@papillons ik moet zeggen dat het mij toen wel even goed heeft gedaan een vakantie. Ik ben in december 3 weken weg geweest en kon het tien gelukkig echt even loslaten em was ook daarna een aantal maanden veel rustiger in me hoofd. Hoop dat het jou ook goed zal doen!
Ik zit ook op het wachtbankje.. moet zeggen dat ik er niet teveel mee bezig wil zijn maar dat onbewust natuurlijk toch doe. Voel me soms zelfs al misselijk en erg moe, maar van de andere kant denk ik ik maak mezelf wat wijs. Mijn NOD is 8 mei.. wat zouden jullie doen, afwachten of al eerder testen?
Ik ben zelf altijd heel erg van het afwachten maar dat is puur uit zelf bescherming.. je moet doen waar je jezelf goed bij voelt
Uhm ik heb een berg goedkope testen gekocht omdat ik weet dat ik toch niet kan wachten.... Maar is echt voor iedereen anders... collega van me had netjes gewacht tot 1 dag over tijd en had gelijk een hele mooie tweede streep - dat is ook wel wat waard ipv turen of je wat ziet.
Ik kan ook nooit wachten hoor, begin al met testen op 7 dpo en vorige zw toch al op 8 dpo tuurstreep en 9 dpo zonder tuur.. dus heb er ook een paar in huis
Hoi allemaal, ik heb me aangemeld voor de lijst en verder niet gekletst, sorry. Het gaat me te snel om alles bij te houden. Ik zit op het wachtbankje en dat zit wel prima. Ik probeer er niet te veel mee bezig te zijn. Het is ook nog maar ronde 1. Maar toch bij alles wat je voelt... Ik vind het lastig vergelijken want ik weet niet waar ik normaal last van heb. Ik heb nu bijv. Wat witte afscheiding. Geen idee of dat iets kan betekenen en of ik dat normaal ook heb?
Ik test ook altijd veel te vroeg.. Vorige zs had ik op 9DPO een tuurtest. Witte afscheiding heb ik altijd rond mijn eisprong MVJX!
Ik mag ook op de wachtbank. Ik vind het enkel verwarrend wanneer mijn LH-piek juist was. Lezen jullie de ovulatietest na 10 minuten af of vergelijken jullie het pas als hij opgedroogd is? Hier een foto van de testen gemaakt na een 10tal minuten, echt knallen doet het niet maar opgedroogd wél. Op 1 foto knalt hij op 28-4 's avonds en op de andere 29-4 's middags, vind 't verwarrend
Ik testte bij mijn zwangerschap in november al op 7 dpo positief.. had geen idee dat ik zwanger kon zijn op dat moment omdat ik toen mijn eisprong niet gevonden had. Dus denk deze keer ook vanaf 7/8 dpo testen als ik dat vol hou.
Ik heb altijd het voornemen niet te vroeg te testen en deed het iedere keer toch. Testte altijd met ovulatietesten, deze meten ook je hcg. Als die positief waren, deed ik een zw.test. Vroeger had ik positieve ervaring met ovulatietesten van zwanger en kids, maar deze keer kon ik mijn ei er naar moeilijk mee vinden. De teststreep werd niet net zo donker als de controlestreep, maar testen erna werden wel lichter. Dus ik weet eigenlijk achteraf dat ik mijn ei heb gehad. Iemand anders ook dergelijke ervaring?
Dames ik heb een vraagje. Ik temperatuur niet en ik gebruik geen ovulatietesten. Ik heb een beetje op mijn afscheiding gelet en op de dagen en ik had denk ik donderdag mijn eisprong. Ik weet dat dus absoluut niet zeker. Vrijdag ben ik begonnen met tarwekiemolie. Maar nu vraag ik mij af: wat nu als mijn eisprong nog niet was geweest? Is het dan erg dat ik al tarwekiemolie heb geslikt? Ik begin erg te twijfelen..
Hoi dames! Het word al een gezellige wachtbank zo Hier probeer ik heel hard om er niet teveel mee bezig te zijn, er staat namelijk ronde 1 maar dit zien wij zo omdat ik deze maand op de 25e een positieve ovulatie test in handen had. Daar omheen hebben we flink wat gezellige dagen gehad hier en het voelt dus alsof het deze keer pas voor het eggie is. We zijn al langer bezig maar nooit bijgehouden of op deze manier getimed. Maakt het wachten nog veel lastiger merk ik! Ik ben moe, gisteren huilde ik om een ver van mijn bed situatie bij iemand die ik niet eens ken, vandaag en gisteren heb ik steekjes gevoeld en ik voel me met vlagen een beetje misselijk en heb oprispingen en af en toe hoofdpijn. Ik weet al met al dus niet zo goed wat ik ervan moet denken, je lichaam kan je zo voor de gek houden !! Nog even afwachten en hopen op goed nieuws. Hoe zit het met de rest van de dames??
Hoi hoi! Ik ben nieuw hier! Willen jullie mij ook op de lijst zetten voor 14 mei? Jaroly - 32 jaar - derde kindje - eerste ronde Edit: ik heb het zelf uitgevoerd, echter niet in kleur :-S
NOD-lijst 8 t/m 14 mei 2017 8 mei Jildouu - 23 jaar - 1e kindje - ronde 12 cynmark29 - 1e kindje - ronde 16 MMM Anna4 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 1 Sennie2014 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 3 9 mei papillons - 28 jaar - 2e kindje - ronde 5MMM Jaan13 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 2 Myhappyfamily - 29 jaar - 1e kindje - ronde 5 Esther519 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 1 Sterre21 - 26 jaar - 1e kindje - ronde 2 MMM 10 mei Babylovebaby - 2e kindje - ronde 6 Helena88 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 1 Lovingmyboy - 30 jaar - 3e kindje - ronde 4 KleinMeisje93 - 23 jaar - 1e kindje - ronde 3 wondertjeinmaak - 28 jaar - 2e kindje - ronde 1 MMM noa-veronica - 24 jaar - 1e kindje - ronde 1 11 mei MVJX - 31 jaar - 2e kindje - ronde 1 LVtje - 32 jaar - 2e kindje - ronde 8/IUI 6MMM Katsje - 34 jaar - 2e kindje - ronde 2 Zusje84 - 33 jaar - 2e kindje - ronde 1 Roos198 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 3 12 mei Rainbow88 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 3 patries2310 - 34 jaar - 2e kindje - ronde 4 (2e na mk) 13 mei Brisna - 24 jaar - 1e kindje - ronde 11 JChris - 26 jaar - 2e kindje - ronde 1 14 mei Nicole1987 - 29 jaar - 3e kindje - ronde 2 Fawny - 29 jaar - 2e kindje - ronde 1 stresskip86 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 8 Wappelke - 28 jaar - 2e kindje - ronde 1 Racesmurf - 32 jaar - 1e kindje - ronde 5 Jaroly - 32 jaar - 3e kindje - ronde 1 Datumloos/buiten de lijst Totaal: 30 Wachtbankje (16), Zwanger (0), Ongesteld(0), MMM (5), Negatieve Test (0),Twijfel-/Tuurtest (0)
Helena, kan geen kwaad lijkt me. Ik pak tarwekiem de hele cyclus door. Wij hebben het op dag 15 17 en 18 gezellig gemaakt. En dag 18/19 positieve ovulatietest. Hopelijk is dit genoeg geweest.