Ik weet het niet. Sinds vanavond is die zeurende buikpijn weg. Denk dat ik gewoon nog 1-2 weken afwacht. Heb verder ook niet het gevoel nu dat er iets is. Maar je weet maar nooit. Hoop op veel roze komende week!
Is van het gele lichaam dat blijft over na de eisprong en bouwd het baarmoederslijmvlies op voor een evetuele innesteling,, het gele lichaam zorgt dus tussen 1 en 6 dpo voor een daling in je lichaams temperatuur
Hier het zelfde! Heb echt last van een zeurende pijn alsof iemand op mijn buik drukt en een stekend gevoel in rechterzij.. en veel afscheiding! Veel dunner dan normaal na de eisprong.
Hmm spannend. Het kan alle kanten op! Laten we hopen de goede kant op. Heb ook soms steekjes. Maar probeer er allemaal niet zo op te letten dan maak je je zelf ook alleen maar gek. Of denk je dingen te voelen die miss niet zo zijn. Paar daagjes wachten dan weten we het.
Bedankt voor je reactie. Helaas heeft mijn vriend erg slecht zaad dus ik heb mezelf in gedachte al op rood gezet. Hoop dat we volgende maand in ze kansen beter kunnen benutten...
Onze kat wil steeds op schoot terwijl hij normaal een super afstandelijke raakmijnietaan kat is. Zou dat een symptoom zijn? Ik ga zondag testen
NOD-lijst 8 t/m 14 mei 2017 8 mei Jildouu - 23 jaar - 1e kindje - ronde 12 cynmark29 - 1e kindje - ronde 16 MMM Anna4 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 1 Sennie2014 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 3 9 mei papillons - 28 jaar - 2e kindje - ronde 5 MMM Jaan13 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 2 Myhappyfamily - 29 jaar - 1e kindje - ronde 5 Esther519 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 1 Sterre21 - 26 jaar - 1e kindje - ronde 2 MMM 10 mei Babylovebaby - 2e kindje - ronde 6 Helena88 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 1 Lovingmyboy - 30 jaar - 3e kindje - ronde 4 KleinMeisje93 - 23 jaar - 1e kindje - ronde 3 wondertjeinmaak - 28 jaar - 2e kindje - ronde 1 MMM noa-veronica - 24 jaar - 1e kindje - ronde 1 11 mei MVJX - 31 jaar - 2e kindje - ronde 1 LVtje - 32 jaar - 2e kindje - ronde 8/IUI 6 MMM Katsje - 34 jaar - 2e kindje - ronde 2 Zusje84 - 33 jaar - 2e kindje - ronde 1 Roos198 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 3 12 mei Rainbow88 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 3 patries2310 - 34 jaar - 2e kindje - ronde 4 (2e na mk) 13 mei Brisna - 24 jaar - 1e kindje - ronde 11 JChris - 26 jaar - 2e kindje - ronde 1 14 mei Nicole1987 - 29 jaar - 3e kindje - ronde 2 Fawny - 29 jaar - 2e kindje - ronde 1 stresskip86 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 8 Wappelke - 28 jaar - 2e kindje - ronde 1 Racesmurf - 32 jaar - 1e kindje - ronde 5 Datumloos/buiten de lijst Totaal: 29 Wachtbankje (16), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (5), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)
Helaas, LF was erg kort en gisteren al ongesteld geworden. Ga hier af en toe nog wel spieken en hoop op heel veel roze!!
Wat enorm balen Anna4 Oh meiden, wat vind ik het spannend, al die naderende testjes! Ik ben niet zo'n actieve schrijver hier op het forum, maar ik lees wel alles mee. Hoop op een hele mooie roze lijst!
Aah nee Anna!! Ik duim voor een roze maand X Hier: Ik kom net van de dokter af, hij dacht aan een blaasontsteking en deed even een blaasontstekingtest,, er zat wel een spoortje bloed zei hij en hij liet het me ook zien. Dus misschien een beginnende blaasontsteking of de menstruatie komt eraan of een innesteling... hij wist het niet. Verder was alles goed.