Ohwneee balen zeg anna!! Kleinmeisje het kan dus vanalles zijn. Nog even afwachten. Kijken of er iets doorzet.
Ons zoontje trok ook al mijn shirt omhoog om kusjes op mijn buik te geven. Stiekem geeft het hoop. Maar de kans is veel groter dat het helemaal niks is. I'm so scared
Jij maakt t spannend ik zou nu al testen hihi kinderen zijn er ook gevoelig voor ik zit op een chat groep was een meid en dr zoontje ook kusjes geven op buik en die zei mama met me zusje gaat t goed paar weken later met de echo had ze idd een meid
Ja kinderen kunnen vaak dingen aanvoelen. M'n dochtertje heeft het ook vaak over baby en zusje. We zullen het gaan zien. Hier erg misselijk op het moment. Kan goed door de utro komen. Deze ronde is zo verschillend als toen bij m'n dochtertje en gebruik precies hetzelfde.
Wat enorm balen Anna! Succes de volgende ronde. Ik ga niet voor volgende week donderdag testen dus voor mij duurt het nog wel even. Ben benieuwd voor iedereen!
Ah balen Anna, hier hetzelfde.. Ik mag helaas ook op rood, vandaag ongesteld geworden Op naar de volgende ronde.
Jammer esther! Hopelijk meer succes volgende ronde... Hier duurt het nog wel even, pas 3 dpo ofzo maar vandaag al wel trekkerig in me buik maar is veel te vroeg voor iets te voelen
Slecht in welke zin? Weinig, snel dood of langzaam? Enige wat dan echt een 'probleem' kan zijn deze ronde, is snel dood. Je hebt immers maar 1 visje nodig....
Je hebt wel maar 1 nodig maar ze "helpen" elkaar om een eitje te bevruchten. Wij hadden bij deze iui poging maar 2.7 milj zwemmers. Waarvan ze langzaam zijn.
NOD-lijst 8 t/m 14 mei 2017 8 mei Jildouu - 23 jaar - 1e kindje - ronde 12 cynmark29 - 1e kindje - ronde 16 MMM Anna4 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 1 Sennie2014 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 3 9 mei papillons - 28 jaar - 2e kindje - ronde 5 MMM Jaan13 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 2 Myhappyfamily - 29 jaar - 1e kindje - ronde 5 Esther519 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 1 Sterre21 - 26 jaar - 1e kindje - ronde 2 MMM 10 mei Babylovebaby - 2e kindje - ronde 6 Helena88 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 1 Lovingmyboy - 30 jaar - 3e kindje - ronde 4 KleinMeisje93 - 23 jaar - 1e kindje - ronde 3 wondertjeinmaak - 28 jaar - 2e kindje - ronde 1 MMM noa-veronica - 24 jaar - 1e kindje - ronde 1 11 mei MVJX - 31 jaar - 2e kindje - ronde 1 LVtje - 32 jaar - 2e kindje - ronde 8/IUI 6 MMM Katsje - 34 jaar - 2e kindje - ronde 2 Zusje84 - 33 jaar - 2e kindje - ronde 1 Roos198 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 3 12 mei Rainbow88 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 3 patries2310 - 34 jaar - 2e kindje - ronde 4 (2e na mk) 13 mei Brisna - 24 jaar - 1e kindje - ronde 11 JChris - 26 jaar - 2e kindje - ronde 1 14 mei Nicole1987 - 29 jaar - 3e kindje - ronde 2 Fawny - 29 jaar - 2e kindje - ronde 1 stresskip86 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 8 Wappelke - 28 jaar - 2e kindje - ronde 1 Racesmurf - 32 jaar - 1e kindje - ronde 5 Datumloos/buiten de lijst Totaal: 29 Wachtbankje (21), Zwanger (0), Ongesteld (2), MMM (5), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) Lijst weer even bijgewerkt. Hopelijk staat alles er goed op.
Sorry dat ik even niet zo actief ben dames.. moet ook even wennen aan de nieuwe lay-out haha. Heb er bewust voor gekozen om er deze maand (proberen) minder mee bezig te zijn, vandaar dat ik het forum niet heb gevolgd.. nu met naderende NOD kon ik het toch niet laten om stiekem eventjes te spieken Hopelijk veel roze deze maand dames!! Xx
Degene die op rood staan: jammer! Volgende ronde weer hopen! Ik verwacht hier niets, maar heb goede hoop. Bij de vorige zwangerschap had ik ontzettende honger die niet te stillen was en dat heb ik nu weer.. maar ik kan haast niet zwanger zijn want ik heb toch afgelopen zondag mijn piek gevonden op de ovulatietest (NOD valt dus iets later, maar blijf deze ronde hier). Ik test trouwens gewoon de dag na mijn NOD. Het is erg druk op het moment op school. Ik kan 's avonds even alles lezen!
Oh wacht, nu ik mijn berichtje nog eens lees denken jullie misschien dat ik op school zit. Dat is niet zo! Ik sta voor de klas
En al zou je op school zitten?? Kun ook studeren voor chirurg ofzo, die zijn meestal ook wat ouder door lange opleiding haha en al zou je 18 zijn, als iemand klaar is voor moederschap, waarom niet?