Hier nog geen positieve test dus hoop dat ik nog binnen het lijstje ga vallen Ja hier nog een die nu ook steeds meer last heb tegen de menstruatie aan van alles, misselijkheid en niet lekker voelen.. pas sinds ik deze keer gestopt ben met de pil, voorheen ook nooit
Ik ben bang dat ik misschien ook wel net buiten het lijstje ga vallen. Als dat zo is blijf ik toch hier hoor!
Lekker hier blijven inderdaad! Gezellig Pfff, dit keer echt flinke eipijn. Laat de tweeling maar goed groeien hihi Fijne dag allemaal vandaag!
Ja hier blijven Nicole en Brisna! Eindelijk een NOD groepje met alleen maar leuke posters! FF gaf vandaag de eisprongstreep aan. Whoei! 3 DPO nu
Ben even kwijt wie het vroeg, maar had laatst eens opgezocht hoe het zat met de LH piek. Kwam In een artikel dit tegen, laat goed zien dat de duur van de piek niets zegt en voor iedereen anders kan zijn.
En link artikel: https://www.avawomen.com/avaworld/long-lh-surge-last/ Staat ook de link. In naar het wetenschappelijke artikel, mocht iemand geïnteresseerd zijn
@KleinMeisje93 fijne huisarts heb jij zeg :S vind dat maar een rare opmerking dat je er maar niet al te veel mee bezig moet zijn en om anticonceptie of condooms te gebruiken :S Als je kinderen wil heb je deze toch echt niet meer nodig! En er niet mee bezig zijn ja dat lukt niet echt he als je het graag wil. Benieuwd wat ze 4 mei gaan zeggen.
NOD-lijst 8 t/m 14 mei 2017 8 mei Jildouu - 23 jaar - 1e kindje - ronde 12 cynmark29 - 1e kindje - ronde 16 MMM Anna4 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 1 Sennie2014 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 3 9 mei papillons - 28 jaar - 2e kindje - ronde 5 MMM Jaan13 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 2 Myhappyfamily - 29 jaar - 1e kindje - ronde 5 Esther519 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 1 10 mei Babylovebaby - 2e kindje - ronde 6 Helena88 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 1 Lovingmyboy - 30 jaar - 3e kindje - ronde 4 KleinMeisje93 - 23 jaar - 1e kindje - ronde 3 wondertjeinmaak - 28 jaar - 2e kindje - ronde 1 MMM noa-veronica - 24 jaar - 1e kindje - ronde 1 11 mei MVJX - 31 jaar - 2e kindje - ronde 1 LVtje - 32 jaar - 2e kindje - ronde 8/IUI 6 MMM 12 mei Rainbow88 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 3 patries2310 - 34 jaar - 2e kindje - ronde 4 (2e na mk) 13 mei Brisna - 24 jaar - 1e kindje - ronde 11 JChris - 26 jaar - 2e kindje - ronde 1 14 mei Nicole1987 - 29 jaar - 3e kindje - ronde 2 Fawny - 29 jaar - 2e kindje - ronde 1 stresskip86 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 8 Datumloos/buiten de lijst Totaal: 23 Wachtbankje (7), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (3), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)
@papillons de DPO dagen gaan toch pas lopen na je eisprong? Of geeft FF het pas achteraf aan? @nicole1987 succes met werken vandaag!! @LVtje morgen IUI? Hoop dat ze mooi gegroeid zijn!
@Anna4 : ja klopt, krijg geen echo meer van te voren maar dat moet goed zitten qua grootte. Nu maar hopen dat het een beetje oke (voor ons dan) zwemmers zijn. Succes met werken vandaag
Ja inderdaad.. ja ben ook benieuwd. Hier nog steeds last van lichte ovulatiebloeding naproxen heeft gister niet zijn werk gedaan want had nog steeds veel last van menstruatie kwaaltjes en nu ook nog. Ovulatietest is nog steeds positief dus nog maar even gezellig maken
Zo er zijn al heel wat dames op het wachtbankje. Bij mij is de ei pijn begonnen hoor. Pfff het lijkt elke maand erger te worden ook, en helaas houd het ook een aantal dagen aan. Het enige voordeel is wel dat ik zo het gevoel heb dat me lichaam het doet. Ja Ik blijf gezellig hier vind het echt een gezellig groepje.