Zou iemand de nodlijst goed aan kunnen passen, ik krijg het simpel genoeg maar niet juist in elkaar zonder alles over te moeten typen *dom *
NOD-lijst 8 t/m 14 mei 2017 8 mei cyanmark29 - 1e kindje - ronde 16 MMM 9 mei papillons - 28 jaar - 2e kindje - ronde 5 MMM Jaan13 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 2 10 mei Babylovebaby - 2e kindje - ronde 6 Helena88 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 1 11 mei Brisna - 24 jaar - 1e kindje - ronde 11 12 mei Rainbow88 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 3 13 mei 14 mei Nicole1987 - 29 jaar - 3e kindje - ronde 2 Datumloos/buiten de lijst Jildouu - 23 jaar - 1e kindje - ronde 12 Totaal: 9 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (2), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)
De duivels mogen van mij al wel weer weg zijn pfff Amper geslapen vannacht en constant krampen.. Lang geleden dat het zo heftig was.
Ja herken het! Zonder pil ook veel meer last overal van maar wel krampen maar bloeden van meestal wel mee en niet lekker voelen maar hier pas net begonnen,gelukkig meestal maar 4 dagen dus nog nu op dag 2
Ja ik slik al een tijdje de pil niet maar daarvoor geen last gehad . Gelukkig nu weer minder bij mij duurt het ook maar 4 dagen haha Maar had daarvoor ook als steeds krampjes in de buik
NOD-lijst 8 t/m 14 mei 2017 8 mei Jildouu - 23 jaar - 1e kindje - ronde 12 cynmark29 - 1e kindje - ronde 16 MMM 9 mei papillons - 28 jaar - 2e kindje - ronde 5 MMM Jaan13 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 2 10 mei Babylovebaby - 2e kindje - ronde 6 Helena88 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 1 11 mei Brisna - 24 jaar - 1e kindje - ronde 11 12 mei Rainbow88 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 3 13 mei 14 mei Nicole1987 - 29 jaar - 3e kindje - ronde 2 Datumloos/buiten de lijst Totaal: 9 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (2), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)
Nou dames snap het breekt maar niet door. Vanmorgen had ik een veeg helder rood en nu heeel weinig steeds bruin. Wil gewoon dat het losbreekt zodat we verder kunnen. Maar dit kan ik dan nog niet rekenen als dag 1 he?
Ik zou het pas rekenen als het wat meer is dan 1 veeg inderdaad, meer als het er zelf uit komt ipv tijdens plassen. eerste dag is bij mij ook altijd minder maar genoeg om als dag 1 te rekenen
Oké bedankt voor je reactie. Ja normaal heb ik zo'n 3 dagen van te voren krampen en dan weet ik oke het komt eraan en dan breekt het altijd in 1 keer helemaal los en is het ook heel erg. Nu had ik dus al geen krampen en nu dit. Heb alleen maar een opgeblazen buik. Nou we kijken het nog even aan.
Oke apart ja, of je lichaam houd je voor de gek of misschien innestelingsbloed? Dat je toch zwanger bent.. ik had altijd normale cyclus van 29 dagen en nu ik voor me 3de ga ineens langere cyclus dus je lichaam kan zo ineens anders werken
Mag ik hier mee kletsen? Gister ongesteld geworden dus we gaan nu onze allerlaatste poging in met de IUI. De lijst bijwerken lukt niet op mijn telefoon, maar mocht iemand anders toevallig de lijst aanpassen: Nod 9 mei vooralsnog LVtje, 32 jaar, 2e kindje, ronde 8/IUI 6
Hoi allemaal, ik zou ook graag op de lijst willen. Gestopt met de pil en en wij gaan voor een broertje of zusje! Toch wel weer spannend 😊. 13 mei: JChris - 26 jaar - 2e kindje - 1e ronde Bedankt!