Het begint eindelijk wat drukker te worden gezellig. Ik val alleen misschien net buiten de lijst maar dat weet ik niet zeker maar blijf toch gezellig meefietsen
Ik zal de lijst vandaag weer aanpassen 😊 CD9, dus vanaf morgen weer bezig met temperaturen, ovulatietesten en verplichte seks. Ben benieuwd wanneer de knaller komt.
Hoi allemaal! Ik mag ook mee komen kletsen vandaag ongesteld geworden (was nog nooit zo blij om ongesteld te zijn, haha). Ik ben 29, NOD is 14 mei en dit gaat ronde 1 voor kindje nummer 2 worden. Spannend!!
Pfff ik heb ook weer wat hoor, zaterdag was de duivels verdwenen vandaag gezellig gehad met vriendlief en na een orgasme begon ik weer te bloeden, en het blijft bloeden en ook echt rood Iemand een idee wat het kan zijn?
Misschien is er nog wat achter gebleven in de baarmoeder wat er nu uit komt? Lijkt het echt op menstruatiebloed? Als je vaker bloedt na de seks moet je even contact opnemen met de huisarts Ik heb nogsteeds last van spotting. Zo irritant!
Misschien toch wat langer ongesteld? Hier gelukkig alweer voorbij, denk dat ik ook buiten de lijst ga vallen maar misschien niet als me cyclus weer normaal word dus weet ik pas wanneer ik me ei gevonden heb, begin volgende week woensdag met ovuluatietesten
NOD-lijst 8 t/m 14 mei 2017 8 mei Jildouu - 23 jaar - 1e kindje - ronde 12 cynmark29 - 1e kindje - ronde 16 MMM 9 mei papillons - 28 jaar - 2e kindje - ronde 5 MMM Jaan13 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 2 LVtje - 32 jaar - 2e kindje - ronde 8/IUI 6 MMM 10 mei Babylovebaby - 2e kindje - ronde 6 Helena88 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 1 11 mei 12 mei Rainbow88 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 3 13 mei Brisna - 24 jaar - 1e kindje - ronde 11 JChris - 26 jaar - 2e kindje - ronde 1 14 mei Nicole1987 - 29 jaar - 3e kindje - ronde 2 Fawny - 29 jaar - 2e kindje - ronde 1 Datumloos/buiten de lijst Totaal: 12 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (3), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)
Jaa het lijkt wel menstruatie bloed, vrijdag en zaterdag bruin verlies, normaal duurt het maar 4 dagen de menstruatie
Ja wel beetje apart maarja onze lichaams werken ook raar.. is het nog steeds of alweer gestopt? Sex brengt meestal wel alles op gang dus zou best goed kunnen wat papillons zegt dat nog niet alles eruit was
Hoi , is het vervelend als iemand mijn op de lijst moet zetten? Ik krijg het niet voor elkaar sorry😏 Lovingmyboy, 30 jaar , 3de kindje, ronde 4, NOD 10 mei Even een vraag.. Zit vandaag op cd 6.. Cyclussen tot dusver waren 26-27-29. We willen het proberen zonder hulpmiddelen zoals testen, tempen etc. Heb zelf het idee dat ik mijn eisprong heb tussen 16-19 cd. Nu vroeg ik me af wanneer jullie zouden beginnen met "klussen" en om de dag ofzo? 😊🌸
Je bent niet de enigste omdat je ook cyclus van 26 heb zou ik rond dag 10/11 al beginnen en dan om de dag en dan rond dag 14/15/16 zou ik het iedere dag doen maar ik gebruik ovuluatieteste dus ik doe altijd als hij oploopt tegen de piek aan het iedere dag tot erna
Ik zou het vanaf een dag of 10/11 gewoon om de dag doen en heb je vaker zin dan vaker. Zou er iig geen verplichting van maken om dan iedere dag te doen. Heb je zin dan prima, zo niet dan gewoon om de dag aanhouden. Dan zit je altijd goed.
Mag ik ook op de lijst. Mijn NOD is 14 mei, maar kan ook 15 mei zijn. Ronde 8- 2de kindje en ben 30 jaar.
Mag ik ook op de lijst? Ik hoop ergens tussen 9 en 12 mei. Maar zeker weten doe ik het niet. Hele wisselende periode na miskraam. Ervoor cyclus van 26 dagen nu 35-31. Hopelijk natuurlijk geen menstruatie. 34 jaar 2e kindje. ronde 4 2e na miskraam.
Ik begin op dag 10 met ovulatietesten en proberen het vanaf dan om de dag te doen. En als mijn ovu-test positief is, elke dag.
Ok ja ik heb naderhand ook nog wel even wat bruine restjes en in t begin maar niet tussendoor en dan weer helder rood als ik het zo begrijp. Hopelijk is het nu ver klaar dan
Jaa lichaam zit raar in elkaar haha Ik hoop ook dat het klaar is vind het nu wel genoeg 😂 Gister wel leuk nieuws gehad! Ik word voor het eerst tante😍