA heb gehad.

Als ik dan een botte vraag kreeg, antwoordde ik vaak bot terug. Dat we wel een bestelling hadden gedaan maar er nog wat problemen waren met de levering.

Al is dat soms ook moeilijk, want je wil misschien niet dat iedereen weet van je situatie. Maar moet je dan alles maar opkroppen?!

Ik kan vaak aan reacties van mensen merken of ze zelf iets hebben meegemaakt rondom dit onderwerp.

2. KleinMeisje93

KleinMeisje93 Niet meer actief

IMG_4442.JPG Nou meiden, ik mag denk ik vanaf morgen op het wachtbankje! Heb een positieve ovulatietest

3. Lovingmyboy

Lovingmyboy Bekend lid

14 jan 2014
    982
    19
    18
    Ik zit nu op cd 15 is dit al positief? Eerste cyclus dat ik ovulatie testen gebruik dus twijfel nog.. mijn gemiddelde cyclus is 28 dagen dan moet ik eigenlijk toch al een eisprong hebben? Wordt anders mijn LF niet te kort?

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      809,7 KB
      Weergaven:
      26
  4. LVtje

LVtje Fanatiek lid

20 jan 2014
    3.128
    1.100
    113
    Vrouw
    Nee die is nog niet positief, de streep moet echt even donker of donkerder zijn.

Kan best zijn dat je nu een iets langere cyclus hebt, en als ik even naar mezelf kijk. Ik had vaker mijn eisprong op dag 18 met een cyclus van 29 dagen bijv.
    Dat is allemaal prima qua LF.

5. Lovingmyboy

Lovingmyboy Bekend lid

14 jan 2014
    982
    19
    18
    Oké dank je..heb wel vruchtbaar slijm al .. dus zit denk ik wel iets aan te komen.. zal vanavond een xtra test doen.

6. KleinMeisje93

LF maakt niet uit hoe lang of hoe kort hij is.. als het eitje bevrucht is houdt het gele lichaam het in stand en zorgd er dan voor dat het slijmvlies zich verder opbouwd en dat het eitje zich dan kan innestelen en dat zorgt weer voor de hormonen die de menstruatie stop zetten (als je dan zwanger bent)

7. Brinsa

Brinsa Fanatiek lid

16 mrt 2016
    3.656
    2.558
    113
    Zo die is zeker positief zeg! Veel plezier dan maar;)

Bij mij lopen ze nog niet op maar verwacht hem dan ook pas dit weekend ongeveer. Merk dat ik een beetje ongeduldig begin te worden hahah

8. LVtje

LVtje Fanatiek lid

20 jan 2014
    3.128
    1.100
    113
    Vrouw
    Nou, daar zijn niet alle artsen het mee eens hoor.
    Je leest hier ook veel verschillende dingen, maar mijn gyn houdt zelf 9/10 dagen aan als absoluut minimum. Alles daaronder heeft minder kans zeggen ze op een goede innesteling. Daarom wordt er dan extra progestoron gegeven.

9. KleinMeisje93

Mijn huisarts zei dat vanmorgen :/ mijn LF was volgens FF 9 dagen.

10. KleinMeisje93

Ik vraag het 4 mei nog eens na

11. LVtje

LVtje Fanatiek lid

20 jan 2014
    3.128
    1.100
    113
    Vrouw
    Nou ja, het wisselt dus wat ik hoor en lees, maar dat is wat mijn gyn aangeeft en wat ik bijv ook lees op websites zoals freya etc

12. papillons

papillons Fanatiek lid

6 aug 2014
    1.022
    159
    63
    LF van <9-10 dagen wordt gezien als kort.
    Met mijn LF van 7 is het bijna onmogelijk om zwanger te raken. Nog voor een bevrucht eitje zich kan innestelen en het lichaam een seintje kan geven om meer progesteron en HCG aan te maken word ik al ongesteld.
    In de medische wereld wordt dit een luteale fase insufficiëntie genoemd.

Jouw huisarts heeft duidelijk niet de juiste info gegeven. Hoe ging het verder bij de huisarts?

13. KleinMeisje93

Ze zei dat ik 4 mei moet afwachten en er niet mee bezig moet zijn... makkelijker gezegd dan gedaan..

14. KleinMeisje93

Pff heb weer last van ovulatiebloeding :(

15. papillons

papillons Fanatiek lid

6 aug 2014
    1.022
    159
    63
    Wat gaat er 4 mei gebeuren?

16. Lovingmyboy

Lovingmyboy Bekend lid

14 jan 2014
    982
    19
    18
    Helpt het als ik vanavond nog een ovulatie test doe of kan ik dan beter tot morgen wachten?

17. KleinMeisje93

Heb dan nog een controle echo die ze nog zouden doen na mijn missed abortion.
    Ze zagen een verdikking eerst maar deden toen maar geen water contrast echo omdat ik toen ook een eisprong gehad had.. en aangezien ik een week erna ging verhuizen naar een heel eind verderop had het geen zin om nog een echo te doen dus nu gaat de echo hier plaatsvinden op 4 mei.

18. Anna4

Anna4 Bekend lid

25 jun 2015
    715
    120
    43
    Noord-Holland
    @Lovingmyboy ja! Als ik niet s avonds wat gaan testen dan had ik me oploop gemist.

@KleinMeisje93 ah de geweldige er niet mee bezig zijn... hoe dan?! Idd maar even vragen op 4 mei

@Brinsa al oplopende testen?

19. Brinsa

Brinsa Fanatiek lid

16 mrt 2016
    3.656
    2.558
    113
    Anna nee helaas nog niet maar me eisprong is ook pas rond zondag denk ik dus dat klopt dan ook wel

20. JChris

JChris Actief lid

22 feb 2015
    324
    66
    28
    Ik vind het heel spannend voor iedereen! Lees alles en leer er eerlijk gezegd ook veel van.

Ik heb voor mijn gevoel iets "geks" gevoeld. Heb al 4 dagen een zeurderig gevoel in mijn buik en ovulatietesten liepen op. Vanmiddag zo'n 30 min erge steken aan de linkerkant van mijn onderbuik. Zou dat mijn eisprong geweest kunnen zijn? De beschrijving van "hoe dat zou moeten voelen" kloppen precies en voel nu niets meer. Ovulatietest is weer afgenomen.

Deel Deze Pagina